Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Onhan tää hirmu karua ihmisten kiusaamista.
"Mun kasvot on nyt jokapaikassa." Minna on niin itseriittoinen tapaus.
Elinan vois vaihtaa johonkin toiseen juontajaan asap.
Paula voisi olla kotitilan norsu. Hänen naamansa on kuin norsun anneli.
Niko voisi olla koira.
Nyt äkkiä annettaan katsojien päättää häätöäänestykseen joutuvat ja saadaan mykkä-paula tai teeskentelijä-kati helvettiin
Pidin aluksi Paulasta, en pidä enää! Paulan peli on pian pelattu tuolla käytöksellä
Vierailija kirjoitti:
Mites on Kim Sainio, kenet haluat ensi viikolla pois vai onko silloin Virtasen vuoro päättää?
Mä olin niin samaa mieltä Vainion kanssa. Loistavaa, että tuo tylsimys lähti. Ei hän oikeasti mitään antanut, huomionhakuinen se oli. Kaikki ei vaan sitä näe.
Miksei Minnalta kysytty mitään talon ajoista, Artusta, Sinistä, Katista, kiusaamisesta, yms.
Vierailija kirjoitti:
mikäköhän on häädetyn herja
Niin, toivottavasti sellainen, jolla pääsee kunnolla näpäyttämään jotakuta ärsyttävää. :D
Onneksi Minna poistettiin ennen kuin se ehti esim. vetää kännit. Tämä oli inhimillisesti oikein.
Heippa Minna ! <3 peace and love <3 Eiköhän töitäkin löydy vielä!
Tuo haastattelu taitaa kuvata hyvin Minnaa. Vastaa ensin jotain ja lopulta puhe päättyy ihan johonkin muuhun kuin mitä kysyttiin.
Elinalta aika nolo kysymys miten Minna ei ole ihan tavallinen bb asukas ja tätä Minna tarkensi että mitä tarkoitat :D
Onneks Minna säästy eläintehtävältä. Ei tarvi olla Ellan ja Katin nöyryytettävänä.
Miksi ei tullut häädetyn herjaa?
Arttu vaihtoi päivävaatteet.
Paula on norsu, Niko koira, Sami possu.
Kun Minna on nyt poissa talosta, niin mitä jos lopetettas hänen arvostelu?
Olis jättäny sen sian!