Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
17521/104451 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten pisti korvaan aikasemmin kun kessu haukkui Marinia TOLLUKAKSI. 

Oikea tollukka, ikuisjonne joka tuskin paljon on elämässä aikaseksi saanut muiden hyväksi haukkuu Suomen vaativammalla paikalla olevaan pääministeriä TOLLUKAKSI, jolla vielä naisena pitää olla kaksinkertaiset hermot, juuri tämmösten maailman kessujen takia.. Tollanen makaava velliperse poika kehtaa pieksää suutaan.

Korville pitäs vedellä kunnolla.

Onhan kessu ilmiselvä persu, ja siksi niin aito persoona tuonne. Persut ei tykkää hallituksesta, onhan se selvä. Sami ei pelaa, kun tietää että osa äänestäjistä ottaa herneen nenuun. Mä tykkään, että on viihdyttävä.

Tollukka on nyt kyllä ehkä vähän outo käsite, tollukka kuvaa paremmin ehkä tossun alla olevaa miestä, niin olisi sopinut ennemmin alijäämä-Mattiin. 

Vierailija
17522/104451 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nikolla on hauskat jutut. Sanoi, että jos nyt menisi saunaan, niin selibaatti loppuisi siihen. Ensin hoitelisi O-P:n, sitten Samin ja jättäisi viimeksi parhaimman paistin, eli Roopen... Ei maininnut Minnaa ollenkaan. Sai nauraa vedet silmissä. 

Ja Nikon iskulause Pride-paraatissa 'Kuolema heteroille!' Mieletön kuiva musta huumorintaju. Menee näköjään monelta huumorintajuttomalta tiukkikselta ohi.

Niko on loistotyyppi BB:hen. Energinen, huumorintajuinen ja aito. Ei hirveästi suodattele katsojien takia. Ei yritä koko ajan olla hyväksyttävä 👍Toivottavasti ei tipu pitkään aikaan.

Minulla ihan päinvastanen kuva. Yrittää olla kovin ei-muslimi minkä ehtii että tulisi tykätyksi. Kun pizzatkin tuli, minna kysyi haluaako joku pekonit hänen pizzan päältä, totta kai Nikon piti ainoana haluta ne pekonit, koska pitää esittää niin ei-muslimia kuin voi. 

Kuitenkaan saunaankaan ei voinut mennä, kun Minna oli sen saastuttanut.

Kyllä huomaa ettei ole suomalainen edes ajatusmaailmaltaan.

Tosi hyvä tekniikka sulla. Kaikki mikä on epämuslimimaista käytöstä, on todiste muslimiudesta, koska ne on vaan feikkaamista. Kaikki muu on sitten todiste, koska ei ees viiti feikata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17523/104451 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kellää ois euroa heittää? Voisin äänestää kessuu..

Tottakai olisi aika monellakin montakin €, mutta maksa pummi sisällöttömän ja älyvapaan maksullisen mädätyshömppäviihteen onnistuneesti esiin agitoima läyhämielipiteesi (+ tuotesijoittelu) ihan itse vaan.

Vierailija
17524/104451 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi nähdä Minna jatkossa. Koska kun Roope ja Kristiina lyöttäytyy käärmejengiin, niin miten käy Minnan. Saako Roope vedettyä Minnan mukaan vai alkaaako Kati juonimaan suunnitelmia. Ikävä sanoa, mutta naiset on niin kieroja, että alkaa varmasti kieroilu. Siksi Minna jatkoon.

Ei Minna lyöttäydy mihinkään vaan kulkee ympäriinsä ja pälättää kaikkien korvat puhki.

Onko ihmiset menettäneet kykynsä kuunnella toisia? Vanhemmat ihmiset puhuvat usein pitkästi, siis todella pitkästi, jos vain malttaisi kuunnella niin saisi pajon irti. Sosiaalinenmedia on kyllä vienyt ihmisten kuuntelukyvyn. Kaiken pitäisi olla nopeaa ja vauhdikasta, kun keskittymiskyky ei riitä.

Minnan jaaritteluissa harvoin on hirveän paljon sisältöä. Se on täytelauseilla höystettyä höttöä, kun hän yrittää jollain tavalla päästä mukaan keskusteluihin. Ongelma on siinä, että hän ei osaa keskustella kovin luontevasti, vaan alkaa yleensä kertomaan jotain ympäripyöreää anekdoottia elämästään. Hän ei nyt vain sulaudu tähän porukkaan. Eikä katseleminen edes ole kiusallista vaan raastavaa.

Alussa vaikutti mukavalta ja olin ehdottomasti sitä mieltä, että pitää jäädä taloon, mutta nyt ei enää jaksa. Kun jokaiseen keskusteluun pitää tunkea mukaan vaikka ei ole mitään sanottavaa. En ole koosteita seurannut, mutta jos 24/7 katsoo, niin kyllä mulla aika useasti käsi on hakenut mute-nappia näiden jaarittelujen kohdalla.

Minua ei kiinnosta nähdä kun kaikki on jo nähty. Ihmiset keskustelevat ja Minna saapuu paikkalle ja yrittää lyöttäytyä keskusteluun. Sitten alkaa taas joku 5 minuutin monologi. Yleensä saman asian olisi voinut ilmaista esim. yhdellä kahdella lauseella, mutta siinä välissä kierrellään ja kaarrellaan ties missä.

Joihinkin tilanteisiin pitkät puheenvuorot sopii, mutta ei kaikkiin. Minna haluaa että häntä kuunnellaan, mutta itse ei jaksa kuunnella muita ja myös vie aiheen pois siitä mistä puhuttiin. Hän sanoo ”tää menee nyt vähän muuhun aiheeseen MUTTA”, eli ottaa kuitenkin oikeuden lähteä tarinoimaan omiaan.

Onneksi tuolla on sanavalmis Niko, joten ei mene ihan monologiksi.

Vierailija
17525/104451 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako Joelin taikinavartalo ja pullea lerssi Artun viisarin värähtämään? Olisikin ensimmäinen kerta talossa. En usko Artun potenssiin ennen kuin jyystää doggieasennossa Joelia niin että Joelin ota kalahtelee ammeen reunaa vasten.

Vierailija
17526/104451 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ällöttää noi Arttu ja Joel ammeessa syömässä sipsejä. Onko ne heteroita molemmat?

Vierailija
17527/104451 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nikolla on hauskat jutut. Sanoi, että jos nyt menisi saunaan, niin selibaatti loppuisi siihen. Ensin hoitelisi O-P:n, sitten Samin ja jättäisi viimeksi parhaimman paistin, eli Roopen... Ei maininnut Minnaa ollenkaan. Sai nauraa vedet silmissä. 

Ja Nikon iskulause Pride-paraatissa 'Kuolema heteroille!' Mieletön kuiva musta huumorintaju. Menee näköjään monelta huumorintajuttomalta tiukkikselta ohi.

Samoin tämä hauska, kun Niko oli pride-paraatissa: "Terveisiä serkuille". :D

Ja voimaannuttavien iskulauseiden pajassa mietiskeli vaihtoehtoa "munat kirveellä poikki!" aivan tonnin seteli -ilme naamalla, samalla kun vieruskaveri meinasi tukehtua :D

No voi että ku on hauska...

Huumorintajuja on erilaisia, hyvä niin :) Sua voi naurattaa vaikka se Ellan harjoittama Eija-mummon imitointi, jotain toista ei.

Vierailija
17528/104451 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikea tollukka, ikuisjonne joka tuskin paljon on elämässä aikaseksi saanut muiden hyväksi haukkuu Suomen vaativammalla paikalla olevaan pääministeriä TOLLUKAKSI, jolla vielä naisena pitää olla kaksinkertaiset hermot, juuri tämmösten maailman kessujen takia.. Tollanen makaava velliperse poika kehtaa pieksää suutaan.

Tollukka mikä tollukka. Vaikka naistenlehet sitä kehuu, niin eipä ole saanut mitään aikaiseksi. Koronan aikana luki papereista asiantuntijoiden tiedotteita ja sitten kävi jakamassa rahaa juurooppaan oma tulevaisuuden virka silmissä. Vaikea tuollaista on kehua, jos maailmanmenoa ymmärtää.

Itse olen myös suht vasemmistolainen ja kiihotun Marian ulkonäöstä.

Mitä ihmettä selität, Suomihän on yksi parhaiten koronan kanssa pärjännyt maa maailmassa.

Oletkin selvästi samanlainen jonneboy tollukka kuin samiboy.

Vauvapalsta ei ole älyllinen palsta ja tämä varmaan huonoin mahdollinen ketju tälle. Mutta! Jos lukea osaisit ja vielä osaisit sisäistää tekstin sanomaa, niin ehkä voisit jopa tajuta mitä siinä viestissä oikein sanottiin.

Jännittävää häätöiltaa!

Vierailija
17529/104451 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi nähdä Minna jatkossa. Koska kun Roope ja Kristiina lyöttäytyy käärmejengiin, niin miten käy Minnan. Saako Roope vedettyä Minnan mukaan vai alkaaako Kati juonimaan suunnitelmia. Ikävä sanoa, mutta naiset on niin kieroja, että alkaa varmasti kieroilu. Siksi Minna jatkoon.

Ei Minna lyöttäydy mihinkään vaan kulkee ympäriinsä ja pälättää kaikkien korvat puhki.

Onko ihmiset menettäneet kykynsä kuunnella toisia? Vanhemmat ihmiset puhuvat usein pitkästi, siis todella pitkästi, jos vain malttaisi kuunnella niin saisi pajon irti. Sosiaalinenmedia on kyllä vienyt ihmisten kuuntelukyvyn. Kaiken pitäisi olla nopeaa ja vauhdikasta, kun keskittymiskyky ei riitä.

Minnan jaaritteluissa harvoin on hirveän paljon sisältöä. Se on täytelauseilla höystettyä höttöä, kun hän yrittää jollain tavalla päästä mukaan keskusteluihin. Ongelma on siinä, että hän ei osaa keskustella kovin luontevasti, vaan alkaa yleensä kertomaan jotain ympäripyöreää anekdoottia elämästään. Hän ei nyt vain sulaudu tähän porukkaan. Eikä katseleminen edes ole kiusallista vaan raastavaa.

Alussa vaikutti mukavalta ja olin ehdottomasti sitä mieltä, että pitää jäädä taloon, mutta nyt ei enää jaksa. Kun jokaiseen keskusteluun pitää tunkea mukaan vaikka ei ole mitään sanottavaa. En ole koosteita seurannut, mutta jos 24/7 katsoo, niin kyllä mulla aika useasti käsi on hakenut mute-nappia näiden jaarittelujen kohdalla.

Minua ei kiinnosta nähdä kun kaikki on jo nähty. Ihmiset keskustelevat ja Minna saapuu paikkalle ja yrittää lyöttäytyä keskusteluun. Sitten alkaa taas joku 5 minuutin monologi. Yleensä saman asian olisi voinut ilmaista esim. yhdellä kahdella lauseella, mutta siinä välissä kierrellään ja kaarrellaan ties missä.

Joihinkin tilanteisiin pitkät puheenvuorot sopii, mutta ei kaikkiin. Minna haluaa että häntä kuunnellaan, mutta itse ei jaksa kuunnella muita ja myös vie aiheen pois siitä mistä puhuttiin. Hän sanoo ”tää menee nyt vähän muuhun aiheeseen MUTTA”, eli ottaa kuitenkin oikeuden lähteä tarinoimaan omiaan.

Onneksi tuolla on sanavalmis Niko, joten ei mene ihan monologiksi.

Niko osaa ottaa oman tilansa ja olikin ainut jolta ei Minnalle nimeämispisteitä mennyt .

Mutta olen samaa mieltä, Minna ei ole mikään taitava keskustelija.

Vierailija
17530/104451 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussahan ei saanut puhua. Ei saa ton kaksikon puheesta selvää ku suihku kohisee.

Vierailija
17531/104451 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun tolleen hitaasti kuvataan tätä eroottista hetkeä.

Vierailija
17532/104451 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko op ja roope löytäneet jonkunlaisen yhteyden toisiinsa? Herttainen kaksikko.

Vierailija
17533/104451 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami kuuntelee kauhistuneena kun ROope laittoi hiusöljyä ja sanoi Tsä Tsä Tjäreborgi

Vierailija
17534/104451 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihkussahan ei saanut puhua. Ei saa ton kaksikon puheesta selvää ku suihku kohisee.

En ole sääntöjä lukenut, mutta Minna selitti mökille mentyään, että suihkussa ei voi mikkejä pitää, joten ovat tehneet sopimuksen, että sinne ei puhuta, että turhaan ei kuvattaisi suihkuja

Vierailija
17535/104451 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia Arttu ja Joel on kylvyssä?

Vierailija
17536/104451 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin tämä hauska, kun Niko oli pride-paraatissa: "Terveisiä serkuille". :D

Ja voimaannuttavien iskulauseiden pajassa mietiskeli vaihtoehtoa "munat kirveellä poikki!" aivan tonnin seteli -ilme naamalla, samalla kun vieruskaveri meinasi tukehtua :D

No voi että ku on hauska...

Huumorintajuja on erilaisia, hyvä niin :) Sua voi naurattaa vaikka se Ellan harjoittama Eija-mummon imitointi, jotain toista ei.

Kieltämättä se oli kaikkein hauskinta kun Niko heitti sen, kirveellä m:nat poikki, ja Sami repes sille.

Mua ärsyttää kun Ella kerto sitä juttua mummostaa, ja en saanu mitään selvää, kun tylstät möllöpää talolaiset alko rääkyä siihen päälle.

Kuulin vaan, että Ella olis kysyny, kuis rullaa, ja mummo vastas: v**tuuks tässä......(tylsimysten rääkynauru alkoi jo siinä vaiheessa, vaikka Ella ei ehtiny kertoo juttuu loppuun.

Saiko joku selvää siitä lopusta?

Mitä se sano? Jotain papasta?

Vierailija
17537/104451 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttu sanoi, että vois panna bb-talossa ilman peittoja. Valehteli. Eihän se uskalla olla edes suihkussa, saunassa tai kylpyammeessa ilman kalsareitaan. Tollo juntti.

Vierailija
17538/104451 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan kessu ilmiselvä persu, ja siksi niin aito persoona tuonne. Persut ei tykkää hallituksesta, onhan se selvä. Sami ei pelaa, kun tietää että osa äänestäjistä ottaa herneen nenuun. Mä tykkään, että on viihdyttävä.

Tollukka on nyt kyllä ehkä vähän outo käsite, tollukka kuvaa paremmin ehkä tossun alla olevaa miestä, niin olisi sopinut ennemmin alijäämä-Mattiin. 

Sami sanoi ettei ole persu, vaan KD. Tosin hänen puheitaan voi epäillä, koska ei kovin kristillistä toimintaa häneltä, kun kerta vaimokin löytyy.

Itse persuna toivon, ettei hän ole persu, koska myötähäpeä on valtava. Vaikka välillä puhuu ihan asiaakin, mutta kuka nyt tuollaista enää voi ottaa vakavissaan. Toivon että Minna pääsee jatkoon, vaikka viihdearvollisesti olisin toivonut molempien jatkavan. Paula tai joku talosta olisi voinut lähteä.

Vierailija
17539/104451 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo meni häiritsemään herkkää hetkeä.

Vierailija
17540/104451 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi jää taloon?

Kessu = nuoli ylös

Minna = nuoli alas