Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä NYT maksaa?
Koska talolaisten on pakko saada meikata.
Vierailija kirjoitti:
Jos mä oisin tuolla eläimenä, niin alkaisin kyllä todella vaikeaksi. Eihän jonkun koiran tai lampaan tarvitse olla mikään säyseä otus, koirakin voi olla villi ja huonosti käyttäytyvä :D Heittelisin tyynyjä, varastaisin ruokaa pöydältä, en tottelisi käskyjä, kävisin ihmisten päälle makoilemaan, kerjäisin rapsuja, vinkuisin ulko-oven edessä, pistäisi makkarin ja kylppärin ihan sekaisin... Ja vaikka lampaana vaan möllöttäisin ulkona, yrittäisin karata jatkuvasti takaisin mökille ja pistäisin hanttiin koko ajan. Olisi muuten mahtavaa, jos keskellä yötä mökkiläiset keksisivät jotain vaivaa, vaikka hevonen säikkyisi pimeässä liikkuvaa kukkoa, saisi hirveän hepulin ja talolaisten pitäisi herätä rauhoittelemaan eläimiään :D
Tämä on Big Brother sinut on juuri valittu seuraavan kauden asukkaaksi!
Vierailija kirjoitti:
Olin eilen ihan onneni kukkulilla kun sain Ruutu+ että jee nyt pääsee näkemään hehkutettuja asukkaita ja etenkin mökkiläisiä kun on niin huipuiksi tyypeiksi kuvailtu ja mitä mä näin: Roope kieltäytyy ottamasta mitään vastuuta omista puheistaan ja syyttää vaan Krisseä, Roope mököttää ja uhriutuu. Niko suuttuu ja pilkkaa iästä vanhempaa naista josta on puhunut potaskaa selän takana, huutaa, kiukkuaa ja kovistelee että mitä hän muka on tehnyt.
Mökkiläiset pukeutuvat eläinasuihin: Roope mököttää ja uhriutuu, Niko suuttuu ja mököttää. Pois tuo kaksikko seuraavaksi ettei mene hukkaan koko Ruutu+ eihän noita neitejä pysty katsomaan.
Käsittääkseni kaksi ekaa viikkoa Ruutu plussaa on ilmaiset ja tilauksen voi peruuttaa milloin vain. Eli ei mee hukkaan jos peruutat ennen ku 2 viikkoa on täynnä.
Jos noi elukat joutuu menemään vielä mökkiin tämän viikkotehtävän jälkeen, mä pissaan Virtasen muroihin.
Siis millon tämä tehtävä alkaa? Onko tää jumalauta taas tätä makaamista hassut asut päällä jossain kopissa. Kiitos jo etukäteen kystal.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Kati voi olla niin vahingoniloinen?
Nauraa räkätti että ois kannattanu voittaa viikkokisa, kauhee hohotus päälle.
Onneks Marko sano et aika rajua hei tuo...En voi sietää koko tyyppiä enää ollenkaan.
Vaikka hänellä ei olis niitä hirveitä hattujakaan, niin inhoisin.
Ja vaikka hänellä olis pelkästään ne kamalat ja typerät lätsät, muttei rääkyis ja ilkkuis, niin silti inhoisin.
Nyt kun hänellä on ne hirviörumilushatut ja käyttäytyy kuin hirviökiusaaja, niin arvatkaa kuin paljon inhoon.
Roope: mä aion olla maailman paras lammas
Sami: mä aion olla maailman paras koira
Niko: mä oon sellanen hevonen joka lopetataan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
talloon, jokkainen, pellaa, kallaa, lihhaa. HYI SAAT"NA TOTA PAULAA-.
Etkö siedä erilaisuutta? Itse en voinut sietää Minnan sievistelevää kirjakieltä, onko hän alkuperäinen hesalainen vai junan tuoma, joka yritti päteä puhumalla kirjakieltä?
Pitäisi varmaan järjestää erikseen Hese-BB ja maalais-BB, niin ei alkais katsojia ärsyttääm.
Minä en kyllä ole mikäänn hesalainen, puhun itsekin murretta, mutta eri mitä tämä paula idiootti. Minna väänsi savoa ja finglishiä ja slangia, ei mitään kirjakieltä, sekin järkkyä oli kuunneltavaa kun savolaisittain väänsi slangisanoja ja englantia, ihme idiootti sekin.
Arttu on tuijottanut itseään peilistä viimeiset 45 minuuttia.
Mökkiläiset ylitulkitsee noita ohjeita. Nyt niiden pitäisi mylviä nälkäisenä ja sais ne varmaan karatakin.
Onko niillä ent. talolaisilla nyk. eläimillä muuta paikkaa kuin nuo karsinat? Bb-plazalta näin kuvat. Missä ne sitten nukkuu, käy pesuilla ja tarpeillaan? Ja onko ne nyt palellu siellä, ja talolaiset loisii sisällä. Luin että se Joel olisi kipeä? Eikö siihenkään puututa. Että sellainen ihmiskoe. Virtaset ja kumppanit hihittelee keskenään.
Voi kun heppa, lehmä tai koira vääntäis hirveet paskat tonne huumorilippikseen.
Jos ei Sami kohta mene tuosta ovesta niin voi juma.
Haluaisin nähdä kuminaamahirviö- Eetun vaikka sikana kierimässä mudassa tai koirana käskytettävänä. No eipä tietenkään tämä toteudu, Eetu on turvallisesti kermaperseosastolla, Cristalin tuttuja kun on.
Ulkopuolelta kuuluu sivullisten rääkymistä?
Joku lapsi huusi jossain "Kati ootsä siellä" :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mä oisin tuolla eläimenä, niin alkaisin kyllä todella vaikeaksi. Eihän jonkun koiran tai lampaan tarvitse olla mikään säyseä otus, koirakin voi olla villi ja huonosti käyttäytyvä :D Heittelisin tyynyjä, varastaisin ruokaa pöydältä, en tottelisi käskyjä, kävisin ihmisten päälle makoilemaan, kerjäisin rapsuja, vinkuisin ulko-oven edessä, pistäisi makkarin ja kylppärin ihan sekaisin... Ja vaikka lampaana vaan möllöttäisin ulkona, yrittäisin karata jatkuvasti takaisin mökille ja pistäisin hanttiin koko ajan. Olisi muuten mahtavaa, jos keskellä yötä mökkiläiset keksisivät jotain vaivaa, vaikka hevonen säikkyisi pimeässä liikkuvaa kukkoa, saisi hirveän hepulin ja talolaisten pitäisi herätä rauhoittelemaan eläimiään :D
Mokaisit siis viikkotehtävän ja saisit nimeämispisteet seuraavissa nimeämisissä .
Mitä mokaamista se on, jos eläin käyttäytyy lajityypillisesti? Esim. hevonen on saaliseläin ja hyvinkin säikky.
Pitääkö vääntää rautalangasta? Okei... jos elukat käyttäytyy vttumaisesti niin jollain talon lankuttajista tulee menemään hermot ja kiivastuu ja "avautuu" elukoille ihan ihmisen kielellä eli unohtaa roolinsa. Tehtävä kusasee ja tämä sekoileva elukka/elukat tulee nimetyksi koska käyttäytyi vttumaisesti. Tadaa!
Jos katsojat tykkää niin saattaa selvitä äänestyksestä voittajana, mutta riskaabelia kuitenkin.
Tämä on itse asiassa aika vaivaannuttavaa, kun noi eläimet eivät voi puhua. Kaikki on talolaisten vastuulla. Boring.
Arttu shokissa kun ei ollutkaan kuumaa naista.
Ai mitä teet väärin!
No sen että ylipäätään oot tilaamassa tota juttua.