Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Pygmi häipyi taas vessaan peilailemaan. Istui kaksi minuuttia tekemättä mitään. Varsinainen lusmu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan onko Eetun huulet jo parantuneet?
.
Ihan hyvältä näytti, kun poseeerasi instassa mustassa, pitsisessä alusasussa Radison hotellin huoneessa.
Tarkotat, että poseeras mielisairaalassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joel ei osaa keittää pastaakaan. Katkaisee nauhaspagetin keskeltä kahtia. Kas kun ei tee rakettispagettia! On siinä meillä juntti!
Entä sitten? Noin minäkin teen, kun spagetti ei mahdu kattilaan kerralla.
Osta isompi kattila palikka!
Miksi ostaisin? Siksi, kun sinä et osaa katkaista spagetteja?
Italiassa sinut naurettaisiin ulos keittiöstä.
Mitä sitten, ketä kiinnostaa mitä jotkut italialaiset ajattelee.
Jes Arttu pk-huoneeseen! Nyt lähtee juntti kohti NIvalaa! Jes jes jes!
Vierailija kirjoitti:
Siis onko Julia pakotettu mättämään sipsejä naamaan kylvyn jälkeen?
On. Julia hakee samaan aikaan Vuoden syöttöporsas 2020 pokaalin kun Krisse julistetaan BB 2020-voittajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joel ei osaa keittää pastaakaan. Katkaisee nauhaspagetin keskeltä kahtia. Kas kun ei tee rakettispagettia! On siinä meillä juntti!
Miksi ostaisin? Siksi, kun sinä et osaa katkaista spagetteja?
Italiassa sinut naurettaisiin ulos keittiöstä.
Aha. Pitäisikö sen kiinnostaa minua? :D Tuskinpa italialaiset arvostaisivat muitakaan arkiruokiani, joten ihan sama minulle.
Hänen pitäisi muuttaa sinne Italiaan kun se on niin hieno maa ja hienot ruuat. Voi sitten pikkurilli pystyssä syödä italialaisia gourmet ruokia ja leikkiä vähän hienompaa.
Tietääkö tuo bb:kään, miten nuo nyt pitäisi paketoida vai mikä tuossa nyt on niin vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todennäköisesti tarvitse ostaa isompaa kattilaa. Spagetit voi sojottaa ulos vedestä, kunhan yli puolet on kattila sisäpuolella. Pehmenevät heti ja luiskahtavat kattilaan.
Niin teen itse, mutta ajattelin, että liian monimutkainen tehtävä tuolle pikkukattilan omistavalle. Siksi neuvoin ostamaan isomman kattilan.
Lopeta jo. Itse et osaa katkaista spagettia, joten turha siinä nyt leijut.
Katsos, kun sen spagetin idea on, että se on ohutta ja pitkää.
Varmasti sinullekin löytyy sopiva pastalaatu.
Krisse on ahkerin ja mukavin talon asukas. Krisselle todellakin kuuluu voitto eikä millekään plösö-Joelille, jonka persoona on kauden loppuaikoina täysin väljähtynyt, kuin vanha haiseva olut pöydällä.
Täällä on joku kirjoittaja niin pahalla päällä, että suosittelen sen ekan siiderin avaamista jo nyt. Kohta poksahtaa verisuoni päästä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todennäköisesti tarvitse ostaa isompaa kattilaa. Spagetit voi sojottaa ulos vedestä, kunhan yli puolet on kattila sisäpuolella. Pehmenevät heti ja luiskahtavat kattilaan.
Niin teen itse, mutta ajattelin, että liian monimutkainen tehtävä tuolle pikkukattilan omistavalle. Siksi neuvoin ostamaan isomman kattilan.
Oikeataan siinä ei ole edes mitään ideaa. Joku on vaan sen päättänyt minkä pituinen sen pitää olla. Makuunhan se ei millään tavalla vaikuta joka on se tärkein asia.
Ella laittaa julkiseksi ja lehtien sivuille häntä herjanneita viestejä lähettäjineen. Itse on julkisuuden valinnnut ja senmyötä on kaikki siedettävä. Kommentoijat eivät ole julkisuuden henkilöitä, toivottavasti laittavat syytteet eteenpäin yksityisyyden rikkomisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeataan siinä ei ole edes mitään ideaa. Joku on vaan sen päättänyt minkä pituinen sen pitää olla. Makuunhan se ei millään tavalla vaikuta joka on se tärkein asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti en nyt näe, miten siihen pastan laatuun tai makuun vaikuttaa se, laitanko sen kattilaan 10 cm vai 20 cm pituisena. Mutta tee sinä niin kuin haluat, jos oikeasti koet sen vaikuttavan kokemukseen olennaisesti.
ei kiitos kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On turha kiistellä siitä kuka sunnuntaina voittaa. Koska voittaja on varmasti Joel. Kerroin enää 1,15. Onkin syytä keskustella miksi Joel voittaa. Suomi-BB:n katsojista ja äänestäjistä nykyään jo 85 prosenttia on naisia. Siksi mies voittaa, vaikka kuinka sanoisitte, että sukupuolella ei ole merkitystä. Sillä on, siitä on laajoja tutkimuksia. Joelissa jokin vetoaa naisiin. Yleisimmät kommentit palstalla luokkaa "ihana", " lutuinen" ja "nallekarhu". Me mieskatsojat näemme myös niitä Joelin huonoja puolia ihmisenä, joita naiskatsojat eivät näe. Kuten äärimmäisen laiskuuden, huonot elintavat ja nallemaiseksi muuttuvan lässyttävän puhetavan kun pääsee puhumaan päiväkirjahuoneeseen katsojille.
Itse olen nainen, mutta olen tismalleen samaa mieltä kanssasi. Minua ihmetyttää suuresti se, että tällaisesta laiskimuksesta tehdään jonkinlainen idoli. Ehkä se kertoo siitä, että nykyihmiset ihannoivat sitä, ettei tarvitse mitään työtä tehdä, eikä itseään rasittaa. Suurin rasitus on jonkin pelikoneen hoiteleminen.
Mahtaa Joel painaa lähikuukausina jo lähemmäs 200 kg, kun saa rahaa sipsien ostoon lisää.
En näe laiskassa ihmisessä mitään lutuista tai nallekarhumaista. Tekisi mieli mennä potkimaan persiille ja käskeä hänenkin ryhdistäytyä ja ryhtyä elämään.
Ehkä tässä ilmiössä sitten on jotain samaa kuin siinä, että naiset kirjoittelevat rikollisille kirjeitä; pyritään pelastamaan nämä mitättömyydet ja tekemään heistä kunnon ihmisiä.
Meneeköhän sinulla vähän ohi Joelin ja Artun läppä ja roustaamiset? Ihan pikkuisen?
Joel on tehnyt keväät ja kesät puutarhatöitä ja talvet ja syksyt ollut töissä pienessä paperifirmassa, jossa on opetellut tekemään kaikkea. Molempia töitä on kehunut maasta taivaaseen ja jälkimmäistä firmaa loistavaksi työpaikaksi, kun on saanut tehdä monipuolisesti kaikenlaista. Viime vuonna tulot ovat olleet pienet, koska on ollut opiskelemassa. Ei ole laiskan tekemistä tämä (useampi duunipaikka, opiskelua, työntekoa opiskelun lomassa). Puheet on sekä Artulla että Joelilla ironista altalipanmennään-läppää, tosiasiassa molemmat on olleet varsin aktiivisia ja ahkeria (kuten myös Krisse), Joelkin sanoo, ettei oikein kiinnosta mikään, kuitenkin hän on esimerkiksi työpaikassaan opetellut kaikki työvaiheet, puheet on puheita, teot ratkaisee.
Toiseksi: tuo makkoilu - sehän on alusta asti ollut noiden kahden tapa v'ttuilla tuotannolle. Kumpikin, Joel ja Arttu (sekä myöhemmin OP), ovat odotelleet, että milloin ne alkaa ne kovat viikkotehtävät. Koko ajan Joel on sanonut, että on päässyt liian helpolla, että voi kun koeteltaisiin kunnolla rajoja. Kun sitä ei ole tullut, on alkanut tuo kolmikon huh huh kun on rankkaa, paras tehtävä ikinä, tämä menee top-kolmoseen ym kettuilu tuotannolle. Ja asenne, että makkoillaan sitten. Joelhan on makkoillu kaikkialla - varastohuoneesta keittiöön, ihan piruuttaan. Kolmanneksi: eniten makkoilua on harrastanut Arttu ja varsinkin hänelle makkariin vetäytymisestä tuli henkireikä, kun se alun hälinä ja kirkuminen kävi hermoille, veti aina mukaan Joelin ja myöhemmin seuraan liittyi Krisse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OP taas yöllä kertoi Artulle vihaavansa Krisseä :(
Kaikista ei tarvitse tykätä tietenkään mutta jotenkin yksiviivaisilta ja oudon joustamattomilta tuntuvat ihmiset jotka ovat noin mustavalkoisia silloin kun syytä vihaan ei varsinaisesti ole, ärsytys tai muu kemioiden kohtaamattomuus on eri asia. Tuohan ilmoitti myös heti alussa tavattuaan Minnan ettei pidä tästä. Aika kapeutuneeksi jää elämä jos noin ehditon ihmissuhteissaan. No onnea hänelle.
Ihan oikeastiko ihmiset eivät ymmärrä että OP ei ole tosissaan? Sanoo noita asioita Krissestä leikillään ja sen kuulee jo hänen äänestään ettei ole tosissaan. Hän tietää Krissen olevan katsojien suosikki ja koittaa sekoittaa hieman pakkaa kun peluri on. Ei kai tuolla nyt kukaan ketään oikeasti vihaa. BB:ssä pelaaminen on sallittua. Johan se olisi tylsää jos kaikki tyytyisivät yhden asukkaan ylivoimaan ilman "taistelua".
Ei ollut läppää viime yönä ja siinä vaiheessa OP oli suurin piirtein jo selvinnyt kun oli nukkunut muutaman tunnin. Kello 3:38 sanoo Artulle tupakkapaikalla ihan vakavasti vihaavansa Kristiinaa. Se on semmonen prinsessa, kuulemma.
Ootte te Krissefanaatikot kyllä lapsellisia kun kuvittelette OP:n olevan tosissaan. Katsoin kyllä kyseisen keskustelun ja se oli tyypillistä OP:n läppää. Pilke silmäkulmassa sanoo asioita ja täällä uskotaan kaikki.
Samaa asiaa Krissefanaatikot ovat hokeneet lähes jokaisesta muustakin asukkaasta joita haukkuvat täällä palstalla. Kaikki ovat muka vihanneet Krisseä ja olleet itse piruja ym.
Onneksi BB loppuu ylihuomenna ja Krissefanaatikotkin joutuvat taas etsimään itselleen muuta tekemistä kuin 24/7:n tuijottamisen ja asukkaiden haukkumisen palstalla.Voitko nyt vain kertoa, millä ihmeen logiikalla op ei ole tosissaan ja miksi sanoo noin ainoastaaan Krissestä eikä kenestäkään muusta. Ja miksi on jatkanut tuota "läppäänsä" myös nimeämisissä ihan alusta asti?
Enpä usko että te ymmärrätte tai edes haluatte ymmärtää vaikka kuinka rautalangasta väännettäisiin. Te ette ymmärrä OP:n persoonaa ollenkaan. Turha yrittää selittää vihamielisille fanaatikoille mitään.
BB loppuu kohta ja saatte mieleisenne voittajan, juhlikaa sitä ja keskittykää positiivisiin asioihin vaihteeksi.Minusta taas tuntuu, että sinä et ymmärrä Op:n persoonaa. Hän on aivan ihana tyyppi ja ulosanniltaan hauska ja rauhallinen, mutta kyllä hänelläkin on mielipiteitä ja ärsytyksen kohteita. Se on ihan normaalia ja siinä ei ole mitään pahaa. Koeta sinäkin hyväksyä normaalien ihmisten inhimilliset piirteet äläkä intä vastaan.
Mikä sinä olet muita komentelemaan? Minä saan täällä sanoa asiani ihan siinä kuten muutkin.
Tottakai OP:lla on ärsytyksen aiheita, ei hän nyt sentään mikään pyhimys ole (kuten Krisse).
Sinä et nyt sitten ymmärtänyt ollenkaan mistä oli kysymys. Kyse oli siitä että tietyt ihmiset ovat ottaneet tosissaan sen että OP muka vihaa Krisseä koska hän sanoi niin läpällä. Ymmärrätkö edes mitä se tarkoittaa kun vihaa jotain? Teinit nykyään ylikäyttävät sitä sanaa jatkuvasti kun heitä ärsyttää joku asia. Vihaaminen on oikeasti niin vahva tunnetila että en usko että BB talossa on ikinä kukaan ketään vihannut.
Tottakai Krisse ärsyttää OP:ta, sitä en ole kieltänytkään. Krisse on itsekäs ja se ärsyttää minua myös ja näköjään talossa monia muitakin koska ovat häntä ahkerasti nimenneet. Kyse oli tässä keskustelussa siitä että väitettiin että OP todella vihaa Krisseä. Se ei ole totta ja siksi laitoin kommenttini asiaan. Et ole palstapoliisi joten älä tule neuvomaan mitä saan sanoa ja mitä en.Kuka tässä nyt on komennellut yhtään ketään? Sinä itse tuossa nyt raivoat, kun muut eivät ymmärrä ja minä totesin, että ehkäpä se oletkin sinä, joka et ymmärrä.
Turhaan siinä nyt selittelet, kun teinit ja palstalaiset käyttävät vihaa sanaa, kun op itsekin sitä ilmaisua käytti. Jos op tarkoitti sillä jotain kevyempää tunnetilaa, ehkä sitten palstalainenkin tarkoitti. En nyt ihan ymmärrä, millä logiikalla toiset saavat käyttää tuota sanaa, mutta toiset eivät.
"Kuka tässä nyt on komennellut yhgään ketään?" Etkö muista mitä itse komentelit? Sanoit että "äläkä intä vastaan". Tuo on komentelua kun yrität vaientaa minua kommentoimasta ihan kun en saisi sanoa omaa mielipidettäni.
Haluat nyt sitten jankata asiaa vieläkin. Kyllä täällä on OP:ta yritetty vääntää antikristukseksi ja vaikka miksi demoniksi Krissefanaatikkojen toimesta. Kyllä he ihan tosissaan tuntuvat luulevan että OP vihaa Krisseä.
Itse en ainakaan jaksa jatkaa tästä asiasta enäå, eikä se tule muuttumaan. Krissefanaatikot ovat päättäneet että OP on sielunvihollinen ja se siitä. Ihan sama mulle. Jatkakaa. Kiitos ja kuitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tuo spagetin katkaisija ostaisi "valmiiksi keskeltä katkaistuja spagetteja", jos niitä olisi myytävänä Prismassa. Korkeampaan hintaan tietysti kuin pitkiä spagetteja. :)
BB-ketjusta tuli spagettiketju. :D
Sen näkkee millon lähtö tullee ja onha se kivaa ku ei oo nennää nii siiten mennään sammaan junnaan se on kovvaa ja kivvaa. 😁😁
Joel näyttää turvonneelta Bam Margeralta. Krapulassa äkäinen ja rasittava pösilö.