Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kessu on hyvä jätkä, ei se ole mikään nazzi, jos jotkut semmosta kuvitteli. Minuakin se esittelyvideo puistatti, mutta kessu on sellanen veijari vain, eikä tykkää edes Trumpista, se kertoo sen, ettei ole mikään oikea pököpää, vaan ihan järkevä tyyppi.
On myös osottautunut perin ystävälliseksi ja ottaa muut huomioon. Hyvätapainen.
Eli trollasiko katsojia esittelyvideossa vai trollaako nyt mökkiläisiä? Kumpi esitystä? Milainen on todellinen luonne? Luulisi, ettei tuolla voi vetää roolia kovin pitkään. Vetikö siis tarkoituksella esittelyvideon puheet överiksi?
Eihän se koko ajan voi trollata, vaan ripotellen, jotta ei ole liian ilmiselvää. Esim. vannoutunut lihansyönti kostona vegaaneille. "Sanoin kaverille että samalla kun hän pelastaa yhden lehmän, niin minä pidän huolen, että syön kaksi lehmää."
En tajua, mikä on tällaisen trollaamisen tarkoitus. Onko siis oikeasti sitä mieltä vai ei? Jos hänellä on oikeasti erilaiset mielipiteet, miten se on trollaamista. Ja jos taas ei ole oikeasti asioista tuota mieltä, mikä ihmeen järki on esittää jotain, mitä ei ole?
Trolliksi julistautuminen on tapa sekoittaa muut. Kun kukaan ei tiedä mitä tarkoittaa oikeasti, ei hän joudu sanoistaan vastuuseen koskaan. Kaikkihan on vain "huumoria". Samalla kuitenkin saa tietynlaisten ääriryhmittymien ja trollien fanituksen, koska he uskovat tämän trollin edustavan heitä.
Paskimpia asukkaita nämä mun mielestä. Haluan että voittaja on aina 'aito' tyyppi, ehdottomasti! Ei mitään typerää pelaamista.
Itse toivon, että tuo Sami vielä provosoisi asukkaita (mutta ei katsojia) ja olisi talossa pitkään. Mutta minäkin toivon, että voittaja olisi kuka tahansa muu. En halua ärsyttävää käytöstä palkittavan, muulla kuin ruutuajalla katsojien viihdyttämiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Asianajaja-Sini bonuslapsistaan: "Tää on mun koti ja kun olette täällä, niin ette ole väkivaltaisia"
Öö, minkälaisia kauhukakaroita sen ukon lapset on, jos niille pitää sanoa, että ei saa olla väkivaltainen? Huutamisen ja mekastamisen ymmärtäisin, mutta ei saa olla väkivaltainen?
Sitä näköjään kiehtoo väkivalta. Ei kai se muuten seksuaalirikosten uhreja edustaisikaan oikeudessa.
Onko se looshiveli avautunut jo muurariudesta?
Onko niillä alkoholittomat juomat tuolla kun ei actionia vain tule?
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuotanto hereille! Tää on maailman tylsintä katsottavaa, kun asukkaat nyhjöttää omissa nurkissaan pienissä ryhmissä. Tää on kuin katsois umpitylsän kauden viikkoa 7 kun on näin vähän asukkaita enää. Noi pitää yhdistää HETI, että tulee kuppikuntia ja juorokerhoja. Nyt jotain äksöniä peliin, tuotanto!
Täällä aletaan valittaa jo yhden päivän jälkeen..ette vissiin seuranneet viime kautta voi sitä tylsyyttä ja makoilua päivästä toiseen💤💤💤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miusta tuolla pitäisi olla ainakin kaksi ujoa ja hiljaista ihmistä. :) Mie ku oon arka ja ujo, niin olisi kiva seurata samanlaisia. Liian sosiaalisia ovat nämä miun makuuni. Mie en kyl uskaltaisi mennä tuonne, ja siinä se syy onkin, miks ei nähä ujoja talossa. :/ M25
Samaa mieltä!
Joel kyllä vaikutti aluksi ujolta, mutta ehkä se oli vain alkujännitystä.
Taloon usein otetaan mukamas erilaisia ihmisiä, mutta monesti ne erilaisuudet liittyvät ihmisten ulkonäköön, elämänkokeuksiin, mielipiteisiin ym. asioihin, jotka ovat joko pinnallisia tai ympäristön aiheuttamia eroja. Persoonallisuuksiltaan asukkaat ovat silti hyvin samantapaisia. Noudattavat samoja sosiaalisia "sääntöjä" jne.
Olisi hauska nähdä ihmisiä, joiden aivot toimivat eri tavalla. Viime vuonna lähin tällainen oli Eevis (vaikkei ollutkaan ujo), mutta valitettavasti hän ei saanut hyvää vastaanottoa. Oli lempiasukkaitani.
Ujot varmaan harvemmin hakeutuvat tällaisiin ohjelmiin. Itse ujona en voisi kuvitellakaan hakeutuvani tuonne, koska minun on vaikea tutustua ihmisiin tuollaisessa porukassa, joista kaikki tuntemattomia toisilleen ja sitten pitäisi tutustua, jään jalkoihin, ja vielä suurempana syynä etten koskaan haluaisi/uskaltaisi olla TV-ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Asianajaja-Sini bonuslapsistaan: "Tää on mun koti ja kun olette täällä, niin ette ole väkivaltaisia"
Öö, minkälaisia kauhukakaroita sen ukon lapset on, jos niille pitää sanoa, että ei saa olla väkivaltainen? Huutamisen ja mekastamisen ymmärtäisin, mutta ei saa olla väkivaltainen?
Lapset on jo ihan tosi pienistä alkaen taipuvaisia väkivaltaan. Muksii, nipistelee, puree jo sellaiset vuoden vanhatkin. Kai se kuuluu ihmisen kehitykseen. Sisarukset tappelee, niin se vain on.
Mihin väliin romantiikanpoiken mahtuisi? Aloin spekuloimaan että tarkotuksella sinkkuina Sasa, Antti ja Joel.. Hmm, kumpi vie Sasaa? Toinen mielenkiintoinen skenaario on kuka nelikymppisistä alkaa kiinnostumaan Timosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kessu on hyvä jätkä, ei se ole mikään nazzi, jos jotkut semmosta kuvitteli. Minuakin se esittelyvideo puistatti, mutta kessu on sellanen veijari vain, eikä tykkää edes Trumpista, se kertoo sen, ettei ole mikään oikea pököpää, vaan ihan järkevä tyyppi.
On myös osottautunut perin ystävälliseksi ja ottaa muut huomioon. Hyvätapainen.
Eli trollasiko katsojia esittelyvideossa vai trollaako nyt mökkiläisiä? Kumpi esitystä? Milainen on todellinen luonne? Luulisi, ettei tuolla voi vetää roolia kovin pitkään. Vetikö siis tarkoituksella esittelyvideon puheet överiksi?
Eihän se koko ajan voi trollata, vaan ripotellen, jotta ei ole liian ilmiselvää. Esim. vannoutunut lihansyönti kostona vegaaneille. "Sanoin kaverille että samalla kun hän pelastaa yhden lehmän, niin minä pidän huolen, että syön kaksi lehmää."
En tajua, mikä on tällaisen trollaamisen tarkoitus. Onko siis oikeasti sitä mieltä vai ei? Jos hänellä on oikeasti erilaiset mielipiteet, miten se on trollaamista. Ja jos taas ei ole oikeasti asioista tuota mieltä, mikä ihmeen järki on esittää jotain, mitä ei ole?
huono itsetunto286
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roope alkaa jo tökkiä, jauhaa pillupyyhkeidtänja pimppawaipeista,,, hohhoijaa. OP teki naamapalmun ja katsoi nikoa.
Miksi joillain homoilla on aina tommonen samanlainen rooli päällä.
Sama ärsyttää itseänikin, pitääkö vielä tänäkin päivänä esittää homoa jos sellainen on. Kertonee epävarmuudesta mutta aiheuttaa myötähäpeää, toki nuori vasta mutta toivoisi että hänellä olisi muuta annettavaa kuin nuo ylimitoitetut puheet joista tulee jokin rooli mieleen. Tuskin saa kauan jatkaa tuolla muuten.
Nytkin jauhaa hihitellen Markolle munasta, joka tekee sapuskaa.
Typerä.
Kenen tarvitsee edes sietää noita navanalusjuttuja koko aikaa? Ei ketään varmaan haittaisi sekään jos mukana olisi vaikka viiskymppinen ukko joka viljelisi härskejä juttuja etenkin nuoremmille naisille tai samanikäinen Ritu puristelemassa nuorten miesten pakaroita höröttämällä samalla tupakoinnin kähentämällä äänellä.
sellanen kutina, että timppa vielä kellistää jonkun noista naisista
-mies
Laittakaa tuolle röhnöttävälle adhd:lle suukapula!
Paulasta ja Tiiasta tulee arkkivihollisia kun talo yhdistyy, molemmat kilpailevat Timosta. Saadaan nähdä flirttaileva ja tyrkky Tiia. Tai vielä parempi, Minna vie Timon sydämmen! XD
Kaikki kolme naista todella erillaisia, kenestä Timo innostuu?
Mua rupee jo ärsyttää tuon Katin pampulalätsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuotanto hereille! Tää on maailman tylsintä katsottavaa, kun asukkaat nyhjöttää omissa nurkissaan pienissä ryhmissä. Tää on kuin katsois umpitylsän kauden viikkoa 7 kun on näin vähän asukkaita enää. Noi pitää yhdistää HETI, että tulee kuppikuntia ja juorokerhoja. Nyt jotain äksöniä peliin, tuotanto!
Täällä aletaan valittaa jo yhden päivän jälkeen..ette vissiin seuranneet viime kautta voi sitä tylsyyttä ja makoilua päivästä toiseen💤💤💤
Kyllä ainakin itse katsoin viime kautta alusta asti. Osa viehätystä aina ekoina päivinä on iso porukka, kun asukkaat etsii itselleen sopivia ryhmiä joissa keskustella ja joka huoneessa raikaa keskustelu. Nyt molemmissa striimeissä koko ryhmä nyhjöttää samassa tilassa koko ajan yhdessä ja keskustu ei jaksa kiinnostaa.
BB2019 alku > BB2020 alku
Sini kyllä tykkää puhua itsestään.
juottakaa se muurari kunnon känniin niin paljastaa salaisuudet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ella varmisti juuri omistavansa munat. Voittorahoilla ottaisi leikkauksen quote "down there".
Tuon sanoi jo eilisessä esittelyssä. Etkö ollut enää hereillä siihen aikaa, kun Ella meni taloon?
En kuullut että puhui sukuelimistään eilisessä esittelyssä. Katson klipin uudestaan.
Klippi katsottu ja kuten muistelinkin, ei maininnut sanallakaan alapäätään.
Mutta tänään jutellessaan (24 /7 katsoin) muiden kanssa mitä tekisi voittorahoilla, kertoi että ne menisivät leikkauksiin- mm. dowm there... ekaksi kuitnekin naama, sitten alakerta ja sitten silarit
Paskimpia asukkaita nämä mun mielestä. Haluan että voittaja on aina 'aito' tyyppi, ehdottomasti! Ei mitään typerää pelaamista.