Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
9661/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites Artun nyt käy kun pääsi Sinin avulla "pinnalle" ?

Artun sylissä lepää jo Ellan pää.... yöks!

Vierailija
9662/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua vähän jotenkin jopa ahdistaa toi miten ihastunut Sasa on Joeliin tajuamatta, ettei Joel ole tästä kiinnostunut takaisin pätkän vertaa. Sasahan on tosi nätti nainen, mutta tässä sen taas näkee, että pyöreys on miehille aina maailmanloppu. Toki jokaisella saa olla oma makunsa, mutta on se kumma, että ei naisia yleensä miehessä häiritse ylipaino. Eikä Sasa ole kuin ehkä 15kg ylipainoinen, jos sitäkään. Tuskin 15kg alipaino miehiä häiritsee.

Mistä päättelit että pyöreys olisi jotenkin ongelma Joelille?

Olen aika realistinen ihminen, olen ollut molempia: sekä 15kg ylipainoinen ja 15kg alipainoinen ja sairaalloisessa alipainossa minusta kiinnostui moni mies ja kun paino nousi normaalipainon puolelle niin aina sitä myöten kysyntä väheni. Ylipainoisena kysyntää ei ollut enää lainkaan. Ja olen kuullut tämän olevan yleistä. Helppo päätellä, että se on nimenomaan Sasan pyöreys, mikä Joelia häiritsee. Joel kuitenkin on itsekin pyöreä, että mitäköhän missitason naista hänkin havittelee?

Joelin mielessä on varmaan se upea blonki, joka tapasi ennen taloon tuloa eikä sen takia ole Sasasta kiinnostunut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9663/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tykännyt Kessusta ollenkaan aluksi. Mut se nyt on kuitenkin tollanen symppis omalla tavallaan. Tollanen nallekarhu suden asussa.

Vierailija
9664/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites Artun nyt käy kun pääsi Sinin avulla "pinnalle" ?

Artulla on vielä toivoa. Monta viikkoa vielä edessä ja siinä ajassa ehtii unohtamaan vaikka Sininkin jo.

Vierailija
9665/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttu näyttää vähän huolestuneelta.

Vierailija
9666/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua vähän jotenkin jopa ahdistaa toi miten ihastunut Sasa on Joeliin tajuamatta, ettei Joel ole tästä kiinnostunut takaisin pätkän vertaa. Sasahan on tosi nätti nainen, mutta tässä sen taas näkee, että pyöreys on miehille aina maailmanloppu. Toki jokaisella saa olla oma makunsa, mutta on se kumma, että ei naisia yleensä miehessä häiritse ylipaino. Eikä Sasa ole kuin ehkä 15kg ylipainoinen, jos sitäkään. Tuskin 15kg alipaino miehiä häiritsee.

Mistä päättelit että pyöreys olisi jotenkin ongelma Joelille?

Olen aika realistinen ihminen, olen ollut molempia: sekä 15kg ylipainoinen ja 15kg alipainoinen ja sairaalloisessa alipainossa minusta kiinnostui moni mies ja kun paino nousi normaalipainon puolelle niin aina sitä myöten kysyntä väheni. Ylipainoisena kysyntää ei ollut enää lainkaan. Ja olen kuullut tämän olevan yleistä. Helppo päätellä, että se on nimenomaan Sasan pyöreys, mikä Joelia häiritsee. Joel kuitenkin on itsekin pyöreä, että mitäköhän missitason naista hänkin havittelee?

No se on ihan selvää että kysyntä vähenee painon kasvaessa oli sitten mies tai nainen mutta silti typerää olettaa juuri paino olisi tässä tapauksessa ongelma. Joel ei vaikuta ihmiseltä joka käy tuuppimassa jokaista naista joka on hänestä kiinnostunut, hänellähän oli joku se säätö talon ulkopuolella joka voi olla mielessä.

Vierailija
9667/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako juristin ylipäätään lähteä tuommoisiin tv ohjelmiin, siinä vaan pilaa äkkiä rakentamansa uran. Kun maine on kerran menetetty niin sellaiseksi se myös jää. Eikä tämä ole Siniä kohtaan vihalla tarkoitettu mutta mietimpä vaan.

Vierailija
9668/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15kg alipaino on täysin sairaudesta johtuvaa, joko henkisestä tai fyysisestä. Mieti nyt vähän ennenkuin tällaista kommentoit!

Ja miten joelin mielenkiinto tai epämielenkiinto johonkin painoon muka liittyy? Sinulla taitaa olla vääristynyt ajatusmaailma tuossa asiassa.

Vierailija
9669/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kukaan ulkomaailmasta varoittaa talon asukasta, jos tälle on kehittymässä niin huono maine, että kannattaisi poistua talosta?

Jos ei, niin voi olla että mies halusi pelastaa Sinin ainoalla syyllä, jolla tämän saa sieltä pois.

Ohjelma jatkuu vielä 11 viikkoa. Tulee uusia kohuja. Uusia inhokkeja. Ehkä Sini-raivo laantuu ja hän saa elää rauhassa.

Vierailija
9670/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi 165cm naisella 15kg alipaino tarkoittaisi bmi-laskurin mukaan sitä, että nainen painaisi 35kg. En usko että tämäkään sen parempi olisi.

Mutta minkäs sille voi jos ei ylipaino viehätä, ja miksi pitäisi viehättää?

Ja luulisin että Joel hiljaisen ja rauhallusen oloisena tyyppinä ei pidä Sasan kovaäänisestä, juoruavasta ja tekopirteästä luonteesta. Ulkonäöstä viis.

Vierailija
9671/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sini oli värikäs persoona taloon ja toki harmillista että hänellä hieman meni "ylitse" touhu. Mutta äkkiä se unohtuu ja matka jatkuu. Toivottavasti Sini saa elämänsä kuntoon kaikesta huolimatta. Talon balanssi ehkä paranee nyt. Minusta Kristiina ja Arttu voi tulla toimeen sitten tulevaisuudessa vaikka tuskin nyt romanssia mutta varmaan ainakin kaveruutta. 

Vierailija
9672/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain keskustelussa Sini sanoi, että miehelle olisi ihan ok tuo Arttu-juttu. Toisessa keskustelussa taas, että hän käy siitä sitten itse miehensä kanssa keskustelut.

Vierailija
9673/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko käräjäoikeudesta yleensä noin nopeasti tieto, jos joku hakee avioeroa? Vastahan tämä ohjelma alkoi. Vai onko juristi saanut kiirehdittyä asiaa. 

Sinänsähän tuo on hyvin juristimainen keino saada vaimo kotiin nolaamasta itseään, heidän firmaa, juoruamasta perheestä. Ja varmaan kyllä mies on ollut ihan tosissaankin siinä, että tämä ei käy.

Perjantaina vienyt paperit ja samantien, kun ne on koneeseen naputeltu, tieto on julkista.

Samoin mäkin olisin tehnyt, jos mun mies olisi lähtenyt BB taloon käyttäytymään sinkun tavoin. Enkä ole juristi. Ei tuommoista käytöstä puolisolta tarvii sietää kenenkään.

Eikä mitään selityksiä, varattu ihminen ei kiehnää alituiseen vieraissa ja vokottele, rapsuttele rintakarvoja yms.

Vierailija
9674/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mökkiläisillä menee niin usein mikkien äänet niin, että kaikkien puhe kuuluu päällekkäin. Talossa paljon enemmän aina säädellään(?) mikkien äänenvoimakkuuksia. Kyllä oli pienellä ihmisellä rankkaa eilen yrittää mökin puolella kuunnella, mitä kukakin puhuu Minnasta kun parhaimmillaan kuului Roopen ja Kristiinan ääni varastomökistä ja OP/Niko/Marko -keskustelu ulkoa ja jostain kaukaisuudesta Minnan oma ääni samaan aikaan :D

Ja sama jatkuu tänään...

Vierailija
9675/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko käräjäoikeudesta yleensä noin nopeasti tieto, jos joku hakee avioeroa? Vastahan tämä ohjelma alkoi. Vai onko juristi saanut kiirehdittyä asiaa. 

Sinänsähän tuo on hyvin juristimainen keino saada vaimo kotiin nolaamasta itseään, heidän firmaa, juoruamasta perheestä. Ja varmaan kyllä mies on ollut ihan tosissaankin siinä, että tämä ei käy.

Tottakai mies halusi Sinin pois tuolta laittamalla eron vireille. Ei välttämättä tule eroa. Paljon pelissä miehellä lakitsto ja tulee ja tullut mainehaitta. Ylipäätään ihmettelen miten Sini lähti BB taloon. Paljon hänelläkin pelissä. Harmi. Saisivat jo yhdistyä talo ja mökki.

Vierailija
9676/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

15kg alipaino on täysin sairaudesta johtuvaa, joko henkisestä tai fyysisestä. Mieti nyt vähän ennenkuin tällaista kommentoit!

Ja miten joelin mielenkiinto tai epämielenkiinto johonkin painoon muka liittyy? Sinulla taitaa olla vääristynyt ajatusmaailma tuossa asiassa.

Olen kyllä itse ollut 15 kiloa alipainoinen. Pahimmillaan mittani olivat 171/36, on se kumma, ettei se miehiä tuntunut liikaa häiritsevän.

Vierailija
9677/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun Sini luet tätä kuitenkin niin: SYÖ PASKAA JA KUOLE! Olet kuvottavin BB-asukas ikinä.

Onkohan helvetti sellainen paikka, että siellä saa kokea kaiken mitä on muille toivonut?

En tiedä eikä kiinnosta. Oletko sinä sellainen hymistelevä pulmunen, joka ei ole koskaan ollut vihainen kenellekään? Sini ansaitsee ihan kaiken paskan mitä nyt saa, on ollut sen verran törkeä talossa.

Vierailija
9678/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SiNi poistanut fb tilin

Vierailija
9679/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä tykännyt Kessusta ollenkaan aluksi. Mut se nyt on kuitenkin tollanen symppis omalla tavallaan. Tollanen nallekarhu suden asussa.

Öykkäri se on. Ei kokemusta mistään ja tuntemustakaan, silti pitää vouhottaa ja huutaa omaa agendaansa. Sitten kun tutustuu aiheeseen, niin ohoh, eihän se nyt niin kamalaa ollutkaan.

Nolo jätkä.

Vierailija
9680/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bbbbbb kirjoitti:

SiNi poistanut fb tilin

Jotenkin voisi kuvitella, että nyt hävettää!

Ketju on lukittu.