Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Olisiko BB parempi, jos juuri sinä olisit käsikirjoittamassa?
↑ = kyllä
↓ = ei
↑ 40 (93 %)
↓ 3 (7 %)
Itsevarmaa porukkaa. Miten ohjelman käsikirjoittajat oikein valitaan, jos perus av:lainenkin osaisi paremmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko BB parempi, jos juuri sinä olisit käsikirjoittamassa?
↑ = kyllä
↓ = ei
↑ 40 (93 %)
↓ 3 (7 %)
Itsevarmaa porukkaa. Miten ohjelman käsikirjoittajat oikein valitaan, jos perus av:lainenkin osaisi paremmin?
Sitä tässä ihmetellään.
Itse olen sitä mieltä, että Vikingarna on kylä helvetin hyvää musiikkia. Itsehän olen, kovakin. Ollut aikanaan, paljonkin. Sen tautta tykkään kovasti Vikingarnasta. Se on vähän kuin Finlanders suomalaisille.
Vierailija kirjoitti:
Köyhät safkat. Ranskanperunoita ja makkaraa. Ravintoarvoltaan.
Joo mutta hyvää. Tuli ihan nälkä.
Nyt BBn pelastaa enää tieto, että yhdistetään. Noi tarttee muutosta ja energiaa.
Tää on kidutusta. Asukkaille ja katsojille. K-I-D-U-T-U-S-T-A.
Huomasin just että miks vatus mä katon tätä paskaa. Olis muutakin tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti ne varmaan kuvittelee siellä, että muovailuvahapenkki oli tämän päivän mahtava twisti.
Voin jo kuvitella, miten Alma/Kimmo tulee hehkuttamaan tätä odottamatonta käännettä ja kyselemään vieraan mielipidettä.
Eeeeeiiiiiiiiii. :(
Markolla on ääni parantunut. Taitaa olla tupakit loppu.
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto luottanut liikaa castingiin, joka oli viime vuonna harvinaisen onnistunut.
Nyt sitten hädissään lykätään asukkaille muovailuvahaa, kun näistä ei irtoakaan viime vuoden tavoin.
Näinhän siinä on käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti ne varmaan kuvittelee siellä, että muovailuvahapenkki oli tämän päivän mahtava twisti.
Voin jo kuvitella, miten Alma/Kimmo tulee hehkuttamaan tätä odottamatonta käännettä ja kyselemään vieraan mielipidettä.
Eeeeeiiiiiiiiii. :(
Ihanan mukahauska tehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt BBn pelastaa enää tieto, että yhdistetään. Noi tarttee muutosta ja energiaa.
Sekin olisi sellainen puolen tunnin kliimaksi. Mieluimmin ensin katsoisin talolaisia mökillä edes muutaman päivän. Siinä alkaisi luonteet tulla esille. Minna taisi sinne kyllä sulautua ilman isompia valituksia.
nyt mökillä ajellaan joko nikon kulmakarvoja tai sitten koitetaan paikata hammasta kotikonstein-
Mielikuvitusta kehiin! Nyt niitä kunnon tehtäviä, ja vätykset perse ylös penkistä
Raakaa viinaa taloon ja äkkiä, haluun nähä kaikki räkäkännissä XD
Vierailija kirjoitti:
Sen on tapahduttava huomenna, jotta saadaan virtaa noihin talolaisiinkiin.
Vierailija kirjoitti:
Markolla on ääni parantunut. Taitaa olla tupakit loppu.
Eikun se on alkanut muuttua yhdeksi noista naisista.
Rikkokokoko Sasa pyörän