Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Toistaa koko ajan mitä joku sanoo. Äsken Paulan perässä puhui samat sanat tai yleensä kuka vaan puhuu. Ei se oikein mistään mitään tiedä. Aloittaa mutta ei sitten muista tms.
Viikkotehtävä ihan hauska, mutta tuntuu vähän lapsekkaalta.
Onkohan Joel ihastunut Arttuun.
On puhe mahdollisista pikkujouluista. Jokainen asukas antaa lahjan toiselle asukkaalle.
Joel: Minä toivon Artulle lahjaksi billua. Ja se on toivonut mulle lahjaksi jotain v'tun kinuskijäätelöä.
Voisiko ensi viikon viikkotehtävä tehdä Joulukalenteri. Juoni, näyttelevät, asut. Kuvaisivat, käsikirjoittaisivat, näyttelisivät. Ois näin bb fanina kiva katsoa bigbrotherilaisten tekemä Joulukalenteri. Päivätehtäviä olisi torttujen, pipareiden teko, Joulukuusen laitto, koristelu, lanttu, porkkanalootien teko plus Joulukinkun paisto. Toki myös alkoholua, glögiäkin. Please.
Paula nyökkäilee vaikka ei kuule mitään mitä Vili selittää..
Korvat täynnä pumpulia😁
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Joel ihastunut Arttuun.
On ollu ihan alusta alkaen. Inhosi ellaa, kun kiilasi Artun ja Joelin väliin.
Saahan tässä nauraa, kun nuo yrittää niin tosissaan hirvittävällä tohinalla saada tykillä osumaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi alkoi ja jankuttaa näin se muuttuu, Vili vai Paula.
Paula huusi sen Julialle silloin bileissä kännissä.
Mutta kuuluiko jo liskodiscossa Paulan äänenä näin se muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Onko krisse kiimassa. Rasvatut posket punottaa ja kikattelee poikien tavaroiden nielemisestä. Silmät kiiltelee samanlailla kuin Artun sylissä sillon kun se kantoi tota.
Ja nyt näki selvästi muuten että on sillä ylhäällä tekarit, ja vieläpä liian isot.
No höpö höpö mitään tekareita, jotkut hammasraudat tms. Tuo Vili voisi ensitöikseen mennä putsauttamaan ja valkaisemaan hampaansa. Ihan yökin väriset ja Joel voisi kans korjauttaa etuhampaansa, kun on niin kummalliset.
Vierailija kirjoitti:
Viikkotehtävä ihan hauska, mutta tuntuu vähän lapsekkaalta.[/
Vähän? Eilistä koostetta katsoessa ja Kristiinan pk-huonevisiittiä katsoessa mietin, että tämähän voisi olla vaikka Pikku Kakkonen, ei mitään eroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä "kiltti" OP suunnittelee mitä kaupasta ostetaan, ei tietenkään missään nimessä gluteenitonta tai tofua. Miten on voinut mennä noin ihon alle yhden ihmisen toiveet ja ruokavalio? Tuo on todella lapsellista. Muistan kuinka viime vuonna Krisu kaupassa piti huolta että myös kasvisruokaa otetaan, vaikka itse olikin suuri lihan ystävä, ja vastavuoroisesti Kevin vegaanina nakkeli ostoskärryyn lihatuotteita. Näin toimitaan aikuisten ihmisten kommuunissa.
Tuolla ei ole enää yhtään kasvissyöjää, eli kasvisruokaa ei tarvitse ostaa.
Ei tässä nyt se ollutkaan pointtina, vaan se että kypsät, aikuiset ihmiset ottavat huomioon eri ruokavaliot käydessään kaupassa. Ei se niin vaikeaa ole, mutta OP:lla on jonkinsortin pakkomielle Kristiinasta ja sen takia haluaa pelkkää ilkeyttään olla ostamatta gluteenittomia tuotteita. Fakta on että lapsellistahan tuollainen käytös on. Ymmärtäisin tuon käytöksen jos Krisse olisi ollut jotenkin ilkeä tai vähättelevä OP:ta kohtaan, mutta kun ei edes ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisse rikkoo viikkotehtävän ohjetta.
On rikkonut alusta asti.
Harmittaa että muut on tehneet mitään, piti vain ton käskystä toimia, eikä toi kakara mitään käskytä kun on täysi tollo ja sormi suussa. Ihan paniikissa ollut alusta asti, kun ei tajua mitä pitäisi tehdä ja käskeä.Ei olisi Krisseä arvannut kapteeniksi, jos ei olisi tiennyt. Jopa Julialla oli varmempi ote viikkotehtävään, ohjasi muita tehtävien aikana paljon enemmän kuin kapteeni itse.
Oon kytännyt 24/7 ja Krisseä on todella tarvittu tuolla. Apua on näimmään sähkiksen käymisestä mitä oli tuo tehtävä.
REPS, on tuo krissefanitus vaarallinen vaiva, kun laittaa aistit noin vituroillee.
Niin olen minäkin kytännyt, ja epäonnitui kapteenina surkeasti. Muut joutui tekemään sekä pähkäilyn kyllä täysin, vaikka tämän piti se yksin tehdä ja antaa käskyjä. Mutta kilinkellit.
Vierailija kirjoitti:
Toistaa koko ajan mitä joku sanoo. Äsken Paulan perässä puhui samat sanat tai yleensä kuka vaan puhuu. Ei se oikein mistään mitään tiedä. Aloittaa mutta ei sitten muista tms.
Kuka?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa twitterissä ilmottaa ylläpidolle niistä käyttäjistä jotka suoltaa ihan sairasta settiä siellä. Täällähän ne samat tyypit spämmää, tunnistaa sanavalinnoista ja yleensäkin kirjoitustyylistä. Kannattaisi hankkia vaikka joku hyödyllinen harrastus kun noin paljon ylimääräistä aikaa on.
Toivottavasti joku tosiaan ilmottaa!
Mulla ei ole tiliä twitterissä, niin en itse pysty.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon nyt ruvennut ilmoittamaan kaikki nuo ala-arvoiset haukkumistekstit suoraan vaan asiattomiksi.
Suosittelen muillekin tekemään samoin!
Täällä on ala-arvoisia viestejä kirjoitettu Paulasta, Artusta, 0P:stä, Joelista, Vilistä, Juliasta, kaikista näistä kun ilmoittaa ei tänne kauheen monta kirjoittajaa jää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikkotehtävä ihan hauska, mutta tuntuu vähän lapsekkaalta.[/
Vähän? Eilistä koostetta katsoessa ja Kristiinan pk-huonevisiittiä katsoessa mietin, että tämähän voisi olla vaikka Pikku Kakkonen, ei mitään eroa.
Niinpä muuten vois ollakin. Samaa tasoa.
Olen tehnyt saman ja teen jatkossakin.