Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Kessu tulee yllättämään, ja OP suosikki nyt!
Vierailija kirjoitti:
Onpas täs homoja
Näyttäs olevan, mutta kannattaa opetella keskittymään olennaiseen eli niihin ihmisiin. Menee aika paljon ohi, jos keskittyy koko ajan jonkun homouteen.
Toivottavasti kessu saa livenäkin kontenttia aikaan. Nää on just parhaita hahmoja.
Olisi tän "Kessun" voinut jättää poiskin. Liika on liikaa. Mutta tuskin hänen naamaansa tarvitsee tuolla kauaa katsella.
Aah lääh puuh, olen se joka ihashuirakastui olli-pekkaan. Miksen koskaan nuorena kohdannut omaa olli-pekkaani.
No ainakin voin nyt ihailla söpöliiniä töllöstä.
Vierailija kirjoitti:
No tuo joka tarkoituksella haluaa ärsyttää, trollata ja provota tuo varmasti sutinaa taloon! Raivoatuttava mutta draaman kannalta tärkeä hahmo.
Tuskin hänestä noilla mielipiteillä talossa pitkäikäistä tulee?
Mua kiinnostaa nähdä mitä tuo lihansyöjä oikein sitten syö! Eikä mitään vegaanista meinaa syödä. Ei edes leipää?
Meinasi jo vaikuttaa tylsältä kaudelta, mutta tää viimesin saa varmasti vähän säpinää taloon.
Ei kyllä ole sellainen tyyppi josta pitäisin.
Pitää varmaan laittaa asukkaat laihdutuskuurille? Melkein kaikilla ylipainoa. Urheilua salaattia ja proteiinia
Roopesta tulee mieleen Sohvaperuna Jarno. Paulassahan näyttää olevan av-mamman piirteitä.
Paula on tähän mennessä iha best kaikista😁 sami on nolo!!🤣🤣myötähäpeä jo nyt, pullamössö poika lähteny pätemään 🤭mutta toki jokainen saa olla mitä haluaa
Vierailija kirjoitti:
Jännä että täällä pidetään Ellaa jo ärsyttävänä, ikävänä ja ei-suvaitsevaisena pelkän naaman perusteella (paljoa ei olla vielä ehditty nähdä persoonaa). Taattua AV:ta.
No sori, mutta Ella oli k*rpä otsassa ja takakireän oloinen. Ei ollut yhtään lämmin.
Miten musta tuntuu, että ulkomaalaisissa BB-taloissa on paremman näköisiä asukkaista. Nää kaikki on ihan taviksia. Suomi BB.
Vierailija kirjoitti:
Ai porukka on jaettu näköjään ns. Parempiin niihin jotka on olevinaan ja huonompiin eli normi taviksiin...
Vaikka kaikki muut av-mammat ovatkin aina parempaa väkeä maisteritutkintoineen, niin minä myönnän heti viihtyväni huonompien tavisten leirissä paremmin! Tuntuu kotoisalta. :D
Ei hyvä valinta laittaa tuonne pullukoita kun tuolla ne yleensä paisuu vielä enemmän
vähän pitäis ajatella terveyttä tai sitten ei vaan ollut valikoima kuin pullukoita...
Tulis nyt lisää muita kun parikymppisiä tai kolmekymppisiä.
Vierailija kirjoitti:
Mä tuun oikeastaan kaikkien kanssa toimeen, mutta tommoset oikeasti ilkeät ja huvikseen trollailevat aiheuttaa inhonväristyksiä. Yök.
Tää on viihdettä. Pitäs olla kaks huoneistoa et osa jengistä sais seurata vaan tylsiä kultamunia a-studio hengessä.
Vierailija kirjoitti:
Järkky tuo kumihuuli bimbo...
jos haluu olla nainen no ois sitten normi nainen.hyi vit..
Norminaiset ovat feminiinisiä ja sexyjä. Ainiin Suomessa ei.
Mä tuun oikeastaan kaikkien kanssa toimeen, mutta tommoset oikeasti ilkeät ja huvikseen trollailevat aiheuttaa inhonväristyksiä. Yök.