Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä että kiusattu Minna, joutuu kiusatuksi täälläkin. Hän on kuitenkin kiltti. Tekopyhää porukkaa.
Mistä sinä tuon kiltteydestä mitään tiedät?
Ei se kiusaamista ole että todetaan vain miten ärsyttävä ja teennäinenkin hän on.
Ei hän ole arka saati hiljainen, vaan suulas extrovertti huomionhakija, siksihän tuolla on. se katsojille esiintyminenkin ottaa päähän, aina kun häärää yksin kun muut nukkuu, ilmehtii ja näyttelee roolia. 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo on niinku teinejä jotka kiukuttelee opettajalle, joka on Minna.
Miten? Muut väittelee tai keskustelee vähän kuumentuneena, ja Minnan täytyy työntää itsensä väliin vaikkei edes aio tuoda keskusteluun yhtään mitään.
Kyllä ne välillä itsekin kyselee Minnalta asioita, niin hiljaako hänen pitäisi olla.
Saa tietysti, mut miten siihen liittyy opettajalle kiukuttelu?
Vierailija kirjoitti:
Kati tulee hyvin toimeen kaikkien kanssa. On mukava katsoa miten hyvin hän on sopeutunut taloon ja on aina hymyileväinen.
Kaikki eivät tajua sinun ironiaasi ; )
Vierailija kirjoitti:
Tuossa kun olisi vielä alkoholia, niin olisivat toistensa kurkuissa kiinni. Niko on pelottava.
Siis mikä tuossa Nikossa ihmisiä niin ”pelottaa”? Eihän se muuta tee kuin toisinaan paasaa kovaäänisesti ja eilen rankasti kettuuntuneena laukoi epäasiallisen kommentin Ellasta, jota myöhemmin pyysi anteeksi. Onko Suomessa vaan totuttu niin ilmeettömään ja eleettömään kommunikointiin, että Nikon käytös tulkitaan aggressiivisuudeksi? Asun itse Espanjassa, ja nään ihan ruokakaupan kassajonossa viikottain, joskus jopa päivittäin, aggressiivisempaa meininkiä ja kiihtyneempää väittelyä kuin Niko on kertaakaan saanut aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa kun olisi vielä alkoholia, niin olisivat toistensa kurkuissa kiinni. Niko on pelottava.
Siis mikä tuossa Nikossa ihmisiä niin ”pelottaa”? Eihän se muuta tee kuin toisinaan paasaa kovaäänisesti ja eilen rankasti kettuuntuneena laukoi epäasiallisen kommentin Ellasta, jota myöhemmin pyysi anteeksi. Onko Suomessa vaan totuttu niin ilmeettömään ja eleettömään kommunikointiin, että Nikon käytös tulkitaan aggressiivisuudeksi? Asun itse Espanjassa, ja nään ihan ruokakaupan kassajonossa viikottain, joskus jopa päivittäin, aggressiivisempaa meininkiä ja kiihtyneempää väittelyä kuin Niko on kertaakaan saanut aikaiseksi.
Tottakai on . Myös se että tuossa sylki vaan roiskuu on ällöttävää. Onneksi Espanjassa on nyt maskipakko.
Vierailija kirjoitti:
Marko on myrskyevakoiden ruokatoimittaja ja saa keskustella heidän kanssa ruokaa viedessään vain ruoka-aiheiset välttämättömimmät jutut ( hitto että on vaikee sana toi välttämätön taivutettuna, en oo varma vieläkään menikö oikein :D)
Sasa alkoi murehtia, että riittääkö heillä ruuat jos joutuvat ruokkimaan mökkiläisetkin heidän ruuistaan
BB:n pitäis poistaa pullukka puotipuksu pois talosta, sehän syö tuotannon vararikkoon.
Tulis jo se yhdistyminen tänään! BB on kyllä parhaimmillaan silloin kun asukkaita on vielä yli 10. Nyt hypättiin ikäänkuin viikkoon 5-6 tämän kauden startatessa.
Mökkiläiset näyttää olevan jo ihan kypsyneitä Minnaan.
Vierailija kirjoitti:
Toi Minna on kyllä muuttunut ihan kummalliseksi viime päivien aikana. Nytkin lässyttää vaan ja on todella awkward.
Tuollainen leuhka papattaja se on ollut alusta asti, ette ole vain huomanneet.
Minä olen ja minua on väitetty siksi trolliksi ja ties miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marko on myrskyevakoiden ruokatoimittaja ja saa keskustella heidän kanssa ruokaa viedessään vain ruoka-aiheiset välttämättömimmät jutut ( hitto että on vaikee sana toi välttämätön taivutettuna, en oo varma vieläkään menikö oikein :D)
Sasa alkoi murehtia, että riittääkö heillä ruuat jos joutuvat ruokkimaan mökkiläisetkin heidän ruuistaanBB:n pitäis poistaa pullukka puotipuksu pois talosta, sehän syö tuotannon vararikkoon.
Sasan sanoin: "Ei mul nälkä oo, mutta kyllä silti syödä voi"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sasa alkoi murehtia, että riittääkö heillä ruuat jos joutuvat ruokkimaan mökkiläisetkin heidän ruuistaanBB:n pitäis poistaa pullukka puotipuksu pois talosta, sehän syö tuotannon vararikkoon.
Kysyivät asiasta päiväkirjahuoneesta ja käyttävät nyt omia ruokiaan ja saavat tilalle sitten ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeks mutta Minna alkaa vaikuttamaan koko ajan vaan enempi feikiltä. Nyt hän rakastaa draamaa ja koko ajan tuntuu olevan joku rooli päällä. Olis mieluummin reilusti oma itsensä. :/
Niin ja minä oon nähnyt tämän alusta asti, ja minulle vittuiltiin täällä ja faceryhmässä kun en näe Minnan arkuutta ja vaatimatonta hiljaista luonnetta, olin trolli ja hirviö, ties mitä, kun kuvailin miten feikki Minna on.
Toiset vain on tarkkanäköisempiä kuin toiset.😇
Mä liityn samaan kerhoon sinun kanssasi. Minä noteerasin melko pian tuon teennäisyyden ja pienen itsekkyydenkin hänen olemisessaan. Vaatimattomuutta hänessä ei ole nimeksikään. Sen näyttelemisessä kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Jos Minna lässyttää, niin se varmaan johtuu siitä että muut on kuin isoja lapsia. Varmaan Minnallakin on ollut antoisampaa juttuseuraa aiemmin.
Näin on, talossa ne oli murkkuasteella, juttele siinä nyt sit mistään. Lasten kanssa sentään helpompi tulla toimeen.
Harmi jos mökkiläiset luulee että Marko on talolaisten puolella. Marko oli ekaa kertaa talossa innoissaan kun sai viedä ruokaa mökkiläisille. Varmasti ois halunnut jäädä mökkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä että kiusattu Minna, joutuu kiusatuksi täälläkin. Hän on kuitenkin kiltti. Tekopyhää porukkaa.
Mistä sinä tuon kiltteydestä mitään tiedät?
Ei se kiusaamista ole että todetaan vain miten ärsyttävä ja teennäinenkin hän on.
Ei hän ole arka saati hiljainen, vaan suulas extrovertti huomionhakija, siksihän tuolla on. se katsojille esiintyminenkin ottaa päähän, aina kun häärää yksin kun muut nukkuu, ilmehtii ja näyttelee roolia. 🤮
Tää kommentti on just kuin suoraan mun kouluaikaisten kiusaajien suusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan! Puhetyyli on tyypillinen heille ja Niko sanonutkin useammin jostain pauhatessaan, että en oo sitten tosissani, älkää huoliko, kun jotain "radikaalimpaa" sanoo. Suorapuheinen showmies, mutta ei millään tavalla vois kuvitella kenenkään aikuisen tota pelkäävän.
Katkeruus Katiakin kohtaan tehtävässä huijaamisesta oli suurimmaksi osaksi läppää, josta naljailevat vieläkin. Ehkä joku ottaa joka lauseen liian tosissaan ja mielensäpahoittajia nyt löytyy aina
Jos röökitauolla pitäisi olla hiljaa ja Sasa käkättää niin että kuuluu taatusti salahuoneeseen niin isoveljen kuuluisi huomauttaa.
Hyi että ootte inhottavia. Valitatte siitä, että asukkaat kiusaa toisiaan ja itse menette saman tien tekemään juuri sitä samaa. Ulkonäöllä ei pitäisi olla mitään merkitystä siinä jos joku käyttäytyy ikävällä tavalla.
Eikö voi kritisoida asiallisesti? Tai jos kehutaan yhtä asukasta, pitää samalla haukkua toista. Ettekö näe mitään ongelmaa siinä mitä ja miten puhutte muista ihmisistä? Kiusaamisen vastustajat??