Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7

Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
102541/104451 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin pitkään ,että Krisse BB 2020 voittaja.En enään.Ei ole tuonnut hauskuutta ja loppua kohden kun ollaan menty niin heittäytynyt laiskaksi.

Kuvittelin että olisi edes viimeisen viikon skarpannut, mutta kun ei! Ainoa mikä saa liikettä on sipsipussit. Kyllä innostuu kun heiluttaa kolmea sipsipussia ja dippipurkkeja.

Vierailija
102542/104451 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiina

>Ahkera ja motivoitunut sähköasentaja

>veronmaksaja

>lähtee opiskelemaan

>ei päivääkään työttömänä

>sydämellinen, lämmin, mukava kaikille

>aito

Joel

>loisinut vuosia ilman päämäärää ja motivaatiota, pelaa videopelejä, postaa muiden meemejä instaan ja syö pizzaa kaiket päivät

>"mua ei oo koskaan oikeastaan kiinnostanut mikään"

>kouluttautui vapaa-ajan ohjaajaksi kun sukulaiset patisti kouluun

>meni kesäksi töihin viherrakentajaksi, ryhmäpaineen alla

>varautunut

>ei ota kantaa ja laskelmoi sanomisiaan

>onnistunut taktikoinnissa jopa paremmin kuin FeikkiKati

Olin pitkään Joelin fani, mutta täysin mitäänsanomattomuus on valitettavasti alkanut näyttäytyä pelitaktiikkana. Mielestäni aidosti kivan asukkaan tulisi voittaa - ei vain sellaisen, joka pitää ajatukset itsellään kameroiden takia ja suorittaa tehtäviä rahankiilto silmissä.

Tunnetko Kristinan henkilökohtaisesti, onko työkaveri kun tuosta ahkeruudesta ja motivoituneisuudesta kerrot? Ahkeruus ei ole paistanut läpi tässä BB:ssä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
102543/104451 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minunkin kauden kohokohta oli se kun feikki-Kati tippui. Ai että.

Kati aloitti talossa koko kiusaamiskierteen. Ensin Minnasta. Osasi vetää oikeista naruista ja sai Sinin näyttämään pääpirulta. Minnan tippumisen jälkeen silmätikuksi otettiin Krisse.

Toinen kohokohta oli Ellan tippuminen, oikein iloinen mieli tuli.

Vierailija
102544/104451 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun krisse fanitus loppu heti eka viikon jälkeen. Tosi tylsä tapetti 🥱🥱

Loukkaus tapettia kohtaan.

Vierailija
102545/104451 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula sanoi että on ilmoittanut ettei halua kummilapsia, pelkäsi varmaan että joutuisi vääntämään niille ruokaakin.

Vierailija
102546/104451 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon Joppekin saa miehenä anteeksi. Loppujen lopuksi hän ei ole paljoa Krisseä enempää tehnyt hommia mutta ei silti saa niin paljoa lokaa niskaansa. Häntä vain kutsutaan söpöksi norpaksi koska makaa jatkuvasti vatsallaan.

Vierailija
102547/104451 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Oulu!! Nyt muutama kiekasu ja karjasu niin turahtaa vellihousuilla😂 vetelät!

Vierailija
102548/104451 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko suomalainen kirjoitti:

Toivon, että voittaja on kuka tahansa muu kuin Kristiina. Hän ei ansaitse voittoa kuten kuka tahansa muu jäljellä olevista.

Väärin, se on ainoa joka tosta porukasta sen ansaitsee.

Vierailija
102549/104451 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristiina

>veronmaksaja

>lähtee opiskelemaan

>aito

Joel

>loisinut vuosia ilman päämäärää ja motivaatiota, pelaa videopelejä, postaa muiden meemejä instaan ja syö pizzaa kaiket päivät

>varautunut

Olin pitkään Joelin fani, mutta täysin mitäänsanomattomuus on valitettavasti alkanut näyttäytyä pelitaktiikkana. Mielestäni aidosti kivan asukkaan tulisi voittaa - ei vain sellaisen, joka pitää ajatukset itsellään kameroiden takia ja suorittaa tehtäviä rahankiilto silmissä.

Tunnetko Kristinan henkilökohtaisesti, onko työkaveri kun tuosta ahkeruudesta ja motivoituneisuudesta kerrot? Ahkeruus ei ole paistanut läpi tässä BB:ssä...

Niin että ristiina ahkera? Heh, heh.

Vierailija
102550/104451 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoiko joku jo mitä viihdyttävää Kristiina on tehnyt?

No mökkiviikolla irvaili muiden asukkaiden selän takana ja veti Roopen soppaan mukaan, kunnes sai näpeilleen. Ilmeisesti hänelle tuli niin shokkina se, että joku uskalsi sanoa hänelle ikävästä tavastaan suoraan, että ei ole koko loppukautena avannut suutaan kertaakaan.

Vierailija
102551/104451 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiina

>veronmaksaja

>lähtee opiskelemaan

>aito

Joel

>varautunut

Mä olen Krisse- ja Joel-fani. Pidän molemmista enkä ala haukkumaan kumpaakaan. Toivon, että nämä kaksi jäävät taloon viimeisinä. Ei ole oikeastaan väliä kumpi voittaa. Joel olisi ns. hyväksytympi voittaja, koska hänestä pidetään enemmän. Toisaalta taas Krissen voitto olisi herkullinen viimeinen näpäytys Silsalaisille ja kaikille kiusaajille.

Joka tapauksessa, minulle tärkeintä on, ettei kukaan Ellan ja muiden kiusaajien lemppari voita. Eli ei missään nimessä Paula (sviitissä tuli Paulan todellinen katkera ja lapsellinen luonne esiin), eikä myöskään Arttu. Harmittaa, että Ella pilasi Artun (Artusta tulee Ellan seurassa huonoimmat puolet esiin, eli läyhääminen, juonittelu, heikkojen pilkkaaminen, rahan palvonta ja muut kovat kokoomusarvot). Arttu on myös luvannut voittopotista leijonanosan Ellalle, joten senkään vuoksi en toivo Artun voittoa.

Vierailija
102552/104451 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoiko joku jo mitä viihdyttävää Kristiina on tehnyt?

Ei kertonut, kun ei ole mitään kerrottavaa.

Taannoin kysyttiin, mitä merkittävää Krisse on sanonut tai tehnyt. Ei siihenkään tullut vastausta.

Vierailija
102553/104451 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa oululaiset äänestää 🍀👍

Vierailija
102554/104451 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula ekana studioon sitten Arttu. Elina hakee Krissen ja Joelin. Joelille 31500. Näin se menee.

Vierailija
102555/104451 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi, minua on petetty, äänestin 11 viikkoa kristiinaa, nyt viimeinen viikko avasi silmät, eihän se tee mitään. Kieltäytyy tehtävistä, makaa, jynssää hampaita on muutenkin vetelän oloinen. Kun pitäisi mennä esim ulos, aloittaa päivätehtävä jne niin se sanoo: käyn vessassa ja pesen hampaat, miksi ei aikaisemmin?

Kyllä tänään menee äänet muille!

Ja se jatkuvasti toisten neuvominen. Istuu lösöttää keittiön pöydän päässä tukka sekaisin ja neuvoo ketä milloinkin on ruokaa tekemässä tai siivoomassa. Tee niin, tai näin, älä tee niin!

Mutta itselleen sit vaan tekee ruoan. Tuskin kysyy haluaako toiset paistettuja kananmunia.

Hänessä hyvin vähän viehättävää. Meikkiä liikaa pieneen hiirimäiseen kasvojen muotoon. Ja ne ripset olivat aivan hirveät lamppuharjat!

Op muuten viikkoja sitten sanoi Kristiinalle, kun olivat kahdestaan tupakalla, että muut haluaisivat, että välillä paistaisit samalla kertaa muillekin kananmunia. Krisse siitä tosi hämmästynyt, töksäytti takaisin jotain, mutta eipä sitten jatkossakaan tehnyt muille. (Eli todistettavasti kertaalleen Op yrittänyt erittäin ystävällisesti Krisselle kertoa että ei aina pelkkä oma napa, mutta huomasi, että eipä auta.)

Vaauu! Ihan viikkoja sitten yhden kerran sanonut suoraan..😂

Vierailija
102556/104451 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

krisse sais pestä pereensä kunnolla varmaan matoja jo kasvaa 😆

Ja sä suusi!

Vierailija
102557/104451 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ihmetyttää sen igs kaks pöppyräistä kuvaa, ja teksti: 

A bit spiced up atm but gotta roll with it

Spice on huumetta, viitanneeko siihen et sitä vetäny ed. iltana.

Vierailija
102558/104451 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon Joppekin saa miehenä anteeksi. Loppujen lopuksi hän ei ole paljoa Krisseä enempää tehnyt hommia mutta ei silti saa niin paljoa lokaa niskaansa. Häntä vain kutsutaan söpöksi norpaksi koska makaa jatkuvasti vatsallaan.

Ei tässä mistään kotitöistä olekaan puhe, vaan viihdyttämisestä. Vaikka molemmat makaavat, toinen tuottaa sisältöä, toinen ei. Toinen juttelee mukavia kavereidensa kanssa, toinen haroo hiuksiaan haukotellen. 

Vierailija
102559/104451 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on kova pyrkimys Krissen mustamaalaukseen.. joka toinen viesti pelkkää Kristiinan haukkumista..🤮

Vierailija
102560/104451 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusaaja öyhöttäjät nyt sitten seuraavaksi hekumoivat sillä, miten he onnistuvat pilaamaan Krissen loppuelämän..? Siis oikeesti, miten sairasta porukkaa voi olla?

Totuushan on kuitenkin se, että Krisse tuskin korvaansa letkauttaa, mutta kiusaajat lilluvat niissä omissa pahan olon liemissään.. säälittävää porukkaa, ihan oikeasti!

Kristiina on herkkä nuori nainen, oon katsonu 247, itse olen samanlainen. En halua että BB-voitto pilaa hänen elämän ja haluun ett saa liikkua rauhassa. En äänestä ja toivon että ei voita.

Kristiina on kiva en haluu että voitto pilaa sitä. Eli ei voittoa toivottavaa.

Ketju on lukittu.