Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Kristiinalla ei ole tilanne hallussa. Luovuttaa pasmojen mennessä sekaisin, kun joku soveltaa liikaa hänen makuunsa.
Minna ja Krisse mökin puolelta ja Sasa talosta eivät ole hyviä ritsakilpailussa. Eli mökki häviää. Bb:n suunnitelma?
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että Ella Ja Krisse ystävystyvät, ketkäs muut?
Ella ja Roope ystävystyvät ja Ella ja O-P. O-P ja Arttu. Timo ja Roope. Marko ja mökkiläiset. Kati ja Paula. Minna valitettavasti haahuilee kaikkien välissä eikä tule kuulluksi kuin Artun kanssa. Niko ja Joel vois olla jännä yhdistelmä.
Vierailija kirjoitti:
Kenen kanssa viettäisit kapakka illan ja kenen kanssa et todellakaan viettäisi ? Mun täytyy sanoa ,että en Sasan kanssa koska en jaksaisi sitä kälitystä.Marko olisi ihan jees ja onhan hän mukavan tuntuinen heppu.Ellaa nyt ei voisi valita kun varmaan katoisi wc meikkamaan :).
Timon kanssa mentäs, mentäs siitä sitten yhessä katkolle n. 2 kuukauden päästä. Sasan kanssa en menis, jois minunkin oluet ja söis kaikki suolapähkinät, mulle ei jäis mittään.
jos olisin itse talossa, mä varmaan hyperventiloisin tällä hetkellä, kun pelkästään tämä kotoa katselu aiheuttaa jännitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häätöäänestyssivu avautui juuri https://tvaani.fi/bb
Kenet haluat jäävän taloon, ääniä Minnalle ja Markolle
Miten häätöäänestys voi olla auki ennen kuin on nimetty? Vai onko pelkät valenimeämiset?
Nehän on hypänneet päikkärissä.
Mut eikö nyt talo tajua että Minnakin on mukana?
Vierailija kirjoitti:
Minna ja Krisse mökin puolelta ja Sasa talosta eivät ole hyviä ritsakilpailussa. Eli mökki häviää. Bb:n suunnitelma?
Paulallahan olis ollut käsivoimaa enempi.
Ilmeisesti tällä viikolla eivät nimeä ollenkaan, tai sitten tuontato järjestää valenimeämiset, kohta ne tajuaa että mökillä on ykis henkilä enemmän kuin luulivat
Nyt kaikki alkaa olla valmiina, vielä odotellaan. Kuinkakohan kauan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häätöäänestyssivu avautui juuri https://tvaani.fi/bb
Kenet haluat jäävän taloon, ääniä Minnalle ja Markolle
Miten häätöäänestys voi olla auki ennen kuin on nimetty? Vai onko pelkät valenimeämiset?
Nehän on hypänneet päikkärissä.
Mutta voittajajoukkueen piti olla turvassa! Vaikka olisivatkin jo nimenneet, niin voittajajoukkuetta ei tiedetä.
Vierailija kirjoitti:
Sasa ihmettelee miksi muilla haalari istuu nätisti ja tasaisesti mutta hänellä on vatsan alueella muhkuroita
Yrittää viestittää että saanut bb. ltä liian ison haalarin. Siinä on kyllä kehonkuva vääristynyt nuorella tytöllä.
Harmi kun ei näe talolaisten ilmeitä kypärän läpi kun laskevat mökkiläisiä olevan 7. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen kanssa viettäisit kapakka illan ja kenen kanssa et todellakaan viettäisi ? Mun täytyy sanoa ,että en Sasan kanssa koska en jaksaisi sitä kälitystä.Marko olisi ihan jees ja onhan hän mukavan tuntuinen heppu.Ellaa nyt ei voisi valita kun varmaan katoisi wc meikkamaan :).
Timon kanssa mentäs, mentäs siitä sitten yhessä katkolle n. 2 kuukauden päästä. Sasan kanssa en menis, jois minunkin oluet ja söis kaikki suolapähkinät, mulle ei jäis mittään.
Hyvä kysymys. Minnan ja Timon ja Roopen kanssa menisin kuppilaan jossa olis karaokea.
Hah repesin Sasa söisi suolapähkinät.No aattele olisi hetken hiljaa ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti tällä viikolla eivät nimeä ollenkaan, tai sitten tuontato järjestää valenimeämiset, kohta ne tajuaa että mökillä on ykis henkilä enemmän kuin luulivat
Vai nimeävätköhän sitten vasta kun ovat yhdistyneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arttu, Joel, OP näiden kanssa saisin juttua aikaiseksi. Jos ei, niin ei olisi kiusallista hiljaisuutta, kun herrat ymmärtävät hiljaisuuden sanattoman voiman.
Tämä vissiin oli sarkasmia? Mutta näin jo mielessäni vastaajana "Minnan", joka haluaa kaljakupposelle mykän kanssa, että saa itse täyttää ilmatilan löpinällään.
Ripaus sarkasmia. Olen hevityttöjä, suht supliikki.
Kristiinassa henkisen kasvun ainekset.