Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Tarkistin 4 min sitten että vielä maataan.
Tänään on sitten siivouspäivä. Aiku hauskaa. Kuka siivoo keittiön?
Ei Paulakaan oo huusholli ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Suosikkini on pitkään ollut Joel. Olen nyt viime hetkillä joutunut vaihtamaan sitä. Edelleenkin olen sitä mieltä että Joelissa on eniten potentiaalia mutta hän vain tykkää makailla ja syödä sipsiä. Lisäksi hän mielestäni kohteli Juliaa aika ikävästi. Minun ääneni voittajasta saa OP. Hän myöntää reilusti että pelaa. Niin ne tekee kaikki muutkin, sanovat mitä tahansa. OP käyttäisi voittorahat häihinsä, nehän tulee kalliiksi.
En oo sinisilmäinen. Just.
Vierailija kirjoitti:
Toivon niin ,että Paula voittais 💝💖
T. Ella ja Kati, kymppitonnia odotellessa.
Kyllä Joppe voiton vie toki toivon Krissen voittavan.
Vierailija kirjoitti:
Paljastanko kuka tippuu tänään? Vai pidetäänkö jännitys yllä, ettei fiilikset tipu.
Artullehan se on käsikirjoitettu, kun studiossa on tänään molemmat BB-kommentaattorit, jotka ovat kumpikin toivoneet Artun häätöä jo monta viikkoa. Varsinkin Sainio odottaa pääsevänsä tylyttämään oikein olan takaa.
Miksi Paula on niin häntäpäässä äänestyksessä? Paulahan on osoittautunut tosi hauskaksi tyypiksi. Paljon viihdyttävämpää häntä on seurata kuin esimerkiksi Kristiinaa.
Vierailija kirjoitti:
Tarkistin 4 min sitten että vielä maataan.
Tänään on sitten siivouspäivä. Aiku hauskaa. Kuka siivoo keittiön?
Ei Paulakaan oo huusholli ihminen.
Krisse ei arvatenkaan voi osallistua, kun sattui eilen se joulupallotapaturma.
Vierailija kirjoitti:
Paljastanko kuka tippuu tänään? Vai pidetäänkö jännitys yllä, ettei fiilikset tipu.
Sinä voit kuule ihan rauhassa harrastaa ittekses sitä paljastelua siellä omassa kuplassasi.
Vierailija kirjoitti:
Suosikkini on pitkään ollut Joel. Olen nyt viime hetkillä joutunut vaihtamaan sitä. Edelleenkin olen sitä mieltä että Joelissa on eniten potentiaalia mutta hän vain tykkää makailla ja syödä sipsiä. Lisäksi hän mielestäni kohteli Juliaa aika ikävästi. Minun ääneni voittajasta saa OP. Hän myöntää reilusti että pelaa. Niin ne tekee kaikki muutkin, sanovat mitä tahansa. OP käyttäisi voittorahat häihinsä, nehän tulee kalliiksi.
Itseäni ärsyttää Joelissa myös se, että niin mitäänsanomaton kuin onkin, varmaan kuvittelee olevansa Jumalan lahja maailman naisille. Kuvitteli varmaan, että Julia olisi hänestä kiinnostunut, vaikka Julia vain on hyväkäytöksinen ihminen ja tietysti pelin kannaltakin koitti olla ystävällinen kaikille.
Joelhan haukkui mm. Krisseä huoraksi. Tällainen ihminen pitäisi sitten julistaa voittajaksi. Sitä on mahdoton käsittää. Eipä sitä tuntunut käsittävän viime kerralla viime vuoden voittaja Krisukaan ollessaan studiossa. Hän sanoi jotenkin, että Joel on liian pliisu hänen makuunsa.
Mitä sisältöä tämä pulleroinen on tuottanut? Eilen ihan oikeasti koostetta katsoessa alkoi tehdä todella pahaa, kun Joel heilui tupakkapaikalla niin, että kuvakulmakin käännettiin toisaalle. Siinä oli Arttukin, ja heiluriliike oli tarttua häneenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paula tuskin jakais voitostaan 2/3 pois ja jättäis itelleen reilu 5000e verojen jälkeen.
Omien sanojensa mukaan eläis voittorahalla vuoden verran, eiköhän joka penni työttömälle oo tarpeen, ei tartte stressata heti työn ettimistä ja rahojen riittävyyttä.
En tosin ihmettelis, vaikka Ella olis kärkkymässä osuuttaan, se kun olettaa saavansa myös Artun kohdalla voittopotista osuutensa.
Kuka sen ahkerin joululahjapakkaajan tittelin voitti? Vai onko sitä vielä valittukaan?
Juliallehan se olisi kuulunut, mutta miten nyt menee, kun ei ole enää asukaskaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paula tuskin jakais voitostaan 2/3 pois ja jättäis itelleen reilu 5000e verojen jälkeen.
Omien sanojensa mukaan eläis voittorahalla vuoden verran, eiköhän joka penni työttömälle oo tarpeen, ei tartte stressata heti työn ettimistä ja rahojen riittävyyttä.En tosin ihmettelis, vaikka Ella olis kärkkymässä osuuttaan, se kun olettaa saavansa myös Artun kohdalla voittopotista osuutensa.
Eikös ne niin sopineet voittopotista? Paula olis ehdoton ykkössuosikkini jos ei olis lähtenyt ellan, Roopen ja Katin völjyyn.
Ei voittoa Paulalle, ei riitä että näyttelee viimeisen viikon. Koko kausi ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sen ahkerin joululahjapakkaajan tittelin voitti? Vai onko sitä vielä valittukaan?
Juliallehan se olisi kuulunut, mutta miten nyt menee, kun ei ole enää asukaskaan?
Julia. 24/7 katsomalla näkyi, ehkä tänään koosteessa. Reipas ja loistava asukas muutenkin.
No kertoisko joku että mitä se OP on tuonne tuonut?!
Kieroilua ja selkäänpuukottamista, ne tiedänkin enkä yhtään arvosta, mutta mitä muuta?!
Ei juurikaan puhu ja suorissa lähetyksissä punastelee ja on vaikeana. On hirveän vaikea nähdä OP juttelemassa haastatteluissa juontajille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omien sanojensa mukaan eläis voittorahalla vuoden verran, eiköhän joka penni työttömälle oo tarpeen, ei tartte stressata heti työn ettimistä ja rahojen riittävyyttä.En tosin ihmettelis, vaikka Ella olis kärkkymässä osuuttaan, se kun olettaa saavansa myös Artun kohdalla voittopotista osuutensa.
Nips naps taimaa.
Julia on kyllä niin lutunen, söpö, suloinen ja kaunis niin sisäisesti kuin ulkoisesti, setämies tykkää 💖
Tuo äänestystilanteen näyttäminen vähän väliä on kyllä täysin syvältä. Kansa ei äänestä voittajaa, vaan sitä, jonka äänestäminen pudottaa nopeampaa sen oman inhokin talosta.
Lisäksi äänestäjien määrä näyttää edelleen olevan surkean vähäinen, jos kerta viimeisenä oleva voi muutaman minuutin aikana singahtaa ykköseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo seurannut 24/7 joten kysyn teiltä aktiiviseuraajilta, onko Joel siis jotenkin vähemmän osallistunut viikkotehtäviin kuin Op. ja miten O-P on aktiivisuutensa osoittanut?
Hyvillä perusteluilla saattaa jopa vaikuttaa siihen ketä äänestän. jos äänestän
Mulla ratkaisee kokonaisuus. En oo tuuliviiri
Hei, ei ole mukavaa tuo ulkonäön arvostelu ainakaan tällaisessa formaatissa. Ei olla nyt missään ms. tai msr-kisoissa. Tuohon Joelin huojumiseenkaan en ottaisi kantaa, kun ei tiedä mistä se johtuu vai onko vain tapa. Eril. tapojahan meillä kaikilla on. Onneksi ei ole OP:n puhetyyliin vielä puututtu. Näille asioille kun kukaan itse ei voi kovin paljon vaikuttaa. Yleisesti ottaen taitaa osalla ihmisistä tuo ulkonäkö olla se ykkösasia valitettavasti. Mulle enemmänkin kaikki muut asiat merkitsevät, luonne, se kuinka kohtelee muita ihmisiä jne.
Äänestyspalkithan muuttui miten sattuu illan aikana. O-P hyppäsi peränpitäjästä ykköseksi. Marko lähti ennen Juliaa, samoin Timo, joten vaikka luulisi että Julia uutena olisi vaarassa tippua, niin on siitä huolimatta voittanut monta ennakkosuosikkia. Eli noihin mututuntumiin ei voi yhtään luottaa.
Joel, tuo beigen värinen paksu sohvapatja, jolla on myös yhtä paljon persoonaa, voisi kävellä pingviinkävelyään tuolta tänään ulos. Jos ei makaa, niin huojuu röökipaikalla edes takaisin, vaikka merirosvotehtäväkin on jo ohi. Onneksi on kalju, muuten parturissa tulisi mielenkiintoinen kampaus jätkän huojuessa edes takaisin.