Jos Suomella olisi motto, mikä se olisi?
Mää aloitan.
Vakaa, tasa-arvoinen, puhdas.
Suomessa ei mulkkua palvota.
Muita ideoita?
Kommentit (148)
« On lottovoitto syntyä Suomeen» paitsi että ei pidä paikkaansa, vaan on täyttä propagandaa.
Jos jossain joku tekee jotain, sille on määrättävä vero.
Olkaa hyvä, ei tartte maksaa takaisin, kyllä meillä rahaa/velkaa/rahaa on.
Jopea lainatakseni.
« Tulkaas pois jo sieltä metsästä»
Tumma mies ihana ❤
Kantismies kamala
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me teemme toisille sitä, mikä olisi kiva jos toiset edes kerran tekisivät meille.
Ohis... eikö Suomi ole koskaan saanut minkäänlaista kansainvälistä apua? Miten minulla on ihan erilainen kuvitelma asiasta.
No kuule pistä lista tähän ja rahallinen arvo myös, niin verrataan niihin lukemiin, jotka Suomi on antanut.
Suomi joutui "yleisten syiden" takia kieltäytymään melkein kaikesta USA:n avusta Toisen Maailmansodan jälkeen. Niin että minuakin kiinnostaisi mitä kansainvälistä apua itsenäinen Suomi on ikinä saanut?
Ruotsista tuli vapaaehtoisia yksityishenkilöitä sotimaan Suomen Armeijan riveissä, ja Saksa tietysti auttoi - koska itse hyötyi pitkän Suomen rintaman olemassaolosta. Mutta lista Suomen saamasta kansainvälisestä avusta rauhan aikana? Olkaa hyvät.
Se että te ette tiedä ei vielä tarkoita mitään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me teemme toisille sitä, mikä olisi kiva jos toiset edes kerran tekisivät meille.
Ohis... eikö Suomi ole koskaan saanut minkäänlaista kansainvälistä apua? Miten minulla on ihan erilainen kuvitelma asiasta.
No kuule pistä lista tähän ja rahallinen arvo myös, niin verrataan niihin lukemiin, jotka Suomi on antanut.
Suomi joutui "yleisten syiden" takia kieltäytymään melkein kaikesta USA:n avusta Toisen Maailmansodan jälkeen. Niin että minuakin kiinnostaisi mitä kansainvälistä apua itsenäinen Suomi on ikinä saanut?
Ruotsista tuli vapaaehtoisia yksityishenkilöitä sotimaan Suomen Armeijan riveissä, ja Saksa tietysti auttoi - koska itse hyötyi pitkän Suomen rintaman olemassaolosta. Mutta lista Suomen saamasta kansainvälisestä avusta rauhan aikana? Olkaa hyvät.
Se että te ette tiedä ei vielä tarkoita mitään...
No kerropa nyt meille. Odotamme vesi kielellä mehukkaita paljastuksia itsenäisen Suomen saamasta avusta.
”Hakemaasi sivua ei voida näyttää”
Toinen ketju muistutti, että Suomessa...
"Ei saa hymyillä."
Suomi - Maailman sosiaalitoimisto-
Me olemme EU:ssakin aina tukka jakauksella tekemässä kaiken mitä sanotaan.
Samoilla säädöksillä pyyhitään percettä etelä-euroopassa ja vielä sen päälle maksatetaankin se.
Vittuillakseni heilutin. -Seppo Räty
Täällä nyt persunoidit esittää väitteitä, mutta vain muilla on todistustaakka... yllätyitkö? Minä en.
Sähköä saa töpselistä ja rahaa seinästä.
Vierailija kirjoitti:
Koti, uskonto ja isänmaa
Miksi tämä on saanut 10 alanuolta.
Tämän avulla selvisimme sodankin yli!
Kivusta nautintoon on matkaa pelottavan vähän
Kuvaksi motolle vaalea nuori nainen supisuomalaisen puiston viherpusikossa pakotettuna sukupuoliyhteyteen eri kulttuurin edustajan kanssa
Vierailija kirjoitti:
Afrikka Ensin!
Muu maailma ensin.
Finland: 80% nice folk, 20% from Persus.