Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Nyt Arttu sitten laittoi vaatteet päälle. Niin läpinäkyvää.
Yhtä läpinäkyvää kuin Katin hassuttelu hatut.
Vierailija kirjoitti:
Voi että kun minua harmittaa tuo Minnan lähtö.
Olin Minnan puolella, mutta tuo uusi viikkotehtävä on jatkoa mökkiläisten nöyryyttämiseksi. Siksi olen oikein iloinen, ettei Minnan tarvitse esittää kotieläintä.
Samikessu sai mitä tilasi, ha!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äh, tämä äänestys on niin sovittu juttu. Tuotanto päättää turhaan äänestätte.
Juuri näin. Boikotoidaan kaikki äänestystä niin eivät voi rahastaa meitä.
Mä oon boikotoinut niitä jo ekasta BB:stä alkaen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Paulakin on aikamoinen kiusaaja, esim. Sini sentään puhui Minnalle niinku ihmiselle.
On joo. Voin vaan kuvitellla millainen työpaikkakiusaaja Paula olisi. Aina vaan sillä vihaisella äänellään tiuskisi. En kyllä haluaisi kumpaakaan Siniä tai Minnaa kolleegaksi.
Kyllä Minna toi taloon enemmän kuin joku Arttu, OP tai joel.
Jess. Kessu ja Niko mun lemppareita.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä tuo Paula mylvii kuin joku synnyttävä lehmä? Tuossakin häätöpisteiden paljastamisessa loppunuotiksi mylvähti jotain ja aukoi suurta suutaan, luulin että tulee telkkarista läpi. Katsotaan vaan kun hänen aikansa tulee, paljonko on äänestysprosentit.
Ens viikolla äänestyksessä on Sami, Paula, Kati ja Niko.
Voitte vaan kuvitella jossain Estonian uppoamisessa Paulan pelastavan tasan itsensä keinolla millä hyvänsä. Mikä on Paulan sukunimi?
Voihan olla että mökkiläiset jatkavat asumista mökillään ja talolaiset käyvät siellä aina silloin tällöin hoitamassa eläimiään.
Minusta oli kyllä vähän epäoikeudenmukaista se, että Kim Sainio piti palopuheen Samin puolesta. Oliko Kim tuotannossa mukana?
Vierailija kirjoitti:
Mitähän Minna miettii Sinin tapauksesta
Varmaan tilannetajuttomana etsiin Sinin numeron ja soittaa myötätuntoisen puhelun tajuamatta lainkaan, että Sini ei halua olla hänen kanssaan missään tekemisissä.
Ainut hyvä puoli tässä on se, että minna pelastui luultavasti joltain paljon pahemmalta. Nyt on jännä nähdä miten samin ego kestää orjana olemisen. Toivon että räjähtää, jottei olisi niin tylsää koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt Arttu sitten laittoi vaatteet päälle. Niin läpinäkyvää.
Oli se Arttu hurjan rohkea kun oli kylpytakki päällä! Maltan tuskin odottaa seiskan otsikoita!
Vierailija kirjoitti:
Inhottaa myös OP:n ja muiden tyytyväisyys kun Minna on poistunut.
Ota jo ne lääkkeet. Tämä on vain yhtä peliä. Ei kannata jokaiseen pieneen kohtaan puuttua. Jos masentaa niin vaihda kanavaa, hommaa elämä tai mene jonkun kanssa juttelee (ystävä tai varaa aika oikeaan paikkaan)
Mikäs se tuon Paulan kommentti oli Minnasta pisteiden antamisen yhteydessä? Oudosti ja aggressiivisesti mylväisi siinä lopussa jotakin.
Mahtaakohan tulla viikon päätteeksi eläinsuojeluilmoitus talolaisille kun ovat niin tuohon makoiluun tottuneet.
Ei tota Paulaa jaksa kattoo. Menis himaansa möllöttämään norsun annelinaamallaan, ja miettimään miksi häneltä on jo 3 avioliittoa päättynyt.
!!!!!!Yllätyskäänne av:lla!!!!!!!
Nyt kun Sini ja Minna on savustettu pihalle, alkoikin joukossa Paulan lokaaminen. Jäävätkö ennakkosuosikit Kati ja Sasa jalkoihin??
Vierailija kirjoitti:
Paula on asukkaista pelottavin.
Ääliö se on, varmaan katkera siitä ettei syntynyt munat jalkojen välissä.
Huomenna heti aamusta talossa norkoilijat vuorostaan mökille! Sais saunatakinkin vaihtaa sit vähä paksumpaan palttoohin ja tehdä päivisin muutakin kun makoilla. Talon naisväelle tekis mökkiviikko kans vaihteeksi hyvää.