Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
OP ei millään halua uskoa, että Joel tai Krisse voittais
Joel ja Arttu veikkaa Krisseä ykköseks. :)
Vierailija kirjoitti:
Ei helv#tti, Julia on kyllä äärimmäisen raskasta kuunneltavaa alkoa nautittuaan, volyymit vaan nousee kattoo.
Julia ottaa vauhtia. Onkohan tämän illan uhri OP. Opsu on katsellut volyymeja nostelevaa Jullea jo vähän ihmettelevän näköisenä tuolla paljussa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ikävä alkukautta ja nenälappujankkauksia. Nyt kaikki on jo kohta ohi. :(
Nenälapuista puheenollen mihin ne ovat kadonneet? Tietääkö kukaan?
OP luulee oikeeasti että voittais. 🙄
Arttu vois kerää tuota paljulientä pulloon ja myydä bb:läisten kuonalientä pervoille, samalla kun myy niitä paskasia kalsareitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisse ihan innoissaan kun Paula on vihdoin ruvennut bondaamaan hänen kanssaan. Toivottavasti Paula on ihan vilpittömästi tässä mukana eikä tämä ole mitään pelailua :(
tuo pygmi taitaa oikeesti idolisoida paulaa. sillonhan yksissä pilesissä se varmaan puoli tuntia putkeen seisoi paulan edessä katsoen ylöspäin ja hoki "mä haluun olla kuin sä, mä haluun olla kuin sä"..
Jos paula olisikin pygmin äiti, pygmistä ei olisi tullut tuommonen ilmapää.
"mä haluun olla paula, mä haluun olla paula"
Vierailija kirjoitti:
Arttu haukku taas katsojia... Aika vmäinen tyyppi. Itseään täynnä.
Tätäkin keskustelua kun lukee, niin haukut ovat ihan ansaittuja.
Vierailija kirjoitti:
Palju porukka ei kaipaa kahta ollenkaan.
Kohta Paula tulee kiljumaan. Paulaan on sanonut juovansa miehet pöydän alle, nyt vois näyttää. Krisse on jo sössötys kunnossa jo.
Tuskimpa nuo Juliaakaan jäisivät ikävöimään, vaikka tuosta lähtisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ikävä alkukautta ja nenälappujankkauksia. Nyt kaikki on jo kohta ohi. :(
Nenälapuista puheenollen mihin ne ovat kadonneet? Tietääkö kukaan?
Eikai niitä loppuelämää pidetä.
Julia osui täysin oikeeseen. 🙂
Julia teki nappiennustuksen.
Vierailija kirjoitti:
OP ei millään halua uskoa, että Joel tai Krisse voittais
Juuri paljussa sanoi, että Krisse on toinen voittajaehdokkaansa. Toinen taisi olla Arttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei helv#tti, Julia on kyllä äärimmäisen raskasta kuunneltavaa alkoa nautittuaan, volyymit vaan nousee kattoo.
Julia ottaa vauhtia. Onkohan tämän illan uhri OP. Opsu on katsellut volyymeja nostelevaa Jullea jo vähän ihmettelevän näköisenä tuolla paljussa.
Op ihan täpinöissä
Joelin veikkaus miten lähtevät: Paula, Julia, Arttu, Joel, Op, Krisse
Artun veikkaus , Julia , Paula, Arttu, O-P, Joppe Krisse
O-P Paula, Julia , Joel, Arttu, Krisse, O-P
Julia, Paula, Arttu, Julia, O-P, Krisse, Joel
Viimeinen listassa siis on voittaja heidän mielestään
Vierailija kirjoitti:
Tulee ängstäävä jengipissis esille.
Hyvä fiilis paljujengillä ;)
Olen ns. "krissevihaaja", mutta kiva nähdä että paulalla ja krissellä tuntuu nyt oikeasti olevan ensikertaa hyvä olo yhdessä. Nauttivat että viimein ovat löytäneet jonkunlaisen kaveruuden.
OP yllättyi, kun Julia ja Arttu sanoivat Joelia voittajaksi. Paitsi Arttu muutti vastaustaan, kun OP sanoi K.
OP on passiivis-aggressiivinen.