Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotirouvan netti poikki

Vierailija
20.07.2013 |

Kävin katsomassa olisiko Kotirouva Lontoossa-blogin Minna käynyt päivittämässä blogiaan. Ei, mutta kommenttiboksiin on tullut kertomaan että netti on ollut poikki monta viikkoa. Miten hän on onnistunut päivitelemään Instagrammia ilman nettiä?

Minulla on nyt sellainen fiilis että olen tykännyt blogista, viime aikoina on vähän tökkinyt mutta nyt ihmetyttää tosissaan. Tämä bloggaaja ilmeisesti pitää lukijoitaan tyhminä. Vai lasketteleeko luikuria muuten vaan noin luonnikkaasti?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instagrammihan on puhelimen appsi. On mullakin rajaton datapaketti ja instailen mutta en mä millään iPhonella alkaisi mitään blogipostauksia väsäämään, ja mitenhän järkkäristä saisi siirrettyä kuvat iPhonelle, en tiedä. Että ehkä suomme nyt hänelle tämän blogitauon ja nettikatkon ihan suosiolla ja fanit voivat seurata mukavia instakuvia jos kovasti Minnaa kaipailevat.

Vierailija
2/2 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi voinut ilmoittaa että netti on poikki. Miksei muuten käytä puhelimen nettiä? Se on todella helppoa, voi ihan normaalisti käyttää läppäriä kun vaan valitsee puhelinliittymän netin valikosta. Haalea tekosyy:(

Mun puolesta blogikatkot ovat ok mutta tämä blogi poistui nyt vaan mun valikosta. Ei pelkästään tästä syystä,aikansa kaikkea, kovin fiksu kuva ei tästä bloggaajasta jäänyt:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi