Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
On kyllä ollut surkea viikko! Yksi puolivaloilla tehty päivätehtävä per päivä. Eikö tän ohjelman tekijöillä oo ollenkaan kunnianhimoa. Heitetään joku köysi pihalle ja sanotaan, että kieputtakaa sitä. Ja tämä taisi olla viikkotehtävän kohokohta 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen mielestä tuo Marko on muka komea :D
Marko on sexy.
No hyi..
Näin unta että olin Markon kanssa sillai kesäisellä uimarannalla.
🤮
Mikä reaktio hahaha!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI jaksaisi lukea pelkkää Minnan haukkumista sivu toisensa perään. Uskotaan jo että hän on ärsyttävä.
Nyt on siis sitten Minna suojeluksessa tänä vuonna.
Onhan täällä haukuttu (arvosteltu, sanottu mielipide) tai kommentoitu ihan tasapuolisesti miltei kaikkia.
Miten voidaan keskustella jos täytyy vain yleisen ympäripyöreästi jotain sanoa ja jostain persoonasta ei mitään muuta kuin positiivista.
Kaikki kisaajat on syynissä. Ainakin heillä bb kyttääjillä joiden kamut ei kisaajina.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että Ella Ja Krisse ystävystyvät, ketkäs muut?
O-P ja Arttu. Musiikkimaku yhdistää.
Jos Markolla olisi isompi nenä ois hot, nyt tuo pikkunenä vie niinkuin miehisyyttä .
[quot
e=Vierailija]Aikovat ilmeisesti kisan jälkeen käskeä Minnan lopettaa pätemisen. Kessu lupasi ottaa puheeksi.[/quote]
Eikö kukaan muu uskalla? Hyvä, että joku uhrautuu.
Minäkin aluksi pidin Minnasta, mutta nyt ymmärrän muita asukkaitakin heidän ärsyyntymisestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen mielestä tuo Marko on muka komea :D
Marko on sexy.
No hyi..
Näin unta että olin Markon kanssa sillai kesäisellä uimarannalla.
🤮
Eikun 🔥🍆😍
Sasa tulee olemaan inhottava Nikolle samoin Ella.
Vierailija kirjoitti:
Jos Markolla olisi isompi nenä ois hot, nyt tuo pikkunenä vie niinkuin miehisyyttä .
Ja itse olet täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas taas Joel pakeni kun Sasa mätkähti lähelle.On se hurja nainen.Jos olisi temppareissa vauhtia kait riittäisi.
Pamputtais Aapo nyt kunnolla tuota munannälkäistä Sasaa! BB vois lainata Aapolle vaikka cockringiä, kun taitaa muuten olla vaikea saada seisokkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne jotka toivoo yhdistymistä, niin eikö se olisi parempi että talolaiset joutuisi aineskin viikoksi mökille? Mun mielestä se olisi reilua että alkuperäiset talolaiset saisivat kokea mitä mökkiläiset on kokeneet jo kaksi viikkoa.
Ella ja Sasa mökille :) ilman epilaattoreita ja muita kosmetiikkavälineitä. Arttu ja Joel voivat sitten ajella heiltä kaikki kasvaneet karvat viikon päästä kun tulevat takaisin. Ja puristella mustapäät.
Kiitoa, repesin 😂
Minna on suojeluksessa koskan Minnaa arvostellaan jatkuvasti kaikesta vaikka on kuitenkin aika harmiton tyyppi.
Mitenkähän Joelin ego kestää älykkäämpää OP tä? tulee nokkelaa heittoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois jännä nähä ellan mökkiparta
Näyttäisi siltä euroviisumieheltä.
Oi ihana Conchita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas taas Joel pakeni kun Sasa mätkähti lähelle.On se hurja nainen.Jos olisi temppareissa vauhtia kait riittäisi.
Pamputtais Aapo nyt kunnolla tuota munannälkäistä Sasaa! BB vois lainata Aapolle vaikka cockringiä, kun taitaa muuten olla vaikea saada seisokkia.
Mitäköhän sini tuumaisi kun ei olisi enää Arttuakaan varamiehenä. Kaikki uurastus meni hukkaan. Ja Sinin talon bestikset pani vielä keskenään. Kannatan! Viinaa taloon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja itse olet täydellinen.
Oletpa sinä ilkeä. Ei se tarkoita että olen täydellinen jos iso nenä ois hotimpi Markolla.
Miltäköhän OP näyttäisi jos sen partaa vähän trimmailisi siistimmäksi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OP on Ellan isoveljen kaveri.
Eikös nuo kaikki ole BB:n kavereita ;D
Eikös Ella sanonu suhteilla päässeen bb taloon ja tuntevan Niko Saarisen ja Niko sanou exstrassa olleen samoissa pippaloissa kuin Ella. Kyllä Roopenkin tuntevat, uskoisin, pienet sisäpiirit
Ja Paula ja Arttu taatusti tuntevat toisensa.
Ja eikös Kati reality ohjelmiin osallistuessaan tunne tuotannon porukkaa. Periaatteessa kaikki tuntevat kaikki jotakin kautta.
Kenen kanssa viettäisit kapakka illan ja kenen kanssa et todellakaan viettäisi ? Mun täytyy sanoa ,että en Sasan kanssa koska en jaksaisi sitä kälitystä.Marko olisi ihan jees ja onhan hän mukavan tuntuinen heppu.Ellaa nyt ei voisi valita kun varmaan katoisi wc meikkamaan :).
Näyttäisi siltä euroviisumieheltä.