Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Miksi kristiina vastustaa ne kro fil iaa, eihän se loukkaa ketään, kuten zo ofi iia ja p e d ofi lia.
Tyhmä pentu, niputti sen noiden kanssa samaan.
Miksi muutenkin jankuttaa kokoajan sitä mikä ei loukkaa ketään on ok mussunmussuniaan, vtustako tommonen pentu mistään mitään tietää mikä ketäkin loukkaa, kristiinan mielestä ne asiat ovat ok mitkä eivät loukkaa häntä ja lgbtxö-hihhuleita.
Olis laitettu vanhempaa porukkaa tonne, eikä tommosia parikymppisiä yhtään. Nyt suuriosa parikymppisiä, byäääh.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Arttu ei oo tehny talossa mitään. Joutaa ulos.
Ei. Ei puhu, ei laita ruokaa, ei tiskaa, ei siivoa. Makaa vaan, esittelee rintakarvojaan, peilailee naamaansa ja sukii partaansa jopa Ellaa enemmän, ja tuijottaa apaattisena joko kattoon tai seinään. Joskus jotain kommentoi johonkin, jos asia koskee suoraan häntä, mutta ei ota kontaktia muihin tai aloita keskusteluja.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa kun olisi vielä alkoholia, niin olisivat toistensa kurkuissa kiinni. Niko on pelottava.
Miettikää jos tämä arabigotletti saa raivarin tuolla kopissa. Siinä on joltain henki pois ennen kuin kukaan ehtii kissaa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Koska Arttu on komea viikinki
Veikkaan että Joel viihtyy paremmin pienemmässä porukassa ja uskaltaa enemmän vitsailla. Luulen että siksi myös hiljasempi koska sen huumori voi olla semmosta että joku pahottaa mielensä.
Arttu ei tuo taloon yhtään mitään. Sehän vaan on. Jutustelee kyllä kun on joelin kanssa kahdestaan, mut aika tommonen muiden ohjailtavissa. Sasa ja ella puhuu vain ulkonäöstä ja meikeistä, liekkö ainoo heitäkin yhdistävä puheenaihe. Sasa yrittää liikaa olla muille mieliksi. Katin reaktio tehtävän aikaan samista ja nikosta laski viimeisetkin pisteet, en välttämättä hänen valmennettavakseen lähtisi. Timon mä välillä kokonaan unohdan.
TOP 3 hetket mökissä ja talossa:
Mökki
1: Kun oli Pride, ja Nikolla oli letit päässä, ja hän istui Samin kanssa apaattisina sateenkaarilippuja heilutellen. He miettivät sopivaa iskulausetta ja Niko hakkasi kahdella sateenkaarilipulla itseään reisiin lakonisesti todeten: "Kirveellä munat poikki". Samin totaalinen repeäminen asiasta, Nikon naama tonninsetelillä ollessa.
2: Nikon kaksintaisteluun valmistautuminen edellisenä päivänä, ja tekomunan heiluttelu sekä Nikon ja Samin kaksintaistelu talolaisten kanssa.
3: Roopen ja Nikon painit ja cuddlaukset.
Talo:
1: Kun he makaavat sohvalla
2: Kun he käyvät röökillä
3: Kun he nukkuvat
Vierailija kirjoitti:
Miksi kristiina vastustaa neoo kro fil iaa, eihän se loukkaa ketään, kuten zo ofi iia ja p e d ofi lia.
Tyhmä pentu, niputti sen noiden kanssa samaan.Miksi muutenkin jankuttaa kokoajan sitä mikä ei loukkaa ketään on ok mussunmussuniaan, vtustako tommonen pentu mistään mitään tietää mikä ketäkin loukkaa, kristiinan mielestä ne asiat ovat ok mitkä eivät loukkaa häntä ja lgbtxö-hihhuleita.
Olis laitettu vanhempaa porukkaa tonne, eikä tommosia parikymppisiä yhtään. Nyt suuriosa parikymppisiä, byäääh.
Ruumiin omaisia ei siis yhtään loukkaisi? Hohhoi.
Miksi mä edes vastasin tähän viestiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan kun Paula ja Arttu kohtaavat. Molemmat puutteessa.
On myös hauskaa kun Krisse tulee taloon, ja Joel innostuu hänestä. Lässysössö Sasa tulee mustasukkaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On myös hauskaa kun Krisse tulee taloon, ja Joel innostuu hänestä. Lässysössö Sasa tulee mustasukkaiseksi.
Joelia ei kiinnosta mikään. Sanoi viddeolla...
Vierailija kirjoitti:
Sada laihdutuskuurille. Majailemalla ei laihdu.
Ohiksena ihan sellaista infoa sullekin, että laihdutuskuurit eivät laihduta pysyvästi, vaan hetkellisesti.
Että pidä naamas kiinni kun et tiedä mistään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeks mutta Minna alkaa vaikuttamaan koko ajan vaan enempi feikiltä. Nyt hän rakastaa draamaa ja koko ajan tuntuu olevan joku rooli päällä. Olis mieluummin reilusti oma itsensä. :/
Niin ja minä oon nähnyt tämän alusta asti, ja minulle vittuiltiin täällä ja faceryhmässä kun en näe Minnan arkuutta ja vaatimatonta hiljaista luonnetta, olin trolli ja hirviö, ties mitä, kun kuvailin miten feikki Minna on.
Toiset vain on tarkkanäköisempiä kuin toiset.😇
Onneksi meillä on joukossa joku älykkö. Kerro nyt kenellä ekana pärähätä pää tuolla ?
Nikolta tai Paulalta.
Paula on kyllä niin epäviehättävä että tuskin Arttua sytyttää. Sit paitsi naisen on oltava se aktiivinen osapuoli.
Vierailija kirjoitti:
TOP 3 hetket mökissä ja talossa:
Mökki
1: Kun oli Pride, ja Nikolla oli letit päässä, ja hän istui Samin kanssa apaattisina sateenkaarilippuja heilutellen. He miettivät sopivaa iskulausetta ja Niko hakkasi kahdella sateenkaarilipulla itseään reisiin lakonisesti todeten: "Kirveellä munat poikki". Samin totaalinen repeäminen asiasta, Nikon naama tonninsetelillä ollessa.
2: Nikon kaksintaisteluun valmistautuminen edellisenä päivänä, ja tekomunan heiluttelu sekä Nikon ja Samin kaksintaistelu talolaisten kanssa.
3: Roopen ja Nikon painit ja cuddlaukset.
Talo:
1: Kun he makaavat sohvalla
2: Kun he käyvät röökillä
3: Kun he nukkuvat
Niin tämä! Niko on kyl aivan mahtava noiden juttujensa kanssa ja talolaiset niin flegmaattisia.
Nii, mites se meni kun sopivat Tiian kanssa, et Tiia voi testamentata halutessaan röökit (bb:n suostumuksella) muille asukkaille, ja sopivat jo hinnoistakin ja löivät Tiian kanssa kättä päälle, niin jättikö Tiia röökejä muille, vai veikö mukanaan?
Vierailija kirjoitti:
Luulen ettei mitään taisteluita tai edes loppusotaa käydä, koska myrsky.
"Broidi" päättää, että mökki on voittanut, koska talolaiset tekivät niin paljon rikkeitä.
Tänään illalla mökkiläiset menee taloon ja talolaiset evakuointikoppiin.
BB voi päättää myös että hybriditv:n katsojat äänestävät kumpi leiri asuu seuraavaksi talossa.
Ei ne voi kisailla nyt mitään, koska on tuo myrsky, eikä ole missään sellaista tilaa missä skabata.
En ymmärrä miks Ella käy röökillä, kun polttaa poskareita. Niinku et mitä järkee pistää rahaa tupakkiin jos et ees polta niitä oikeesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeks mutta Minna alkaa vaikuttamaan koko ajan vaan enempi feikiltä. Nyt hän rakastaa draamaa ja koko ajan tuntuu olevan joku rooli päällä. Olis mieluummin reilusti oma itsensä. :/
Niin ja minä oon nähnyt tämän alusta asti, ja minulle vittuiltiin täällä ja faceryhmässä kun en näe Minnan arkuutta ja vaatimatonta hiljaista luonnetta, olin trolli ja hirviö, ties mitä, kun kuvailin miten feikki Minna on.
Toiset vain on tarkkanäköisempiä kuin toiset.😇
Onneksi meillä on joukossa joku älykkö. Kerro nyt kenellä ekana pärähätä pää tuolla ?
Nikolta tai Paulalta.
Paulalta tai Samilta. Niko päästelee höyryjä tasaisesti. Samilla on vaikeuksia pitää itsensä kasassa ja Paula on jo ihan kypsä. Toisaalta Paulakin välillä päästää höyryjä ulos, edes jonkun verran. Sami on tikittävä aikapommi.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miks Ella käy röökillä, kun polttaa poskareita. Niinku et mitä järkee pistää rahaa tupakkiin jos et ees polta niitä oikeesti
Rauhoittaa ja saa ne aromit nenäänsä noinkin. Paljon järkevämpää on polttaa poskareita.
Olet varmaan joku joka ostaa kalliita röökejä, että saisi niistä mahdollisimman paljon syöpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun Sini joutui lähtemään. Olisin halunnut nähdä kun timmi ja järkevä Paula olisi tullut ja vienyt Artun sydämen. Olisin halunnut nähdä Sinin ilmeet.
Mä väitän, että jos Sasa ja ehkä myös Kati lähtis talosta, muut saisivat enemmän tilaa ja niistä löytyisi uusia puolia. Mökillä kukaan ei ole oikein jäänyt jalkoihin samalla tavalla.
Joel ja Arttu tuntuu olevan varpaillaan kokoajan noiden kovaäänisimpien kanssa