Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
97341/104451 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paula voittoon tai O-P.  Arttu ulos seuraavaksi. 

Juu, Arttu olisi saanut lähteä jo ajat sitten (mieluiten vaikka samalla oven avauksella Ellan kanssa). Mutta OP:han on kamalin selkään puukottaja tuolla. Ja kieroilemalla on tahallaan monet kerrat aiheuttanut riitoja ihmisten välille ja sitten päässyt kuin varkain luikertelemaan itse puhtain paperein. Peliähän tuo tietysti on, mutta joku raja pahansuovalle kieroilulle kuitenkin. Ei tuollainen tyyppi ansaitse voittaa. Ällöttävä tapaus. Ei sen pitäisi olla finaaliviikollakaan, mutta kun nyt vielä on, niin toivottavasti lentäisi ulos vihdoin pe tai la. Itse haluaisin sieltä ulos pe/la joko OP:n, Artun tai Krissen. Siinä kolme inhokkiani. Ei Juliakaan ansaitse voittoa, kun on kuitenkin aika tapetti, mutta ei sentään ärsytä. Eikä tuolla enää ole paljon vaihtoehtoja, niin Joel on mielestäni vähiten ärsyttävä noista jäljellä olevista, niin saisi voittaa. Itse olisin halunnut Timon voittavan, koska se olisi sentään laittanut osan voittorahoista eläinsuojeluun.

Vierailija
97342/104451 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisse puhui eilen itse cääpiöistä, ei ole kuulemma montaa senttiä yli virallisen cääpiörajan.

Ei ole siis loukkaavaa kutsua cääpiöksi -käyttää sanaa itsekin.

Miten tuo cääpiö lausutaan, khääpiö, tsääpiö vai sääpiö?

Ihan vaan kãäpiö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
97343/104451 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku koskaan nähnyt fiksua alle 160-senttistä? Onko yksikään mensalainen alle 160cm? Pygmit tuntuvat jotenkin poikkeuksetta olevan suorastaan aivokuolleita. Siitähän on tutkimuksiakin, että lyhyet ovat tyhmempiä ja sen huomaa omassa arkielämässäkin.

Luultavasti Aasian maista mm. Japanissa, Etelä-Koressaa ja ehkä Kiinassakin on paljon älykkäitä alle 160-senttisiä.

Vierailija
97344/104451 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vili ei lähyhännyt studiossa eikä talossa. Fiksua käytöstä vain akkamaiset miehet läyhää pönkittääkseen omia heikkouksiaan. Hätöst ja Kristiania harmitti kun yrittivät pommittaa huonolla onnella. Vili vastasi heille asiallisesti ja huvittuneena. Rakastan Sinua Vili hienona miehenä 🌹

Vierailija
97345/104451 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama kuka noista turhakkeista voittaa, maailma ei siinä voita mitään.

Vierailija
97346/104451 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä kannattaa laittaa Krisselle vedonlyönnissä rahaa kun voi. 9 kerroin on aivan naurettavan suuri ottaen huomioon että hän oli aivan Jopen perässä äänestyksessä. 

Mä uskon että Krisse kiilaa vielä Jopen ohi voittoon, jotenkin rinnastan Krissen ja Krisun ( kultaa) kun taas Joelilta puuttuu särmää, on liian kiltti kaikkien kaveri vrt. Helmeri ( pronssia) ja Kevin ( hopeaa).

Vierailija
97347/104451 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ny on Krisu ryöminyt sillan alta studioon.

Toivottavasti ei jatka ens kaudella, jos sellaista edes tulee.

Kriitikko, joka ei kuitenkaan kasvotusten juurikaan uskalla kritisoida.

Saako tuo palkkaa siitä, että kehuu Kristiinaa? Muutahan se ei juurikaan ole sanonut. Viime viikon perustelu oli jo ihan absurdi. "Kristiina tuo hauskuutta taloon."

Ehkä se kertoo vaan sen, että Krisulla on paska huumorintaju.

Ylistyslaulut Kristiinasta menee täälläkin yli ymmärryksen.

Ihan normaalisti se puhuu Krissestä niin kuin muistakin.

Vierailija
97348/104451 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä toi Krisu oli tyly tuota Viliä kohtaan. Ei katsonut juurikaan Viliä päin, eikä paljoa hymyilyttänyt. Ja tosi tympeesti tylytti Viliä, et ku sää oot tommonen ja tommonen. Vähän ärsyttävä koko Heiskari karvahattuineen.

Vierailija
97349/104451 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä kannattaa laittaa Krisselle vedonlyönnissä rahaa kun voi. 9 kerroin on aivan naurettavan suuri ottaen huomioon että hän oli aivan Jopen perässä äänestyksessä. 

Laittaa 10 000 euroa panokseksi, niin jos Krisse voittaa, niin saa 90 000 euroa takaisin. Jää siis 80 000 euroa voitolle. Voittaa siis paljon enemmän kuin itse BB:n voittaja.

Vierailija
97350/104451 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väsyneen näköistä sakkia , ois hyvä jos pääsisivät jo pisuille ,pesuille ja nukkumaan 🥱😴

Niin olis mukava jos menisivät nukkumaan niin vois katsella jotain muuta ohjelmaa. :)

Voit kyllä katsella muita ohjelmia muutenkin. Niin minäkin teen. Mulla on tabletilla 24/7 äänettömällä kun katselen läppäriltä vanhoja BB kausia ja ihmettelen kuinka hyvä BB on joskus ollutkaan.

Mitä kausia ja mistä? YouTubesta? Haluaisin katsoa kakkoskauden. En löytänyt sitä. En löytänyt kuin pari kolme epäkiinnostavaa kautta sieltä.

Vierailija
97351/104451 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestetään nyt pikkujuhannus taloon, kyllä tätä joulua tulee liikaakin koko kuukauden ajan, joten nyt joku juhannus olisi aivan mahtava.

Vierailija
97352/104451 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julia istuu Jopen kanssa viimeisena sohvalla, näin se menee. Talon tomerin tyttö. Paulan ilmeestä näkyy aina ettei ole aito vaan rooli päällä, Artun kanssa eivät näe sunnuntaita.

97353/104451 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah hah, kaikki Krisse-haukkujat! Kristiina on voittajaäänestyksessä tällä hetkellä toisena ja taistelee koko BB:n voitosta, se on aivan selvä asia! No, Joel BB:n luultavasti kuitenkin voittaa, mutta Kristiinalle TOP3-sijoitus on silti jo lähes varma!

No onneksi Joel voittaa itsekkään minä, minä Krissen.

Vierailija
97354/104451 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo, pienen ironian olen spottaavinani että vikistään täällä kun asukas X nimittelee asukas Y:tä seläntakana, ja itse sorrutaan täysin samaan.

Ehkä tässä itsekkin valaistuin hieman ja jotkut kommentit olisin voinut jättää kirjoittamatta, vaikkei ne mitään kovin raflaavia olleetkaan. Siitä huolimatta en välttämättä kyseisille asukkaille niitä päin naamaa esittäisi.

O-P:n Krisse-psykoosit oli kyl ultimaattisen noloa seurattavaa, mutta Arttu mielestäni laski pisteitään tässä episodissa huomattavasti enemmän.

(ei sillä et Artulla hirveästi laskemisen varaa oliskaan)

On niin kaveria Krissen kanssa, ja lähtee kuin epävarma yläaste-teini konsanaan myötäileen ja naureskeleen O-P:n imitoinnille ja läyhäämisille.

Vierailija
97355/104451 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna vois jättää palkinnon pois, mielestäni kukaan talossa nyt oleva ei ole sitä ansainnut.

Vierailija
97356/104451 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah hah, kaikki Krisse-haukkujat! Kristiina on voittajaäänestyksessä tällä hetkellä toisena ja taistelee koko BB:n voitosta, se on aivan selvä asia! No, Joel BB:n luultavasti kuitenkin voittaa, mutta Kristiinalle TOP3-sijoitus on silti jo lähes varma!

Outoa kiihkoa koettavaa jonkun hölmön pissaliisan bb-markasta. Oletko ihan terve?

Jos Krisse voittaa, menetkö hänen talon nurkalle käyttämään? Ei se sulle kai niitä rahoja anna, jos voittaa?

Vierailija
97357/104451 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan sama kuka noista turhakkeista voittaa, maailma ei siinä voita mitään.

Joo, siellä on pelkkiä turhiksia jäljellä valitettavasti.

Vierailija
97358/104451 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa, kyllä tulee pitkä ja tylsä viikko.

Vierailija
97359/104451 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vili kehui että Kristiina on tosi huomioonottava ja sympaattinen tyyppi <3

Joo, Vili oli fiksu, niinkuin useimmat muutkin talosta poistuneet, ei lähtenyt haukkumaan sinne jääneita asukkaita. Eikä syyttämään omasta putoamisestaan.

Vierailija
97360/104451 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoh hoijaa, kyllä tulee pitkä ja tylsä viikko.

Mene töihin

Ketju on lukittu.