Eye q kapselit tai Fitlinen kapselit
Onko kenelläkään näistä kokemusta? Pojallani on jonkun verran tic-oireita,lähinnä nukkumaan mennessä. Olen kuullut, että näistä jompikumpi mukamas auttaisi?? Itse olen aina hieman epäröivä tälläisiin ja sillä kyselen täältä, että onko kukaan käyttänyt jompaa kumpaa noista ko.oireisiin ja ovatko oikeasti turvallisia? auttavatko?Koulun aloittaa ja olen tästä inhottavasta oireesta kertonut tulevalle opettajalle, mutta silti pelkään, että jos poikani nikottelee tunneilla, joutuu kiusatuksi:( Kun eihän itse mahda sille mitään. On kovasti jännivä lapsi, ei aina tule sitä nikotusta, tietyissä tilanteissa,kotona ei muuten kuin nukkumaan mennessä. Kiitos jos joku viitsiit kertoa, jos on kokemusta noista kapseleista.
Kommentit (7)
moi, meillä on käytetty molempia. Fitline on kuulemma paremmin imeytyvää. Fitlinea käytetty tippoina ja eyeQ kapseleina. Mun mielestä toi kapseli on kätevämpi eikä tartte jääkaappisäilytystä. Sen voi jättää lapselle pöydälle eikä annostella kiireessä. Tjoo ja mä olen satavarma et noi auttaa. Meidän poikaa on rauhoittanut ja noita ticsejä lievittänyt. Poika menee kolmoselle ja ekasta lähtien olleet käytössä noi tuotteet. Pitääkin tilata taas uusi satsi. EyeQ tilaan sinun apteekista ja vuoden satsin kerralla. Tulee toimituskuluitta.
Niin ja edelliseen vielä. EyeQ pureskeltava mansikka menee meillä sellaisenaan. Poika tykkää vaikka ite en pysty pureskelemaan niitä. Fitlinen tipatkaan eivät herkulta maistu ja Se maku puskee vaikka jogurtin läpi.
Kiitos vastauksesta. Taidampa uskaltautua kokeilemaan noita Eye q kapseleita. Meillä poika siis kohta 7v ja niin käy sääliksi, että pakko kokeilla jotain, jos vaikka lieventäisivät. Onko miten kalliita?Onkohan ne ihan turvallisia käyttää? Anteeksi hölmöyteni,mutta on ihan uusi tuote minulle:)
Hinta riippuu mistä tilaat tai ostat. Luontaistuotekaupoista eyeq saat kalliimmalla. Mä olen noita tilannut www.sinunapteekki.fi ja just tein tilauksen. Hinnat on halvempia noissa isoissa pakkauksissa. 360 kapselia muistaakseni n. 55e. Ja toimitus on parissa päivässä. Aluksi eyeq otetaan useita kapseleita päivässä ja sit riittää 2kpl. Eyeq on kehuttu tuote, lue lisää tuolta apteekin sivulta.
Fitline puolestaan on myynnissä verkostomarkkinoinnin kautta. Jos löydät jonkun myyjän joka sulle noita tilaus. Mun mielestä ne tulee kalliimmaksi käyttää. Noilla on tuotteita joka lähtöön ja ovat tutkitusti ok tavaraa. Mä vaan koin hankalaksi sen välikäden siinä tilauksessa.
Tilasinkin tuolta sinunapteekista noita eye q kapseleita, mansikan makuisia. Nyt vaan toivotaan, että lieventäisivät pojan ticcejä... Näin äitinä sitä haluaa kokeilla jos jostakin edes vähän apua. Kyllä ei lapsella voisi olla kiusallisempaa vaivaa enää, toki meillä on vaan tuo ääntely, nukkumaan mennessä ja en tiedä mistä se vois johtua, että juuri siinä tilanteessa tulee,mutta jospa nuo kapselit auttaisi:)
ei tietoa.