Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Punkero Sasa osaa kyllä neuvoa sohvalta (samalla suklaata mussuttaen), mutta itselle ei mahdu edes tehtävää varten hankittu puku ylle.
Menes vaikka lenkkeilee, jos tulisi parempi mieli.
Voisin nuolla Jollukan kaljua.
Vierailija kirjoitti:
Ellasta huomaa ruokapöydässä ettei ole linnunluinen nainen, vaan linnunluinen mies. Syö kuin ei olisi ruokaa nähnyt ja ottaa lisää, silti näy missään.
Luurankonaiset taas ei kauho kaksinkäsin makaronimössöä ja ota lisääkin, vaan niillä on vakava syömishäiriö.
Samaa katsoin kun eilen pursotti leivälleen puoli purkkia jotain majoneesia. Että tuossa olis puolet mun päivän kaloreista.
Mökin perusväki on niin hitsautunut yhteen, että tuolla on todella vaikea päästä porukkaan. Minna on nyt hyvässä vedossa, mutta jos joku pitää valita äänestykseen, luulen, että mökkiporukka valitsee äänestykseen Minnan. Minnan pelastus on tämän kilpailun voitto ja sen jälkeen tuleva äänestys.
Mökin väki on yhtenäisempi ryhmä. Miehet ohjaa ja naiset seuraa. Talossa tilanne juuri toisin naiset ohjaa ja miehet seuraa.
Ella lähtee aina mielellään läyhäämiseen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
En hyväksy sitä Minnan kiusaamista missään tapauksessa, mutta rehellisyyden nimissä täytyy sanoo että en kyllä jaksais millään Minnaa kuunnella / katsella. Raivostuttavaa jos se nyt sit ihan vaan ton ekan viikon takia pidetään katsojien toimesta talossa...
Joo eikä sitä edes kiusattu, jos jotain on kiusattu, niin Siniä somessa. Lähti silakoilla ihan käsistä tämä mukauhri-minnan puolustelu ja pilasivat oikeiden ihmisten IRL elämiä siinä samalla.
Kaikenhuipuksi tietävät että Sini sairastaa ADHD:ta ja on kertonut että on 10v asti ajatellut vain pahoja ajatuksia ja joutunut myös hoitoon kun on yrittänyt päivänsä päättää.
Sini ei ole ketään kiusannut, minulla on 24/7. Hänet otettiin silmätikuksi kun on äänekäs, hänen elä'mänsä yritettiin tuhota. Samat ihmiset äänestivät oikean kiusaajan bb-voittoon viime vuonna.
Läski-Sasa saisi pitää rasvaiset näppinsä irti Joelista, eikö hän näe, että Joel ei halua häntä lääpittävän 24/7? Miettikää jos mies tekisi tuolla samalla tavala naiselle?
KORJATTU
Mökin perusväki on niin hitsautunut yhteen, että tuolla on todella vaikea päästä porukkaan. Minna on nyt hyvässä vedossa, mutta jos joku pitää valita äänestykseen, luulen, että mökkiporukka valitsee äänestykseen Minnan. Minnan pelastus on tämän kilpailun voitto ja sen jälkeen tuleva YHDISTYMINEN.
Mökin väki on yhtenäisempi ryhmä. Miehet ohjaa ja naiset seuraa. Talossa tilanne juuri toisin naiset ohjaa ja miehet seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Ella on sievä ja niin luonnollinen. Ihanan hyväntahtoinen.
Minä taas olen miettinyt miten Ellaa ei voi oppia tuntemaan. Hän on kävelevä fasadi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka ottaa oikeesti kessun jutut tosissaan? Sehän sanoi haastattelussakin että aikoo trollata ihmisiä.
Onko tuolla mitään sääntöjä liittyen valehteluun/esittämiseen? Jos Sami nyt olisikin oikeasti vaikka vasemmistolainen ateisti, joka ei ole ikinä sählymailaa nähnytkään. Olisiko tämä periaatteessa sallittua?
Silloin kun hän selitti Pride-päivänä jostain valkoisen heteromiehen sorrosta, näytti että ei meinannut pokka pitää vaikka esitti vakavaa.
Plussana nämä selvät valheet vapaamuurareista.En tiedä muusta, mutta voi olla, että kukaan ei kutsu häntä ulkomaailmassa Kessuksi. En siis tunne häntä, mutta tuo lempinimikin voi olla pelkkää trollausta?
Tuo selittäisi sen tyhmän selityksen, että häntä sanotaan Kessuksi koska on sählyvalmentaja.
Nyt tuli itsellä aika hidas olo, kun silloin ajattelin vain Samin olevan vähän erikoinen.
Taitaa tyyppi vedättää kunnolla kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuolla sallittua sanoa että väsyttää?
Miksi ei olisi?
No jos tuotanto ei halua että väsymyksen vaikutusta ymmärretään. Oletko koskaan kuullut kenenkään sanovan että väsyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En hyväksy sitä Minnan kiusaamista missään tapauksessa, mutta rehellisyyden nimissä täytyy sanoo että en kyllä jaksais millään Minnaa kuunnella / katsella. Raivostuttavaa jos se nyt sit ihan vaan ton ekan viikon takia pidetään katsojien toimesta talossa...
Joo eikä sitä edes kiusattu, jos jotain on kiusattu, niin Siniä somessa. Lähti silakoilla ihan käsistä tämä mukauhri-minnan puolustelu ja pilasivat oikeiden ihmisten IRL elämiä siinä samalla.
Kaikenhuipuksi tietävät että Sini sairastaa ADHD:ta ja on kertonut että on 10v asti ajatellut vain pahoja ajatuksia ja joutunut myös hoitoon kun on yrittänyt päivänsä päättää.
Sini ei ole ketään kiusannut, minulla on 24/7. Hänet otettiin silmätikuksi kun on äänekäs, hänen elä'mänsä yritettiin tuhota. Samat ihmiset äänestivät oikean kiusaajan bb-voittoon viime vuonna.
Sinulle vinkiksi, että joka kerta kun mainitset silakat, lukija lopettaa kommenttisi lukemisen ja siirtyy seuraavaan. Että pliis laittaisitko sen heti alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Mökin perusväki on niin hitsautunut yhteen, että tuolla on todella vaikea päästä porukkaan. Minna on nyt hyvässä vedossa, mutta jos joku pitää valita äänestykseen, luulen, että mökkiporukka valitsee äänestykseen Minnan. Minnan pelastus on tämän kilpailun voitto ja sen jälkeen tuleva äänestys.
Mökin väki on niin hitsautunut yhteen, että heidän on tosi vaikea antaa edes sitä yhtä pistettä toisilleen. Minna on silti uusi. Kessu siinä mielessä, ettei yritä miellyttää ketään voi olla sopiva nimetä. Niko ehkä joillekkin vaihtoehto mutta itse hän on niin äijää, että nimeää naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs olisi kevyt kenttäsalaliittoteoria: Mies & Sini ovat sopineet tästä eroilmoituksesta etukäteen. Firma saa enemmän näkyvyyttä ja asiakkaita tai sitten The Tuotanto on maksanut siitä, että asian ilmoittaminen siirretään talossaoloajalle. *huoh, enpä taida uskoa itsekään*.
Toinen teoria: Sinin mies ei haluakaan erota, mutta haluaa vaimonsa tuolta pilaamasta firman mainetta enempää ja eroon Artusta, joten jotain oli keksittävä.
-eri
Onhan tuolla ollut pettäjiä ennenkin, se tuskin riittää poistamiseen talosta. Tämä nykyinen some-maalittaminen ei vain anna kenenkään toimia yksilönä, vaan hyökätään työnantajan tai yrityksen ja jopa lapsien kimppuun oikein joukolla.
Eihän pettäminen olekaan poistamisen syy. Avioero on syytä ottaa vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Nikon jutut on niinku jollain 13-vuotiaalla.
Korjaan 4-5 vuotiaan tasolla.
Silakka-hullu on kyllä raskas kommentoija. Ei sen takia, että puolustaa Siniä vaan koska ei suostu näkemään asioita, joihin jopa BB on puuttunut ja antanut rangaistuksenkin (nimeämisistä puhuminen).
Tuo Ella on just yhtä idiootti miltä näyttää..
Vertaa Olli-pekkaa siihen breikviikkin kun Ollilla R vika..
Ei voi vaatia jos ...
Osaako se tehdä itse mitään!!
Miten tuollaisia voi edes olla.
Kauheaa kun tuon Sasan jalat ovat paksur kuin tukit! Ja noin nuori tyttö vielä...
Ottaako nämä Sinin somekiusaajat vastuun jos ihminen romahtaa, kuten on kertonut että on tapahtunut ennenkin hengenvaarallisesti? Tuskinpa. Hehän ovat "hyvän puolella" vain kun ajojahtaavat ihmisiä. Eihän ole kenenkään elämällä väliä, kun saan saa läyhätä.
Hävekkää stana.
Jopsu<3