Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sympatiseeraan O-P.ta niin paljon. Itselläni on s-vika, jota nuorena häpesin kovasti ja yritin puheterapeutilla korjata, mutta yhä se kuuluu puheessani. Ei kukaan ole siitä silti huomauttanut. Olen kuvitellut aikuisten ihmisten olevan sen verran hienotunteisia, että eivät siksi sano mitään. Mutta näköjään tuollaisiakin törkimyksiä löytyy, jotka pilkkaavat telkkarissa asti toisen synnynnäistä ominaisuutta, jolle ei mahda mitään :/
Kuka ja milloin on pilkannut Olli-Pekan puhevikaa?
Eetu pilkkasi puhevikaa kisan jälkeen. Vertasi myös ulkonäköä norjan hirviöön.
Vierailija kirjoitti:
Marko on iha komee ku on tuolla ruskettunu :D
Mun mielestä Marko on ollu kokoajan komein mies!
Oon ihmetelly et miks kaikki kuolaa jotai Arttua ku Marko on paljo hotimpi 8)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sympatiseeraan O-P.ta niin paljon. Itselläni on s-vika, jota nuorena häpesin kovasti ja yritin puheterapeutilla korjata, mutta yhä se kuuluu puheessani. Ei kukaan ole siitä silti huomauttanut. Olen kuvitellut aikuisten ihmisten olevan sen verran hienotunteisia, että eivät siksi sano mitään. Mutta näköjään tuollaisiakin törkimyksiä löytyy, jotka pilkkaavat telkkarissa asti toisen synnynnäistä ominaisuutta, jolle ei mahda mitään :/
Ella tehtävän aikana. Etsi vain oikea kohta tapahtumalle.
En tiedä, mikä on "Ellan tehtävä". Jos kukaan ei kerro aikaa, niin oletan että tässäkin syytöksessä oli jätetty lieventävät asianhaarat kertomatta.
Ei ole mitään lieventäviä asianhaaroja kun kiusaajajuntti pilkkaa toisen puhevikaa, itselle kyllä huudellaan isoon ääneen kaikenlaisia etuoikeuksia.
Jos en näe omin silmin, en usko että se oli oikeasti ilkeämielistä pilkkaamista vaan jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Ella ja Sasa tietenkin ketkäs muut, pilkkasivat Minnaa Sinin peesissä ja nyt Olli-Pekan r-vikaa naureskelivat tehtäväalueella, kiusaaja on kiusaaja kohde vain vaihtuu.
Yhh. Näinkö tekivät? Luulisi, että Ellakin arvostaisi sitä, ettei ihmisiä kiusattaisi ja pilkattaisi koska ovat jonkunlaisia. Toimisi itse esimerkkinä kiusaamista vastaan. Mutta ei. Hyi olkoon. Häpeäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä tosi vaikea ymmärtää, miten palstalla niin kovin tuomitaan kiusaaminen ja ollaan niiiiin pöyristyneitä talolaisten kommenteista, ja sit itse vastataan siihen esim. läskittelemällä tai muuten haukkumalla asukkaiden ulkonäköä :D Tekopyhyys kukkii tässä ketjussa. Minustakin Sini käyttäytyi rumasti ja oli ilkeä monellekin asukkaalle, mutta olisin itse ihan yhtä kamala jos alkaisin hänestä kirjoitella jotain läski-juttuja. Aikuiset ihmiset skarpatkaa vähän
Voisiko mitenkään olla eri ihmiset, jotka hämmästelee kiusaamista talossa ja kiusaajat tässä ketjussa?
Itse annan palautetta, mutten koskaan toisten ulkonäöstä tms.
Paljon olen kritisoinut Sinin käytöstä, mutten kertaakaan kommentoinut hänen ulkonäköään tms.
Oletko kritisoinut myös Sinin haukkujia?
eri
Teen ilmoituksen joka kerta asiattomasta kirjoituksesta. Loppu on sitten moderoinnin käsissä.
En ala erikseen moittimaan jokaista haukkujaa tässä ketjussa, kun tämä kiirehtii niin hurjaa vauhtia eteenpäin muutenkin. Ei tarvitse näitä turhia kannanottoja.
Ketään ei haukuta, piste.
Kyllä Kristiinalla ikenet vetäytyy tuolla vimmaisella hampaiden harjauksella.
Mikä on mökkiläisten Ilmajoki-juttu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaako nämä Sinin somekiusaajat vastuun jos ihminen romahtaa, kuten on kertonut että on tapahtunut ennenkin hengenvaarallisesti? Tuskinpa. Hehän ovat "hyvän puolella" vain kun ajojahtaavat ihmisiä. Eihän ole kenenkään elämällä väliä, kun saan saa läyhätä.
Hävekkää stana.
Fiksut ihmiset eivät lue somekritiikkiä itsestään. Ihan viisasta suojella itseään.
Fiksut ihmiset eivät varmaankaan käy edes ruokakaupassa, koska joku vihaaja voi huudella siellä?
Jonkun fiksuus tai sen puute ei anna oikeutta kiusata.
Sä nyt sitten rinnastit normaaliarjen ja somehuutelun. Ei kovin fiksua sulta.
Totta kai somehuutelut kertovat myös riskistä joutua muidenkin huuteluiden/tekojen kohteeksi. Jos haukkuu jotain ihmistä netissä, kasvattaa tätä kohtaan vihaa, joka purkautuu myös reaalielämässä.
Arkihuutelua on, vaikkei oliskaan millään tavalla julkisuudesta tuttu. Siksi en rinnastaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä tosi vaikea ymmärtää, miten palstalla niin kovin tuomitaan kiusaaminen ja ollaan niiiiin pöyristyneitä talolaisten kommenteista, ja sit itse vastataan siihen esim. läskittelemällä tai muuten haukkumalla asukkaiden ulkonäköä :D Tekopyhyys kukkii tässä ketjussa. Minustakin Sini käyttäytyi rumasti ja oli ilkeä monellekin asukkaalle, mutta olisin itse ihan yhtä kamala jos alkaisin hänestä kirjoitella jotain läski-juttuja. Aikuiset ihmiset skarpatkaa vähän
Voisiko mitenkään olla eri ihmiset, jotka hämmästelee kiusaamista talossa ja kiusaajat tässä ketjussa?
Itse annan palautetta, mutten koskaan toisten ulkonäöstä tms.
Paljon olen kritisoinut Sinin käytöstä, mutten kertaakaan kommentoinut hänen ulkonäköään tms.
Oletko kritisoinut myös Sinin haukkujia?
eri
Teen ilmoituksen joka kerta asiattomasta kirjoituksesta. Loppu on sitten moderoinnin käsissä.
En ala erikseen moittimaan jokaista haukkujaa tässä ketjussa, kun tämä kiirehtii niin hurjaa vauhtia eteenpäin muutenkin. Ei tarvitse näitä turhia kannanottoja.
Ketään ei haukuta, piste.
Voitko olla lukematta, vai oletko joku wanna be moteraattori.
KISSANAINEN kirjoitti:
Eikä ole ku virolainen.
Kuka on virosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ella tehtävän aikana. Etsi vain oikea kohta tapahtumalle.
En tiedä, mikä on "Ellan tehtävä". Jos kukaan ei kerro aikaa, niin oletan että tässäkin syytöksessä oli jätetty lieventävät asianhaarat kertomatta.
Ei ole mitään lieventäviä asianhaaroja kun kiusaajajuntti pilkkaa toisen puhevikaa, itselle kyllä huudellaan isoon ääneen kaikenlaisia etuoikeuksia.
Jos en näe omin silmin, en usko että se oli oikeasti ilkeämielistä pilkkaamista vaan jotain muuta.
Mitä tämä muu olisi? Miten voi tuntemattoman ihmisen puhevikaa naureskella kivasti tai hyväntahtoisesti?
Mitä jos tuolla alettas pitää kunnon ryhmäseksisessioita, niin kiellettäskö se?
Aiko iso ero mökin ja talon asukkaissa. Samaan aikaan kun mökkiläiset kannusti Joelia ja oli harmissaan hänen puolestaan niin talolaiset mm. pilkkas toisen r vikaa ja vertas breiviikkiin. Tai noh, Ella eniten syyllinen tähän.
Vieläkö Kessu on innoissaan Minnasta? Vieläkö viikset tutisoo?
Miksi Kristiina pesee niin usein hampaita, ja mikä hänen nenässään on..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaako nämä Sinin somekiusaajat vastuun jos ihminen romahtaa, kuten on kertonut että on tapahtunut ennenkin hengenvaarallisesti? Tuskinpa. Hehän ovat "hyvän puolella" vain kun ajojahtaavat ihmisiä. Eihän ole kenenkään elämällä väliä, kun saan saa läyhätä.
Hävekkää stana.
Fiksut ihmiset eivät lue somekritiikkiä itsestään. Ihan viisasta suojella itseään.
Fiksut ihmiset eivät varmaankaan käy edes ruokakaupassa, koska joku vihaaja voi huudella siellä?
Jonkun fiksuus tai sen puute ei anna oikeutta kiusata.
Sä nyt sitten rinnastit normaaliarjen ja somehuutelun. Ei kovin fiksua sulta.
Totta kai somehuutelut kertovat myös riskistä joutua muidenkin huuteluiden/tekojen kohteeksi. Jos haukkuu jotain ihmistä netissä, kasvattaa tätä kohtaan vihaa, joka purkautuu myös reaalielämässä.
Arkihuutelua on, vaikkei oliskaan millään tavalla julkisuudesta tuttu. Siksi en rinnastaisi.
Aika hyvin trollaat. Esität malitillista, joka ei muka tajua joitain selviä asioita, jotta alkaisin jankata. Mutta uskon, että sulla on enemmän järkeä eikä sulle tarvii selittää mitään. Tykkäät vain saada huomiota. Saat sitä nyt, olen huomannut sinut. <3
Vierailija kirjoitti:
Mikä on mökkiläisten Ilmajoki-juttu?
No serkkujen naiminen .)
kylläpä on pollea ja äänekäs tuo hiljainen ja vaatimaton minnuli.
Yäh.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Kristiina pesee niin usein hampaita, ja mikä hänen nenässään on..?
Nenä operoitu hiljattain, joten suuhygienia tärkeää.