Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
No ei toi nyt niin paha ollu, mitä täällä sai kuvan tapahtumista. Ja miten muka jonkun ihmisen voi tunnistaa tollasen asun läpi? Ei mitenkään.
Eihän tota Joelia voi ottaa tosissaan kun sillä on päässä noi Eeviksen silmät.
Joko mökkiläisille on paljastettu, että Minna on heidän seurassaan?
No niin Arttukin heräsi eloon!
Ei Minna ole erilainen nuori, hän on vain niin jotenkin feikki. Puheet ja käytös täysin ristiriidassa keskenään.
Ei hän ole "ujo ja hiljainen", eikä mitään muutakaan mitä esittää olevansa.
Itse olen oikeasti ujo ja hiljainen, enkä koskaan voisi mennä Bb-taloon tai käyttäytyä kuin tuo on käyttäytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Kuka paljasti Minnan?
BB
Suuret on luulot itsestään suntiolla. Minäpä keskeytän pelin tästä noin vaan. Muulloin pätee jokaiseen asiaan, mitä muut mökkiläiset onnistuvat hän jatkuvalta puhuseltaan sanomaan.
BB paljasti kirjeellä talolle Minnan.
Tähän tarviis nyt jonkun twistin. Minna veks ja vähä porukkaa jo sekasin.
Vierailija kirjoitti:
Suuret on luulot itsestään suntiolla. Minäpä keskeytän pelin tästä noin vaan. Muulloin pätee jokaiseen asiaan, mitä muut mökkiläiset onnistuvat hän jatkuvalta puhuseltaan sanomaan.
hänen jatkuvalta puhumiseltaan*
Vierailija kirjoitti:
No nyt paljastettiin Markon salatehtävä. Olipa outo reaktio talolaisilta :D
Kai nyt koska ne vihaa Minnaa. Itse haluaisin Minnan jatkoon, koska haluan nähdä talon ilmeen ja selitykset.
Arttu on heti kuin uusi mies Minna on talossa, Arttu palasi :)
Sasa jee ja vaikka halusi Minnan talosta ulos ? Hän haluaa vaan saunaan.Ellan ilme oli kyllä ei helvetti.Onko kukaan oikeasti että kivaa.Eikö ne tajua ,että katsojat äänestivät Minnaa.
Joelia vituttaa Minnan olo yhä, näkee ihan.
Ärsyttää toi suntion yhä äänekkäämpi katri-helena-nauru.
Toi oli hyvä hetki, kun Marko kerto kaikille mitä positiivista Minna oli kenestäkin hänelle kertonu. Kaikille tuli hyvä mieli.
Kanat Ella, Sasa ja Kati on nyt jossain järkyttyneenä läyhäämässä Minnasta, mutta nyt näytetään vain Äijiä. BB vois nyt herätä ja siirtää kameran sinne missä tapahtuu.
Toivottavasti saavat saunaan kunnolla juomista
Kaikki hänen myötätuntonsa ja puheensa onkin siis ollut pelkkää laskelmoitua näytelmää. Kati on todella feikki.