Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Kenestä alun suosikkiasukkaasta on tullut nyt inhokkiasukas?
Havahduin itse juuri siihen, että Sasa oli alussa oma ehdoton lemppari ja nyt melkein kaikki kyseisessä henkilössä ärsyttää.
Sini oli ensimmäisenä päivänä minun suosikkini, samoin Arttu. Sinin pisteet laskivat nopeasti ja Artun toivoisin lähtevän talosta.
Vierailija kirjoitti:
Havahduin itse juuri siihen, että Sasa oli alussa oma ehdoton lemppari ja nyt melkein kaikki kyseisessä henkilössä ärsyttää.
Mulle käynyt sama Sasan kanssa, alkuun tykkäsin sen iloisuudesta, nyt ärsyttää. Toinen ensivaikutelmalemppari oli OP ja siitä ei oikein ole saanut mitään irti. Ei ärsytä, mutta ei ole enää suosikkikaan.
Inhokit: Arttu, tyhjänhohottaja, armoton vetelys. Ei anna taloon yhtään mitään viihdettä, seuraa vain mitä Joppe päästää suustaan, ja hohottaa niille jutuille.
Joppe: puujalka"vitsejä" suustaan möläyttelevä Sasan tylyttäjä. Seuraa Arttua, kuin hai laivaa.
Paula: epämääräisen epämiellyttävä persoona, ei toivottavasti ole finaalissa. Ei ainakaan ansaitse paikkaansa kärkikahinoissa.
Roope: viime öinen Kristiinan joukkolynkkaus vei Roopen pojot.
Niko: nöy nöy nöy, inhottava, lipeävä, limainen.
OP: luihu.
Kati: kalastelee ig-seuraajia, puhuu liikaa viime kaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä veikkaatte moneltako viikkotehtävä alkaa? Oma veikkaus 14:18
16:16 kun tuotanto palaa oikeista töistä taloon.
Todellisuudessa lehmät ja lampaat siirtyvät vihreämmille laitumille 17;58.
Vaikka Minna on jo häädetty ja hänestä on turha puhua: Tiesikö hän että talolaiset eivät tiedä hänestä? Markohan lähti taloon sen jälkeen kun Minna oli siirtynyt mökille. Joten jos Marko ei olisi saanut salatehtävää hän olisi voinut kertoa Minnasta kuten muistakin mökkiläisistä. Keskityin lähinnä seuraamaan taloa niin jäi tämä huomaamatta.
En ole Minnan puolella tai häntä vastaan jäi vaan mietityttämään tämä. Jos hän tiesi että talolaiset eivät tiedä hänestä niin hölmöä käytöstä tuo oli mutta jos hän oletti että Marko on kertonut niin ei kasvojen paljastaminen tai puhuminen ei ollut mitään ihmeellistä koska talolaiset ovat hänen naamaansa jo viikon katselleet.
Alkaakoha Paula ja Sini hengaamaan yhdessä, kun molemmat Porista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen illalla OP:n hiljaista myhäilyä katsoessa tuli mieleen, että onkohan tämä joku koditon puliukko, joka vahingossa päätyi BB-mökille? Ehkä hän ei oikeasti olekaan roskakuski, vaan vain asuu roskiksessa? xD No joo, ei sentään, mutta onhan hän kertakaikkisen hämärä tyyppi.
OP:n kulmien alta muiden ilmeitä mulkoilu on epämiellyttävä piirre tuossa tyypissä. En luottaisi tuohon ihmiseen, jos olisi esim tyokaveri. Työyhteisössäni on samanlainen silmillään vilkuilija, kuin OP. Katsoo heti muiden ilmeitä kun joku sanoo jotain. Yöks.
Kyllä, OP katselee kuin mykkä v*ttua.
Samia kuulemma ärsytti Sasan hihittely :D Ai että mä ootan heidän kohtaamista
Vierailija kirjoitti:
Inhokit: Arttu, tyhjänhohottaja, armoton vetelys. Ei anna taloon yhtään mitään viihdettä, seuraa vain mitä Joppe päästää suustaan, ja hohottaa niille jutuille.
Joppe: puujalka"vitsejä" suustaan möläyttelevä Sasan tylyttäjä. Seuraa Arttua, kuin hai laivaa.
Paula: epämääräisen epämiellyttävä persoona, ei toivottavasti ole finaalissa. Ei ainakaan ansaitse paikkaansa kärkikahinoissa.
Mitä tarkoitat tuolla, että Joel on ”Sasan tylyttäjä”?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat tuolla, että Joel on ”Sasan tylyttäjä”?
Oletan, että tarkoitus on niistä keskusteluista tyyliin:
Sasa: Saanko halata?
Joel: Et saa.
-eri
harmi ettei paulan naama näy kun puhuvat lestoista, kessu on edessä.
Katin hatut sopisivat Joelille.
Vierailija kirjoitti:
Yllättäen pysynyt aika lailla samana kuin ensivaikutelma. Minna eka inhokki, ja seuraava oli se Sini, että minun kannaltani mennyt odotusten mukaan. Nikoon en luota, mutta täytyy olla vähän pidempään talossa, jotta selviää, vahvistuuko mielipiteeni hänestä vai alkaako kasvaa. Sasa vähän positiivisempi kuin aluksi, hyvää huumoriakin löytyy, se pissismäinen meuhkaaminen saisi kyllä loppua.
Talolaiset on kyllä hyvin rauhanomaisia, ei oikeastaan mitään draamaa kun Sini lähti.
Sasa on koko ajan ollut minusta ihan kiva.
ei toi paula varmaan lesta ole "meillä oli oulussa paljon niitä" sanoi. ja onhan se aiemmin puhunut perheestään, sillä on yksi sisko ja asuivat ihan tavallisella asuinalueella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Havahduin itse juuri siihen, että Sasa oli alussa oma ehdoton lemppari ja nyt melkein kaikki kyseisessä henkilössä ärsyttää.Yllättäen pysynyt aika lailla samana kuin ensivaikutelma. Minna eka inhokki, ja seuraava oli se Sini, että minun kannaltani mennyt odotusten mukaan. Nikoon en luota, mutta täytyy olla vähän pidempään talossa, jotta selviää, vahvistuuko mielipiteeni hänestä vai alkaako kasvaa. Sasa vähän positiivisempi kuin aluksi, hyvää huumoriakin löytyy, se pissismäinen meuhkaaminen saisi kyllä loppua.
Mulla on Nikon suhteen osakkeet nousseet. Alkuun ärsytti, mutta mitä enemmän kuuntelen, sitä enemmän siitä pidän. Onhan se suurisuinen ja rasittava, mutta tuo energiaa tilanteisiin eikä pelkää puhua suoraan. Tuo varmasti vielä konflikteja talon väen kanssa. Toivottavasti Niko olisi tuolla pitkälle, vaikka finaaliviikolle asti (voittoa en hälle kuitenkaan toivo).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Havahduin itse juuri siihen, että Sasa oli alussa oma ehdoton lemppari ja nyt melkein kaikki kyseisessä henkilössä ärsyttää.Yllättäen pysynyt aika lailla samana kuin ensivaikutelma. Minna eka inhokki, ja seuraava oli se Sini, että minun kannaltani mennyt odotusten mukaan. Nikoon en luota, mutta täytyy olla vähän pidempään talossa, jotta selviää, vahvistuuko mielipiteeni hänestä vai alkaako kasvaa. Sasa vähän positiivisempi kuin aluksi, hyvää huumoriakin löytyy, se pissismäinen meuhkaaminen saisi kyllä loppua.
Mulla on Nikon suhteen osakkeet nousseet. Alkuun ärsytti, mutta mitä enemmän kuuntelen, sitä enemmän siitä pidän. Onhan se suurisuinen ja rasittava, mutta tuo energiaa tilanteisiin eikä pelkää puhua suoraan. Tuo varmasti vielä konflikteja talon väen kanssa. Toivottavasti Niko olisi tuolla pitkälle, vaikka finaaliviikolle asti (voittoa en hälle kuitenkaan toivo).
mua kiinnostaa myös se kuinka paljon Nikon kieli kehittyy tuolla jos olisi loppuun saakka. Monet ulkosuomalaiset pitävät Suomilomia lastensa kielitaitoa parantaakseen, tulevat Suomeen ilman sitä toista kieltä puhuvaa vanhempaa ja jolloin lapsi on täysin suomenkielisessä ympäristössä. Mielestäni Nikolta on jo nyt täytesanat vähentyneet paljon ( osa kiroilukiellon takia, mutta siis muitakin)
Vierailija kirjoitti:
Kati antaa instatilillään ymmärtää ettei häneltä puuttuisi poskihammasta. Ottaa kuvat joko kulmasta, jossa puuttuvaa hammasta ei näy ja lopuissa kuvissa photoshoppaa puuttuvan hampaan tilalle hampaan.
Mitä hiton väliä sillä on jos poskihammas puuttuu?
Veikkaan 15:45.