Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sini varmaan lähti nettikiusaajien ja -häiriköiden takia.
Lähipiiri halusi pelastaa Sinin pahemmalta kohtelulta.
Mä luulen kans näin. Tuo on ollut miehelle ainut keino. Ei tuotantoon voi olla yhteydessä, että kertokaa sille Sinille terveisiä, että luovuttaa. Pakko olla joku pahempi, että saa toisen pois talosta. Lakiasiathan tuo tietää joten jos oikeasti haluaisi eron ei sillä näin kova kiire olisi ollut. Sini meni taloon sunnuntaina ja perjantaina laittoi eron vireille. Jos oikeasti ei yhtään välittäisi ja haluaisi eron niin mitä väliä vaikka tuo venyisi muutaman viikon? Olisi antanut olla tuolla vaan ja kerätä huonoa mainetta, itse olisi voinut kuitenkin käyttäytyä kuten sinkku.
... että pelleillään eropapereilla? :D Se vasta kylmää oliskin.
No miten muuten sä "pelastaisit" puolisosi tuolta?
Sanoisin, että lapsella on koulussa ongelmia tai sukulainen on sairastunut vakavasti. (Eikö ole muuten vähän noloa, että aikuinen puoliso pitää pelastaa, kun ei itse tajua olevansa täys törppö?)
ohis
Ehkä ei halunnut sotkea sukulaisia, saati lapsia, tähän? Nämä on vain pohdintoja. Eikö tuo vieraan ihmisen vainoaminen ja kiusaaminen netissä ole myös aika noloa ja törppöä?
Pieni valkoinen valhe ja ketään ei varmasti sotketa asiaan yhtään enempää. Onhan näitä ollut ennenkin, että lähdetään henkilökohtaisista syistä eikä niitä puida julkisuudessa eikä kukaan kysele perään.
Mitä vainoamista ja kiusaamista tarkoitat? Minuako? Mitä vainoamista on sen toteaminen, että aikuisen ihmisen pitäisi ottaa itse vastuu omasta käytöksestään eikä bb-talosta tarvitse ketään tuollaisessa tilanteessa pelastaa.
Vierailija kirjoitti:
15.43 Talossa kuultiin Sinin lähdöstä.
15.49 Mökissä kuultiin Sinin lähdöstä.
Miten Minna reagoi Sinin lähtöön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen kans näin. Tuo on ollut miehelle ainut keino. Ei tuotantoon voi olla yhteydessä, että kertokaa sille Sinille terveisiä, että luovuttaa. Pakko olla joku pahempi, että saa toisen pois talosta. Lakiasiathan tuo tietää joten jos oikeasti haluaisi eron ei sillä näin kova kiire olisi ollut. Sini meni taloon sunnuntaina ja perjantaina laittoi eron vireille. Jos oikeasti ei yhtään välittäisi ja haluaisi eron niin mitä väliä vaikka tuo venyisi muutaman viikon? Olisi antanut olla tuolla vaan ja kerätä huonoa mainetta, itse olisi voinut kuitenkin käyttäytyä kuten sinkku.
Kun puoliso pettää koko kansan edessä televisioissa, niin enpä usko että motiivina on mikään "pelastaminen"
Miksi oletat miehen suhtautumisen? Sini on sanonut, että nuo Arttu-touhut olisi miehelle ok.
Ja lähde? Kuvittelet etteikö narsisti valehtelisi tästäkin, jos on näin väittänyt
Vierailija kirjoitti:
Välillä tykkään Kessusta kun on niin ehdoton ja toisaalta sitten heittäytyi Pride-teemaan kuitenkin ja koki uusia elämyksiä. Kessulla varmaan kova kuri kotona.
No kertoo kyllä älykkyydestä ja uskomattomasta umpimielisyydestä, jos tosiaan ihan koki valaistumisen, että pride on sallittu myös heteroille.
Jos bb saa haastattelun Siniltä bb exstraan niin ei kannata uskoa Sinin löpinää että ero peruttu ym. Koska talossakin huijasi lässyttäen mä rakastan mun miestäni, haluun olla hänen kanssa elämän loppuun asti. Miksi sitten nyhväs Arttua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun puoliso pettää koko kansan edessä televisioissa, niin enpä usko että motiivina on mikään "pelastaminen"
Miksi oletat miehen suhtautumisen? Sini on sanonut, että nuo Arttu-touhut olisi miehelle ok.
Olisko Sini puhunut omiaan? Samaan hengen vetoon sanoi myös, että pitkät ja ikävät keskustelut tulevat läpi käymään, sitten kun BB on ohi.
Ei kuitenkaan vaikuta, että olisi aviomiehelle ok käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Heittäkää toi Sasa ulos ahdistelemasta Joelia. Toi on jo häirintää! Ei mitään hajurakoa. Tuotsnto, puuttukaa asiaan. Joel räjähtää jossain vaiheessa, ensin padottuaan ärsytyksen.
Entä jos Timo on alkanut sen takia lähentyä/jutella/pilailla/painia Joelin kanssa, että on huomannut kuvion, ja päättänyt sitten alkaa itsekin täysin leikkimielisesti ottamaan kontaktia Joeliin, jotta tuo Sasa-kuvio ei olisi koko ajan ainoa asia, jossa Joel tulee esille?
Ei ole todellista. Ei Sinin ukolla voi olla noin huono itsetunto, että noin pienestä ja noissa olosuhteissa asiasta heitetään eropaperit kehiin.
Tai sitten on kysymyksessä sairaalloisen mustasukkainen henkilö. Näitähän on. Toki voi olla kysymys ,jostain ihan muusta asiasta, jota ei ukko kerro julkisesti ,vaan laittoi tuon avioerojutun naamioksi.
Kovin On outo pari.
Ilmankos big brother ei eilen hiillostanut Siniä mistään kun tiesi mitä on tulossa.
Jotkut taitaa olettaa, että taloon voi lähettää ulkomaailmasta varoituksia. Sehän helpottaisi kilpailijoiden asemaa aika paljon. Ei olisi kovin suuri riski osallistua, jos voi vain lähteä pois heti kun alkaa näyttää huonolta.
Eikö moni olisi varoittanut viime vuonne Eevistä tai Tarinaa, joita haukuttiin netissä tosi törkeästi? Varmaan ihan kamalaa läheisille katsoa sitä haukkumista. Eivät he olisi halunneet asettaa läheistään mt-ongelmille ym. haitoille.
Kyllä on keksittävä jotain ovelampaa, jos sieltä haluaa läheisen pois.
Jos kyseessä oli tällainen temppu, niin en tiedä syyllistyisikö sopimuksen rikkomiseen, josta voi tulla oikeudellisia seurauksia.
Miksiköhön tuon asianajotoimiston kotisivut ovat nyt toista päivää kiinni? Laitettu pillit pussiin? Sinin käytös aiheuttanut oalautetulvan firman sivuille-päätetty poistaa käytöstä?
Jos Sinillä on ollut vaikeaa talossa, niin fiksua lähteä pois. Talossa spekuloitiin, että Sini olisi yöllä käynyt päiväkirjahuoneessa. Olisiko ihan itse ollut halukas poistumaan talosta? Tullut katumapäälle omista hölmöilyistä. Käyttäytyminen ei ollut soveliasta varatuomarin hommia työkseen tekevälle.
Fiksua, jos itse tajuaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan joku Sinin tilalle?
Toivottavasti ei.
Siellähän on porukkaa nytkin enemmän kuin esim viime vuonna. Kyllä tuotannon pitäisi kestää yhden tai kahdenkin lähtö, ilman paikkaajia.
Varsinkin nyt korona-aikana ei voi koko aikaa pitää jengiä karanteenissa, jos ehkä paikka vapautuisikin.
Tia takaisin, mutta talon puolelle? Pääsisi tutustumaan talon asukkaisiinkin.
Miksi se pitäisi ottaa sinne huutamaan? Siellä se räkättäisi jonkun Sasan kanssa ja Ella peesaisi vieressä.
Hyvä että lähti, ei tuonut taloon mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Senhän voi perua, siis erohakemuksen. Sini lörpötteli liikaa muista ihmisistä.
Miksi mies peruisi avioerohakemuksen? En näe ensimmäistäkään syytä. -eri
Miksi miehellä oli kiire tehdä se hakemus? En näe ensimmäistäkään syytä. BB:n takia on erottu ennenkin ja hekin ovat jaksaneet odottaa, että toinen tulee ulos talosta.
Muuten, miksi sun edes pitäisi nähdä syitä heidän parisuhteeseensa tai sen päättymiseen? Millaista vastausta odotit, perusteluja?
Sen täytyy liittyä eron lisäksi myös tuohon lörpöttelyyn miehensä exästä liittyen rikos tuomioon.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen nainen 20-30v taloon, keskikokoinen, ei paksu, isot tisut, Semmonen mukava saatais Artulle ja Joelille säpinää.
Tosiaan mitä isommat lollot sitä parempi.
Mökilläkin näyttäisi olevan vähä seesteisempi meininki, kun ei ole Tiia kirkumassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Senhän voi perua, siis erohakemuksen. Sini lörpötteli liikaa muista ihmisistä.
Miksi mies peruisi avioerohakemuksen? En näe ensimmäistäkään syytä. -eri
Miksi miehellä oli kiire tehdä se hakemus? En näe ensimmäistäkään syytä. BB:n takia on erottu ennenkin ja hekin ovat jaksaneet odottaa, että toinen tulee ulos talosta.
Muuten, miksi sun edes pitäisi nähdä syitä heidän parisuhteeseensa tai sen päättymiseen? Millaista vastausta odotit, perusteluja?
Mulle olisi aika perusteellinen syy erota, pettäminen koko kansan edessä. Kyllähän kaikilla on silmät päässä.
Siippa olisi häpäissyt mut täysin kaikkien edessä ja vielä luottamuskin mennyt. Aivan varmasti ottaisin eron mitä pikimmin.
Miksi jäädä hetkeksikään pidempään suhteeseen, jossa toinen on noin törkeä? Mä en näe ensimmäistäkään syytä.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhön tuon asianajotoimiston kotisivut ovat nyt toista päivää kiinni? Laitettu pillit pussiin? Sinin käytös aiheuttanut oalautetulvan firman sivuille-päätetty poistaa käytöstä?
Jos Sinillä on ollut vaikeaa talossa, niin fiksua lähteä pois. Talossa spekuloitiin, että Sini olisi yöllä käynyt päiväkirjahuoneessa. Olisiko ihan itse ollut halukas poistumaan talosta? Tullut katumapäälle omista hölmöilyistä. Käyttäytyminen ei ollut soveliasta varatuomarin hommia työkseen tekevälle.
Fiksua, jos itse tajuaa.
Ei tajunnut itse, muiden kanssa huuteli ettei joudu ulos. Artun kanssa vielä kesken...
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan nuoret miehet on kyllä paksuja.
Intissä ollessaan - jos sinne edes menevät - vinkuvat, että eivät saa tarpeeksi ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko Sini puhunut omiaan? Samaan hengen vetoon sanoi myös, että pitkät ja ikävät keskustelut tulevat läpi käymään, sitten kun BB on ohi.
Ei kuitenkaan vaikuta, että olisi aviomiehelle ok käytöstä.
Varmaan nämä työkuviot ja lasten osallisuus myös osasyynä kaikkeen. Ja Artun suhteen mua ainakin puolisona eniten loukkaisi se kunnon miehenmetsästysprosessi mitä Sini toimitti koko viikon. Kaikki Sinin kiukustumiset ja itkemiset siitä ettei päässyt öisin Artun kainaloon tuosta noin vaan. Se että Sini teki selväksi että Arttu on yksinomaan hänen eikä muilla ole mahkuja. Puheet siitä ettei seksinharrastaminen ole pettämistä, jos ei ole tunteita mukana. KAikki.
Ei tässä pelkästä halimisesta ole kyse
Pettävän puolison? En mitenkään.
Pakkaisin kamani ja olisin häipynyt vähin äänin ja pitkälle.