Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Sasalle olisi Kristiina hyvä vastus talossa. Näkisi, että nuori nainen voi olla fiksukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Internetistä opittua: transfobia on ok, koska joku transihminen on itsekin sanonut jotain loukkaavaa!
Niko loukkasi kaikkia transsukupuolisia.
Ella loukkasi kaikkia r-vikaisia. Onko r-vikainen mitättömämpi ihminen kuin transihminen, kun siitä ei saa loukkaantua?
Itse asiassa minullekin tuli tästä r-vialle nauramisesta paha mieli, vaikka olen s-vikainen. Että näinkö minullekin puhevikaiselle selän takana nauretaan ja matkitaan. Eli tämä loukkasi kaikkia puhevikaisia.
Loukkasi kaikkia puhevikaisia? Etköhän nyt hieman liioittele omaa valtaasi.
Ei loukannut lainkaan esim minua. Olen sinut tämän asian kanssa. Se että joku random tyyppi irvailee puheviasta BB:ssä ei loukkaa minua lainkaan. Miksi pitäisi? Tässähän ei ehtisi muuta tehdä kuin loukkaantua, jos tuollaisiin takertuisi.
No eivätkö transihmiset ovat sinuja myös transihmisyytensä kanssa, joten heidänkään ei siis tarvitse loukkaantua mistään.
Todennäköisesti kaikki transihmiset eivät loukkaannukaan. Jokainen heistäkin on yksilö. Joku loukkaantuu, joku muu taas ei.
Nyt tilanne kääntynyt Minna ei ookkaan aito?? Viime viikolla kiusattiin. Ei hyvää iltaa.
Minna pakkaa hädissään ruokaa kuin ois pidemmäkskin aikaa lähdössä johonkin. :D
Vierailija kirjoitti:
Kristiinan nokka repesi kun Kessu pieraisi. Siksi laastari.
Juu ja haju siirti Kristiinan suuhun. :( Ei tahdo lähteä hampaita harjaamallakaan.
Miten yksinkertainen ihmisen täytyy olla, että ihmettelee laastaria nenässä päivästä toiseen.
Muutenkin terveyteen liittyvät asiat kuuluvat yksityisyyden piiriin. Paitsi junteilla.
Kukosta en tykkää, vaikuttaa liian yksioikoiselta ja pelottavalta tyypiltä.
Toi on melkein sama kuin Kati pilkkaisi noita muita talossa olevia, joilla on ylipainoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllätyksenä itselleni, olen alkanut tykätä Roopesta. Vaikuttaa sydämelliseltä ihmiseltä, joka osaa nauraa itselleenkin. Käyttäytyy rennosti ja luontevasti. Lohdutti Kristiinaa kivasti, hyvin aidolta näytti.
Oli myös ainut joka uskalsi sanoa suoraan Nikolle ettei se mitä Niko sanoi Ellasta ollut ok. (Joo, myös Kessu sanoi + muut, mutta Roope puhui kahden kesken vielä erikseen Nikolle)
Mitä hän sitten sanoi?
Minne tehtäväalueen väestösuojaan nuo evakuoidaan? Kai sielläkin on kamerat? Vai kuvaako sitten 2 kameraa taloa...?
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea koko ketjua, liekö jo pohdittu, että mikä tuolla mökkiporukan tytöllä (en tiedä nimeä) on nenässä? Tuollainen sidos?
Nikotiini-laastari.
Aloin nyt vasta katsomaan mökkiä ja täytyy sanoa että kyllä tuo Minnan seuraaminen on melko vaivaannuttavaa...
Täällä on monta sivua jauhettu päivän tehtävistä ja sanomista niin ketä muuta ärsyttää, kun ihmisiä on kyselemässä mitä tapahtui ja kaikki alkaa alusta? Lukekaa vaikka viisi sivua taakse päin, niin on aika hyvin kärryillä.
Jestas tuo Tupu on tylsä tyyppi! Miten tuo on alunperinkään viime kaudella valittu taloon. Täysin ilmeetön, hajuton, mauton kivikasvo.
revittelee pierujaan kirjoitti:
Arttu on pierupylly!
Kessusamillakin venttiili välillä vuotaa 😁😁🤣🤣
Voisiko tuotannon jäsen viedä yöllä kaikkien talolaisten meikit pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiinan nokka repesi kun Kessu pieraisi. Siksi laastari.
Juu ja haju siirti Kristiinan suuhun. :( Ei tahdo lähteä hampaita harjaamallakaan.
Miten yksinkertainen ihmisen täytyy olla, että ihmettelee laastaria nenässä päivästä toiseen.
Muutenkin terveyteen liittyvät asiat kuuluvat yksityisyyden piiriin. Paitsi junteilla.
Niin, no nämä kirjoittajat ovat niitä tosielämän tollottajia. Pikkuveljetäni puuttuu korvalehti ja kyllä sitä uteliasta ihmettelyä kuultiin.
Menkää itseenne. Kyllä sitä ihmeteltävää sieltäkin löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on monta sivua jauhettu päivän tehtävistä ja sanomista niin ketä muuta ärsyttää, kun ihmisiä on kyselemässä mitä tapahtui ja kaikki alkaa alusta? Lukekaa vaikka viisi sivua taakse päin, niin on aika hyvin kärryillä.
Mitä siis tapahtui???
Oli myös ainut joka uskalsi sanoa suoraan Nikolle ettei se mitä Niko sanoi Ellasta ollut ok. (Joo, myös Kessu sanoi + muut, mutta Roope puhui kahden kesken vielä erikseen Nikolle)