Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turkin lomakohteet. Kehut ja haukut.

Vierailija
20.07.2013 |

Alanyassa olen käynyt ja siitä ei tarvitse kertoa. Muista kylläkin. Kiitos. Äkkilähtöjä tässä katselen ja pari maata jää vaihtoehdoiksi. On vain muutama mahdollinen lähtöpäivä, joten se tiputtaa kohteita pois. Turkin lisäksi tarjolla olisi Kultahietikko tai Sunny Beach.

Alanyan kokemuksella ja Bulgarian kokemuksella on ensisijainen valinta muutoin ehdottomasti Bulgaria. Mainituissa olen molemmissa käynyt ja niistä SB menee ykköseksi.

Ja vaihtoehtona ei ole jäädä kotiin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto. Huhuu,

Vierailija
2/12 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä Bulgaria eikä ainakaan Sunny Beach tmv vain turisteille rakennetut rysät joiden rannoilla on aurinkovarjoa ½m päässä toisistaan sadoittain/tuhansittain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt Turkissa 9 kertaa ja mielestäni Alania on kyllä paras. Viimeiset kaksi kertaa olen käynyt Antaliassa, se on tosi iso kaupunki, mutta etunsa silläkin on, eli ei mene aikaa esim. lentokenttämatkustamiseen, kuten Alaniassa.

Bulgariassakin olen kerran ollut Sunny Beachissä, mutta en erityisemmin siihen ihastunut.

Belek ja Kemer ovat myös monien tykkäämiä paikkoja, itse en ole siellä majoittunut, ollut vaan "ohikulkumatkalla"

Vierailija
4/12 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marmaris on nykyään taas tosi kiva kohde! Paljon parannuksia, brittejä tosin voisi olla vähemmän. Mutta parempi paljon brittejä kuin paljon venäläisiä kuten Alanyassa.

Antalya mukava kohde myös. Bodrumissa hintataso hieman kalliimpi, mutta siellä lomaileekin Turkin julkimot ja muut kermaperseet.

Vierailija
6/12 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näissä turkin kyselyissä ei koskaan ole kellään kokemuksia Bodrumista??

Vierailija
7/12 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää Sisiliaan, nähtävyyksiä, hyvää ruokaa, hyviä rantoja.  Lähden taas.

Vierailija
8/12 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 10:41"]

Miksi näissä turkin kyselyissä ei koskaan ole kellään kokemuksia Bodrumista??

[/quote]

Bodrum on aivan ihana lomakohde. Tosin hinnat siellä hieman kalliimmat, koska kuten joku jo kommentoikin, Bodrum on Turkin julkkisten suosiossa, sekä siten myös varakkaiden turkkilaisten lomanviettopaikka. Erittäin mukava vaihtoehto kuitenkin. Minua ei rantalomailu viehätä, joten hakeudun yleensä isompien kaupunkien läheisyyteen.

Vierailija
9/12 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisilia ei ole vaihtoehto. Italia ylipäätään. Kuten sanottu niin on vain pari mahdollista lähtöpäivää ja se sanelee.

ap

Vierailija
10/12 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari kertaa käynyt Alanyassa. Ihan kiva paikka! Uimista, syömistä, vähän retkeilyä... Tosin itse pidän enemmän Kanarian saarten kohteista, sellaisista, jotka eivät ole ihan mitään massaturismipaikkoja, vaan pienissä kylissä olevia hotelleja, joista voi esim vuokra-autolla kivasti tutustua ympäristöön ja käydä ostoksillakin. 

Keski-Euroopan kaupunkikohtet ovat oma suosikkini, niissä käydään miehen kanssa kahdestaan. Lapsiperheelle Turkki tai Kanaria ovat ihan kivoja uimareissukohteita!

Vierailija
11/12 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin Belekissä, enkä kyllä toiste mene kun oli kaukana lentokentästä, nähtävyyksistä, ostoksista jne. Se altaalla/rannalla oleminen oli ainoaa hupia, vaikka retkilläkin kyllä käytiin. Mut kuten sanoin, pitkät välimatkat oli pitkä miinus.

Vierailija
12/12 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarigerme, jos rantalomailusta pitää. 20 minuuttia lentokentältä, pieni kylä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan