Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vehviläinen on muutenkin ihan pihalla kuin lumiukko, myötähäpeän multihuipentumia on tässä vuoden aikana ollut monenlaisia. Kuten se nolo vaellusreissu
Voidaanko nyt unohtaa viime kausi ja keskittyä tulevaan? Krisu ei ole asukkaana mukana talossa, joten miksi siitä vielä pitää jauhaa?
Onneksi ne talon ulkopuoliset aktiviteetit on jäänyt pois tältä kaudelta, jotain hyvää tässä koronassakin siis.
Vierailija kirjoitti:
Voidaanko nyt unohtaa viime kausi ja keskittyä tulevaan? Krisu ei ole asukkaana mukana talossa, joten miksi siitä vielä pitää jauhaa?
Toivon, että tällä kaudella on sellainen linja, kuin BB:ssä pitääkin olla. Että väkivallasta sä lähdet heti. Kuten ennen viime kautta olikin aina.
Myöskin podcastin pitäjät olivat aika pihalla monesta jutusta.Pitäisi olla sellaiset podcast-juontajat joille on annettu vain tehtäväksi tuijottaa BB:tä. Tuohan viime vuonna oli vaan koosteesta tehty.
Vierailija kirjoitti:
Myöskin podcastin pitäjät olivat aika pihalla monesta jutusta.Pitäisi olla sellaiset podcast-juontajat joille on annettu vain tehtäväksi tuijottaa BB:tä. Tuohan viime vuonna oli vaan koosteesta tehty.
Niin surkeaa menoa kyllä, ei voi muuta sanoa
Vierailija kirjoitti:
Vehviläinen on muutenkin ihan pihalla kuin lumiukko, myötähäpeän multihuipentumia on tässä vuoden aikana ollut monenlaisia. Kuten se nolo vaellusreissu
https://www.is.fi/viihde/art-2000006555784.html
Eliitin ihmiset voivat pöllöillä miten vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni maku Vehviläiseen, kun julkaisi tämän pildekuvan. Selviytyjissäni oli mun suosikki.
Vierailija kirjoitti:
No Krisu ja kaikki muutkin jotka ikinä talossa olleet, ihan minä vuonna tahansa, tulevat kuulumaan ikuisesti BB-keskusteluun, jos sieltä löytyy esimerkkejä joilla peilata vaikkapa tän vuoden tapahtumia. Kuinkakohan monta kertaa esim. viime kauden aikana puhuttiin Niko Saarisesta :) Eli ei voida unohtaa viime kautta eikä edellisvuosien asukkaita. He kuuluvat nyt BB-historiaan niin hyvässä kuin pahassa ja heitä voidaan vetää esimerkkeinä mukaan keskusteluihin ihan minä vuonna tahansa. Et sori vaan sulle, Krisufani :D
Viime kerralla hirveää säätöä mikkien kanssa. Toivottavasti tänä vuonna äänet kuuluu paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni maku Vehviläiseen, kun julkaisi tämän pildekuvan. Selviytyjissäni oli mun suosikki.
Hehkuttaa uutta tyttistään kuin joku teinipoika. Aika monta naamapalmua oon saanu tehdä.
Jos mulle käy näin kun oon vanha, voi tyttäreni pitää minulle puhuttelun.
Ja mikä ihmeen eliitti? Tämä ole eliittiä nähnytkään.
Kyllä yksi kausi hukassa olevaa Vehviläistä olisi ollut aivan tarpeeksi. Hätösessä näen potentiaalia, vaikka täydellisesti ei mennyt hänenkään debyyttikausi televisioruudussa.
Hän on kuitenkin nuori tuttavuus ja hyvin mahdollisesti tulevaisuuden juontajanimi.
Tälle kaudelle jos olisivat viitsineet uusia kameratyöskentelyä, niin sekin olisi jo iso parannus. Myös muissa tuotannollisissa puolissa soisi näkyvän enemmän tasokkuutta.
Ehkäpä ongelmat menivätkin jonkinlaisen "uutuuden" piikkiin, jolloin odotukset voisi nyt nostaa korkeammalle - se parantaisi osaltaan katsomiskokemusta. Tyhjästä kun ei viitsisi maksaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että tällä kaudella on sellainen linja, kuin BB:ssä pitääkin olla. Että väkivallasta sä lähdet heti. Kuten ennen viime kautta olikin aina.
Kyllä, viime kaudellakin ulos ois lentänyt useampikin tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ne talon ulkopuoliset aktiviteetit on jäänyt pois tältä kaudelta, jotain hyvää tässä koronassakin siis.
Kyllä, koronan ansiosta paluu juurille! Sitähän se oli alkuvuosinakin, että olivat ne kuukaudet keskenään talon rajatulla alueella ja that's it. Mielestäni tämä on erittäin hyvä muutos.
Ja viikkotehtävät sais olla haastavia ja pitkäkestoisia. Ei mitään tunti pari suoritusta päivässä. Mielellään vaikka useampiakin semmoisia että tehtävää pitää suorittaa yötä päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohikseksi menee, mutta ihan yhtä kujalla vaikutti olevan Selviytyjissäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ja viikkotehtävät sais olla haastavia ja pitkäkestoisia. Ei mitään tunti pari suoritusta päivässä. Mielellään vaikka useampiakin semmoisia että tehtävää pitää suorittaa yötä päivää.
Viikkotehtävien kuormittavuutta olisi hyvä lisätä; vapaa-aikaa siellä näyttää kuitenkin aina riittävän makoiluksi asti. Näin saataisiin myöskin erotettua jyvät akanoista ja oikeat luonteet pääsisivät kunnolla esiin, vrt. viime kauden "shokkialku", kun Tarina jäi ilman petipaikkaa - näytti heti, mitä on naisiaan.
Asukkaille tällainen tempoilu on tietenkin rankkaa, mutta meille katsojille viihdettä!
Vierailija kirjoitti:
Viime kauden käpylehmäily oli ihan loistava!
Siinä annettiin haastetta monessa suhteessa ja vaati aika lailla turnauskestävyyttä sekä henkisesti että fyysisesti. Sellaista lisää, kiitos.
Mahanpohjassa tuntuu jo kihelmöintiä...
Ylihuomenna se olis vihdoin & viimein menoa!
Ei malttaisi enää odottaa 😍
Ja Vehviläisen Krisupalvonta oli myös niin noloa. Esim. se surullisenkuuluisa Leviltä paluureissu kun talkshown vieraana olevat tuomitsivat Krisun käytöksen suorilta käsin, niin Vehviläinen inisee ja ynisee, että no mutta eikös tuo nyt ole ihan perus kännikäytöstä, jokainen meistähän sellaiseen on sortunut. Niinku että WTF??