Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
En kestä enää Roopea, alkanut ällöttää koko ****
Vierailija kirjoitti:
Kaverini kertoi että Kati olisi laittanut pakastevadelmia smoothien joukkoon keittämättä. Tietääkö joku onko näin todella tapahtunut vai onko joku erehdys kyseessä?
Kotimaisiapa ei tarvii keitellä.
Vierailija kirjoitti:
Siis joutuiko mökkiläiset eläinten rooliin siksi kun edellisen vkotehtävän hävisivät? Näin jodelissa väittivät.
Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Eiks ne vieläkään hoksaa ettei Minna ole enää vai tietääkö ne jo?
No ei ole rakettitiedettä, kun eilen oli häätö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tossa eläintehtävässä nyt on niin kamalaa? Hauskahan toi olis kun ottaa vaan huumoriasenteella.
Jonnet ja pissikset ei oo nähneet takavuosien BB kausi jolloin tehtävät oli paljon rankempia, mm. taivas ja helvetti.
Ikää on 41 ja kaikki kaudet on katsottu ja silti pidän tätä tehtävää typeränä ja jokseenkin epäinhimillisenä.
Outoa. Täähän just kuuluu formaattiin ja on aina kuulunut että osa viikkotehtävistä on rankkoja. Tää ei ole edes rankka saati epäinhimillinen. Mökkiläiset ovat alusta asti saaneet nukkua sisätiloissa ja lämpötila on ulkonakin pysytellyt nollan yläpuolella koko ajan. Ruokaa on ollut tarpeeksi ja röökiäkin on saanut poltella.
Nyt pukeutuvat eläimiksi ja leikkivät kolme päivää, ruokaa tulee, ulos pääsee, niitä palvellaan ym. Melkein luksusta.Ymmärrän kyllä, että osa tehtävistä voi olla rankkoja. Nyt kyse on siitä, että vain puolta asukkaista nöyryytetään viikosta toiseen, ei vesivessaa, ei kunnon makuupaikkoja, ei kunnon ruokaa. Sinä söisit ja joisit mielelläsi vettä, sosekeittoa ja puuroa koirankupista viikon ajan typerä eläinpuku päälläsi samalla kun toiset asukkaat loikoilevat ja meikkaile´vat sisällä 24/7? Ja tämä kaikki tulee TV:stä?
Mökkiläiset itse hävisivät viikkotehtävän vaikka heille annettiin etu. Vesivessa ei ole mikään välttämättömyys. Olen asunut ilman vesivessaa puolet elämästäni. Koirankupista syöminen ei olisi tuollaisessa leikissä yhtään nöyryyttävää itselleni. Pääasiassa että saisi ruokaa. Ehkä se vaan on asennekysymys ja mihin on tottunut.
No en tiedä missä loukossa olet oikein asunut, jos teillä ei ole edes vesivessaa ollut. Nykypäivänä normaaleille ihmisille vesivessa on itsestäänselvyys. Sinusta olisi ihan OK jos sinua nöyryytettäisiin TV:ssä?
Olen yli 50 vuotias ja olen asunut koko elämäni Helsinki-Vantaa akselilla. Omakotitalossamme ei ollut vesivessaa vaan ulkohuussi joka toimi mainiosti. En edelleenkään näe tuota talon touhua nöyryyttävänä. Asukkaat ovat siellä vapaaehtoisesti ja voivat lähteä jos haluavat, ei heitä vankina pidetä.
Onpa teillä kummallisia ok-taloja siellä Uudellamaalla, ei edes vesivessaa. Toki tulta voi lähteä jos haluaa, moni ei vain halua tulla nähdyksi luovuttajana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla todellista, että "eläimet" eivät tule saamaan mitään muuta kuin tuota sosekeittoa ja puuroa ruoaksi ja nämäkin koirankupeista ilman ruokailuvälineitä??? Marko kävi sanomassa.
Ai kauheeta. Miten ne nyt pärjää. Raukat. *kyynel*
Ihan oikeesti, jos nuo kermaperseet ei kestä tuollaista leikkiä niin olis kannattanu jäädä kotiin. Ei ole pakko hakea tonne. Eka BB oli jo 15 vuotta sitten ja on ollu paljon pahempiakin tehtäviä. Tää on iisi.1. Tuossa ruoassa ei ole rasvaa tai proteiinia käytännössä yhtään.
2. On nöyryyttävää joutua juomaan ja syömään koirankupeista.
3. Olen täysin tietoinen aikeisemmista kausista, olen seurannut ohjelmaa ekasta kaudesta asti.
Söivät eilen rasvaa senkin edestä. Pizzaa ja sipsejä ym. Kestävät 3 päivää sosekeitolla.
Mitä nöyryyttävää siinä koirankupissa on? Tää on leikkiä, ei todellista elämää. Se joka leikkiin lähtee se leikin kestäköön.Eli kun yhtenä päivänä syö rasvaa ja proteiinia, niitä ei tarvita muina päivinä koko viikkoon? Ei ihmisen elimistö noin toimi.
EIkä normaalin terveen ihmisen kroppa vielä kolmen päivän sosekeittoon kuukahda. Jotkut pitää vesipaastojakin.
Yhdistäminen tuo ainakin eloa joksikin aikaa.
Tämä nyt ei ole enää edes hauskaa. Nuo talossa olijat on eläneet koko ajan herroiksi ja toiset on ollu koko ajan mökillä jossa askeettiset olot ja nyt vielä joku nöyryytys tehtävä jossa talolaisilla valta..
Minä en ainakaan nauti tämän kaltaisesta "huumorista". Eikä vissiin moni muukaan.
Nyt kannattas tuotannon ottaa joku nainen tuonne suunnittelemaan kun menee liikaa näihin entisten pikkupoikien leikkeihin.
Se oli Roopen MÄÄKITYS joka paljasti niiden olinpaikan. Ei Kati olis muuten edes tajunnut huomioinnut sitä. Sami oli jo poissa kuvioista.
Sami on todella surkea koiran roolissa.
Toisekseen, miksi ihmiset kommunikoi eläinten kanssa? Haluatko vettä? Sitten siellä nyökkäillään tai pyöritellään päätä.
Samikin syyllistyy samaan koko ajan. Kehittäis vuh-kielen. Siinä olisi selkeä kyllä ja ei jne.
Miksi Sami kulkee koko ajan mahaansa pidellen?
Vierailija kirjoitti:
Siis joutuiko mökkiläiset eläinten rooliin siksi kun edellisen vkotehtävän hävisivät? Näin jodelissa väittivät.
Kyllä, kovat oli yhden viikkotehtävän palkkiot talolaisille tuli talonherruus, bileet, välttyivät häätöäänestykseltä ja vielä tämän viikkotehtävän helppous.
Ihan liikaa noille plösö persauksille!
Eläinten vallankumous! Orwell.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tossa eläintehtävässä nyt on niin kamalaa? Hauskahan toi olis kun ottaa vaan huumoriasenteella.
Jonnet ja pissikset ei oo nähneet takavuosien BB kausi jolloin tehtävät oli paljon rankempia, mm. taivas ja helvetti.
Ikää on 41 ja kaikki kaudet on katsottu ja silti pidän tätä tehtävää typeränä ja jokseenkin epäinhimillisenä.
Outoa. Täähän just kuuluu formaattiin ja on aina kuulunut että osa viikkotehtävistä on rankkoja. Tää ei ole edes rankka saati epäinhimillinen. Mökkiläiset ovat alusta asti saaneet nukkua sisätiloissa ja lämpötila on ulkonakin pysytellyt nollan yläpuolella koko ajan. Ruokaa on ollut tarpeeksi ja röökiäkin on saanut poltella.
Nyt pukeutuvat eläimiksi ja leikkivät kolme päivää, ruokaa tulee, ulos pääsee, niitä palvellaan ym. Melkein luksusta.Ymmärrän kyllä, että osa tehtävistä voi olla rankkoja. Nyt kyse on siitä, että vain puolta asukkaista nöyryytetään viikosta toiseen, ei vesivessaa, ei kunnon makuupaikkoja, ei kunnon ruokaa. Sinä söisit ja joisit mielelläsi vettä, sosekeittoa ja puuroa koirankupista viikon ajan typerä eläinpuku päälläsi samalla kun toiset asukkaat loikoilevat ja meikkaile´vat sisällä 24/7? Ja tämä kaikki tulee TV:stä?
Mökkiläiset itse hävisivät viikkotehtävän vaikka heille annettiin etu. Vesivessa ei ole mikään välttämättömyys. Olen asunut ilman vesivessaa puolet elämästäni. Koirankupista syöminen ei olisi tuollaisessa leikissä yhtään nöyryyttävää itselleni. Pääasiassa että saisi ruokaa. Ehkä se vaan on asennekysymys ja mihin on tottunut.
No en tiedä missä loukossa olet oikein asunut, jos teillä ei ole edes vesivessaa ollut. Nykypäivänä normaaleille ihmisille vesivessa on itsestäänselvyys. Sinusta olisi ihan OK jos sinua nöyryytettäisiin TV:ssä?
Puhdas juomavesi ja hygieeninen sanitaatio ovat perusihmisoikeuksia. Veteen virtsaaminen ja ulostaminen taas eivät ole, ja maailmalla on jo ihan jonkinlainen trendi siihen suuntaan, että edes kaikkiin vakituisiin asuntoihin ei asennetakaan vesivessaa, vaan esim. kompostoiva käymälä. Lähinnä tämä toki koskee liikuteltavia minitaloja, mutta ihan vakituisesti niissä asutaan. Myös karavaanarit asuvat vaunuissaan usein miltei koko kesän. Vesivessa on ylellisyys, joka saisi puolestani kadota maailmasta vaikka kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Se oli Roopen MÄÄKITYS joka paljasti niiden olinpaikan. Ei Kati olis muuten edes tajunnut huomioinnut sitä. Sami oli jo poissa kuvioista.
Roope pilasi koko jekun. Säälittävää draamaa hänen osaltaan.
Miksi se kokoajan dissaa Nikon kanssa Samia...
Kosahtaa tällä menoa omaan nilkkaan, menee kiusaamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla todellista, että "eläimet" eivät tule saamaan mitään muuta kuin tuota sosekeittoa ja puuroa ruoaksi ja nämäkin koirankupeista ilman ruokailuvälineitä??? Marko kävi sanomassa.
Ai kauheeta. Miten ne nyt pärjää. Raukat. *kyynel*
Ihan oikeesti, jos nuo kermaperseet ei kestä tuollaista leikkiä niin olis kannattanu jäädä kotiin. Ei ole pakko hakea tonne. Eka BB oli jo 15 vuotta sitten ja on ollu paljon pahempiakin tehtäviä. Tää on iisi.1. Tuossa ruoassa ei ole rasvaa tai proteiinia käytännössä yhtään.
2. On nöyryyttävää joutua juomaan ja syömään koirankupeista.
3. Olen täysin tietoinen aikeisemmista kausista, olen seurannut ohjelmaa ekasta kaudesta asti.
Söivät eilen rasvaa senkin edestä. Pizzaa ja sipsejä ym. Kestävät 3 päivää sosekeitolla.
Mitä nöyryyttävää siinä koirankupissa on? Tää on leikkiä, ei todellista elämää. Se joka leikkiin lähtee se leikin kestäköön.Eli kun yhtenä päivänä syö rasvaa ja proteiinia, niitä ei tarvita muina päivinä koko viikkoon? Ei ihmisen elimistö noin toimi.
Olen edelleen elossa vaikka olen ollut elämäni aikana useasti ilman rasvaa ja proteiinia useita päiviä.
Olen yli 50 vuotias ja olen asunut koko elämäni Helsinki-Vantaa akselilla. Omakotitalossamme ei ollut vesivessaa vaan ulkohuussi joka toimi mainiosti. En edelleenkään näe tuota talon touhua nöyryyttävänä. Asukkaat ovat siellä vapaaehtoisesti ja voivat lähteä jos haluavat, ei heitä vankina pidetä.