Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
93141/104451 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono kapteeni ei osaa pitää järjestystä yllä , joka paikka törkysenä .

Paula on PARAS.

Krisse kapteeni tippuu pois 😆

Kapteeni on lepsu. Isoveljen ohje oli, että kapteeni käskee, jakaa tehtävät, komentaa, itse vaan elostelee, saa nukkua päivällä jne. K ei ole noudattanut sitä.

Paulasta vielä, hän on mainio peluri ja tuo twistiä ohjelmaan ja sehän tässä on tarkoituskin. Peukkuja Paulalle.

Kiinnostaisiko ohjelma, jos siellä olisi talo täynnä makoilevia ja sipsiä syöviä "joppeja". Tuskinpa sellainen porukka kovasti katsojia kiinnostaisi. Miettikääpä sitä! Mitä enempi säpinää sitä kiinnostavampi bb on.

Vierailija
93142/104451 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäköhän on tullut se ajatus, että vaan Vilin kaverit ja firma äänestää hänen puolestaan. En minä häntä tunne, mutta hän on jäljellä olevista asukkaista ehdoton suosikkini. Siksi siis ainakin yritän äänestämällä pitää hänet pois kahden joukosta tällä viikolla, ja olen valmis käyttämään suurenkin määrän rahaa tähän tarkoitukseen. Kas kun rahaa on.

Sama juttu. Vili on ainoa asukas, joka ei ole ärsyttänyt kertaakaan. Krisse oli aiemmin suosikkini, mutta ei enää, senkin rasittavat puolet on tulleet esille. Vili voittoon ja sillä sipuli!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
93143/104451 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko kapteeni kokee vallankaappauksen ja laitetaan lankulle kävelylle.

Vierailija
93144/104451 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli-Pekka.

Vierailija
93145/104451 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäköhän on tullut se ajatus, että vaan Vilin kaverit ja firma äänestää hänen puolestaan. En minä häntä tunne, mutta hän on jäljellä olevista asukkaista ehdoton suosikkini. Siksi siis ainakin yritän äänestämällä pitää hänet pois kahden joukosta tällä viikolla, ja olen valmis käyttämään suurenkin määrän rahaa tähän tarkoitukseen. Kas kun rahaa on.

Haluatko kertoa miksi on ehdoton suosikkisi, koska ihan rehellisesti en voi ymmärtää? Omaan silmääni äärimmäisen raskas, rehellisesti tyhmä ja jopa pelottavan omituinen. Jos esittää tuolla jotain roolia, niin hyvin vetää. En vaan käsitä miksi kukaan haluaisi antaa itsestään tuollaisen kuvan, ellei oikeasti ole sellainen.

Vierailija
93146/104451 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmilla viikoilla Arttu totesi, että Ella on upea nainen. Muut yhtyivät Arttuun, siis hänen mielipiteeseensä. Erimielisyyttä ei havaittu.

Paula on useaan otteeseen todennut olevansa 27-vuotias poikamies. Näyttää, ettei kukaan ole ottanut tosissaan Paulan toteamusta.  Poikamies, 27 vee.

Eikö ole hieman epäreilua, ettei Paulaa oteta tosissaan samalla lailla kuin Arttua?

Pesikö Paula Vilin kanssa nyrkkipyykkiä eräissä bileissä ja laittoiko O-P:kin salaa oman pyykkinsä samaan pesuun? O-P ei ainakaan vahvistaisi tuota, vaan hän toteaisi pesseensä omansa itse? 

Vierailija
93147/104451 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Kristiinalla jostakin syystä nyt mieli maassa?

Vierailija
93148/104451 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä aivan uskomattoman tylsää katottavaa. Katsoin tossa vasta noita 2011 vuoden pätkiä youtubesta ja täysin eri meininki. Jos ei sillä juomisella ja paneskelulla haluta saada sisältöä enää niin oois ees salatehtäviä ja muuta kuumotusta. Ennen oli pandoran lipas ym ja yks bb pari ei saanu koskea toisiinsa ja kun salatehtävä onnistui niin se muija sai parin sadan euron kellon jonka se jätkä oli valinnu. Nyt salatehtävät on ollu sitä luokkaa että teeppä yöllä salaa pakastepizzat ja saatte yhdet oluet ja palkinnoksi rahnaa. 

Vierailija
93149/104451 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

50% kausi ollut tylsää makoilua, kiitos tuotannon.

Vierailija
93150/104451 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikaisemmilla viikoilla Arttu totesi, että Ella on upea nainen. Muut yhtyivät Arttuun, siis hänen mielipiteeseensä. Erimielisyyttä ei havaittu.

Paula on useaan otteeseen todennut olevansa 27-vuotias poikamies. Näyttää, ettei kukaan ole ottanut tosissaan Paulan toteamusta.  Poikamies, 27 vee.

Eikö ole hieman epäreilua, ettei Paulaa oteta tosissaan samalla lailla kuin Arttua?

Pesikö Paula Vilin kanssa nyrkkipyykkiä eräissä bileissä ja laittoiko O-P:kin salaa oman pyykkinsä samaan pesuun? O-P ei ainakaan vahvistaisi tuota, vaan hän toteaisi pesseensä omansa itse? 

Miten Artun toteamus Ellasta liittyy millään tavalla siihen, miten Paula itseään kuvailee?

Vierailija
93151/104451 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julia näyttää olevan ainut, joka edes yrittää tehdä jotain viikkotehtävän eteen.

Vierailija
93152/104451 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? Saisiko saman suomeksi.

Vierailija
93153/104451 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paula ei siivoa, ei kokkaa, ei pese pyykkiä. On vapaamatkustaja joka joutais jo äitinsä passattavaksi Ouluun. Rumakin kuin itse prkl.

Eikä ollut vasaraa ja talttaa koskenut ennen.

Vierailija
93154/104451 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolle yhdelle tiedoksi, että Paula on ihan hetero, vaikka sanookin elävänsä kuin 27-vuotias poikamies.

Vierailija
93155/104451 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin ei varmaan kannata äänestää Viliä nyt.

Vierailija
93156/104451 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuvaaja laittaa aina Vilin äänet kuuluviin enempi kuin muiden. Miksi nuo eivät tee viikkotehtävää.

Vierailija
93157/104451 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho kukas on siivonnu keittiön👍

Kapteenia oisin ehdottanut mutta sehän ei saa🤭🤭🤭

Vierailija
93158/104451 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt kannata äänestää Villiä pois, tippuu kuitenkin, kun on inhokki. Koko kauden vastenmielinen Arttu ulos, mielummin ois vaikka Ellua katsellut kuin Arttua.

Vierailija
93159/104451 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole krissestä kapteeniksi.

En yllättynyt.

Ei niin, kapteeni vaihtoon. Olisivat suoriutuneet nopeammin, jos esim. Vili tai Arttu olisi saaneet enemmän päättää miten homma hoidetaan. Nyt mentiin sen mukaan mitä Krisse sanoi.

Höpö höpö. Vilin takia mentiin pieleen ensimmäisen lautan rakentamisessa kun painosti jyrkällä tavallaan ottamaan käyttöön paljun päältä vihreän "kasvillisuuden", kun ohjeen mukaan sai käyttää vain rannalle ajautunutta muovia. Arttu poraa kyllä ahkerasti, mutta hermo ei pidä sitten vaativammissa hommissa. Ei tiennyt eilisiltana nippusiteistä mitään eikä osannut käyttää niitä, lähti pois mölyämään ja riehumaan miekoilla OP:n kanssa. Krisse johtaa modernin johtajan tavoin, ystävällisesti neuvottelemalla/pyytämällä, ei huutamalla, käskyttämällä tai nolaamalla, osallistaa työntekijöitä. Miksi hänen pitäisi toimia vastoin omaa persoonaansa, aitouttahan täällä haetaan.

Viikkotehtävään pitää heittäytyä, kapteenin rooliin kuuluu käskyttäminen vrt. viime vuoden keisari tehtävä jonka Krisu veti helvetin hyvin.

No tuohan kuulostikin ihan Krisulta!

Vierailija
93160/104451 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pahoin pelkää, että voiton tulee viemään joka tapauksessa Vili. Se tapahtuu taas niin, että Vilin työkamut laittavat viimeisillä minuuteilla niitä äänipaketteja sisään kahdelle ennen Viliä olevalle!

Vilillä on missio mainostaa ravintolaansa ja mikäs voisi olla parempi keino!

Voihan olla että tuotanto äänestää Vilin jatkoon viimeisellä minuutilla kun saa kiukkuisilta katsojilta rahat moninkertaisesti takaisin äänestyksissä.

Ketju on lukittu.