Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Turkista kannattaa ostaa?

Vierailija
20.07.2013 |

ev

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Turkkiin matkustaminen ole aika wt sen lisäksi, että se on moraalisesti vähintäänkin arveluttavaa ottaen huomioon ko. maan ihmisoikeustilanteen ja rauhallisten mielenilmausten tukahduttamisen?

Vierailija
2/14 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun olen sillätavalla "friikki" etten välitä siitä olenko jonkun, tuntemattoman, mielestä "wt" vai en. En myöskään pukeudu hotimman muodin mukaisesti jos en kys tyylistä pidä tai se ei sovi minulle.

ap

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 21:04"]

Eikö Turkkiin matkustaminen ole aika wt sen lisäksi, että se on moraalisesti vähintäänkin arveluttavaa ottaen huomioon ko. maan ihmisoikeustilanteen ja rauhallisten mielenilmausten tukahduttamisen?

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni maa maailmassa jää noilla kriteereillä pois matkustuslistalta, ihan vaikka USAkin kiitos mm kukoistavan kaksinaismoralismin.

[/quote]

Vierailija
4/14 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkatuotteita. Eipä siellä paljon muuta ole tarjollakaan, feikkikaman lisäksi, ainakaan edullisesti. No itse ostin ihan hyvän rantapyyhkeen kympillä.

Vierailija
5/14 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,kakkosen ei kyllä kannata matkustaa mihihkään---Ap,mihinpäin Turkkia olet menossa? Siellä on melko kallista tänä päivänä,ihan joka suhteessa.Meinaatko nyt tuliaisia vai mitä?Justiinsa tultiin 6 viikon lomalta. Ja tuommoset kakkosen kaltaiset vastaukset voipi jättää omaan arvoonsa. Väittämänsä asiat ei siellä turistikohteissa kuitenkaan millään tavalla näy.Enempi riesaa örveltävistä turisteista.

Vierailija
6/14 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä sivistysmaissa voin matkailla.

Täällähän niitä on Eurooppa pullollaan. Ei ole vielä kohteet loppuneet, vaikken mitään sotilasdiktatuureja ole rahoittanutkaan.

Vierailija
7/14 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 21:07"]

Aika moni maa maailmassa jää noilla kriteereillä pois matkustuslistalta, ihan vaikka USAkin kiitos mm kukoistavan kaksinaismoralismin.

[/quote] Selita ihan omin sanoin USAn kukoistava kaksinaismoralismi.

[/quote]

Vierailija
8/14 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä sieltä kannata mitään ostaa. kopiotavaraa joka puolella..

Vierailija
9/14 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mausteita, koruja, käsityöesineitä. 

Vierailija
10/14 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortonkeja ja sukupuolitautilääkkeitä ja miehiä tai poikiahan niistä iso osa.

Vierailija
11/14 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mausteita, vaatteita (aidoista liikkeistä, mm. mavi jeans ja lc waikiki on hyviä), huiveja, laukkuja... en suosittele menemään basaarialueelle, voi alkaa ahdistamaan :) 

Vierailija
12/14 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo vuosia ostanut kaikki kultakoruni eräästä hyvämaineisesta Istanbulilaisesta kultasepänliikkeestä. Hinta- ja laatusuhde todella kohdillaan.Mutta mistään turistikohteesta ei tietty kannata kultakoruja ostaa, hinnat ovat sen verran suolaiset.

Myös suurimman osan vaatteistani shoppailen Turkista. En tosin ikinä osta feikkituotteita, vaan laadukkaita vaatteita. Myös kengät ja laukut hamstraan aina sieltä. Enkä noissakaan siis sorru huonolaatuisiin feikkeihin. Lisäksi tuon usein myös käsitöitä, lasia ja keramiikkaa.

Vierailija
13/14 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mausteita ja nahkatakin olen itse ostanut. Turistikrääsää on ihan kamalasti, mutta ne eivät ole muuta kuin krääsää...

Turkki on ihan kiva kohde. Ihan turha tulla taas kommentoimaan WT-juttuja! Luulenpa, että lomaa voi viettää tyylillä kuin tyylillä missä vaan. Eikä Turkki niin halpa kohde ole, että sinnekään ihan kaikki voivat matkata. =)

Vierailija
14/14 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kebapia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi