Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Toi Virtanen on varmaan Vilin joku kaveri tai jotain.Nyt kaikki muutkin vaan makaamaan.Jos yhdelle ei tule kieltoja niin ei muillekkaan.Baarin pitäjä löysä sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vilillä kommee isä ja poika myös.
Nam. Mulle kelpaisi kumpi tahansa, ja vaikka molemmat kerralla. Oikeen kunnon spitroast. :p
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tuo Paula vain hyvä arvioimaan aikaa. Klo 15.19 arvioi, että kello on 15.22.
Joo ja 10.30 ilmoitti, että kello on 10.30. Erikoisen tarkka sisäinen kello.
Saman huomannut tänään myös, ovatko aamukaljat kuorineet Paulasta todellisen neiti Ajan :D (kohta tulee valomerkki)
Tuo mieliala tuolla.. onko koskaan aiemmin porukkaa vielä noin paljon ollessa talossa ollutta noin aneemista, kaikki yrittäminen ja tsemppi tipotissään? Eikä ole enää kuin muutama hullu päivä jäljellä, luulis että olis sisukas loppukirimeininki! Ainut jolla aina yhtä innostunut ote on OP, mutta eipä sekään yksinään pitkälle pääse tuolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meijän Arttu voittoon. Arttu on alfa.
Kyllä kyllä mutta meiän Arttu teki karkean virheen ja alkaa E kirjaimella.
Facebookin Artun fanisivustolla, jota ilmeisesti ylläpitää Artun perhe, haukutaan keskustelijoita:
"Mitähän helvettiä se teidän palleja kutittaa, mitä aikuiset keskenään tuolla talossa ja talon ulkopuolella tekee. Olisiko aika tulla pois sieltä tynnyreistä."
Tällä perusteella kiroilu ja muiden ihmisten haukkuminen kulkee suvussa.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo viikkotehtävä jonkun mielestä viihdyttävä? Toki Krissefanien mielestä varmaan on koska hän saa pomottaa, mutta itse laittaisin tämän yhdeksi kaikkien ainojen tylsimmäksi viikkotehtäväksi ja olen katsonut kaikki kaudet.
Onhan tällä kaudella nähty paljon tylsempiäkin tehtäviä esimerkiksi uinti, taistelu talon herruudesta, puolueet ja tubettaminen. Uinnissa ei ollut mitään nähtävää, muissa noin viisi minuuttia päivässä.
Kun näen jonkun tuolla tähystystornissa tulee koko ajan mieleen Jukka-pojan biisi, "souda kesämies, souda, huutaa tähystäjä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Facebookin Artun fanisivustolla, jota ilmeisesti ylläpitää Artun perhe, haukutaan keskustelijoita:
"Mitähän helvettiä se teidän palleja kutittaa, mitä aikuiset keskenään tuolla talossa ja talon ulkopuolella tekee. Olisiko aika tulla pois sieltä tynnyreistä."
Tuo on sitten omituinen ajatustapa, että muka tykätään suorista ja jopa tylyistä ihmisistä, mutta sitten, kun joku jotain sanoo, ollaan heti nillittämässä, mitä se kenellekään kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Kasvisruoka on jees mutta kyllä nuo valmiit pyörykät on oikeasti aika karmeita ja sisältää kaikenmaailman lisäaineita verrattuna vaikka jauhelihapakettiin..
Kasvispihvit ja pyörykät tekee itse pian kun on tarvittavat aineet samaten nugetit. Tietää mitä syö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo viikkotehtävä jonkun mielestä viihdyttävä? Toki Krissefanien mielestä varmaan on koska hän saa pomottaa, mutta itse laittaisin tämän yhdeksi kaikkien ainojen tylsimmäksi viikkotehtäväksi ja olen katsonut kaikki kaudet.
Onhan tällä kaudella nähty paljon tylsempiäkin tehtäviä esimerkiksi uinti, taistelu talon herruudesta, puolueet ja tubettaminen. Uinnissa ei ollut mitään nähtävää, muissa noin viisi minuuttia päivässä.
Ehdottomasti viihdyttävin oli neulomisviikko. Hieno ajatus viedä kaikki ja nähdä mikä kenellekin oli tärkeää. Näki yhteishengen ja sen puutteen. Näki myös jokaisen luonteen paremmin kuin missään muussa viikkotehtävässä. Siinä tehtävässä viimeistään näki, että Kristiinassa ei ole voittaja-ainesta vaikka ehkä tämän kauden ” etukoodiäänestäjien” ansiosta voittaakin.
Onko Arttu sitten bi? Oon ymmärtänyt että biille käy nainen ja mies homo. Ella ihan erikaliiberia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nuo aiemmat on olleet tylsiä, mutta tämä merirosvoleikki on tylsin. Mieluummin katsoin sitä uintia ja porukoiden juttelua altaan ulkopuolella kuin jotain puutöitä tai jonkun sesomista tähystämässä. Kaikki on flegmaattisia. Kun vielä eloisimmat asukkaat on äänestetty pois, niin apatia on saanut vallan.
Tylsin kausi ikinä, tylsimmät asukkaat loppukahinoissa ja siihen vielä tylsimmät viikkotehtävät ikinä. 😴
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä ankea on fanisivusto kuin on Arttukin. Ei ole kertynyt faneja kuin vähän yli 1000, mutta kai nivalalaiset (ainakin sukulaiset) sokeasti uskovat, että Arttu voittaa bb:n. Ja sitten on se soihtu- ja talikkojengi, jonka sormet syyhyää päästä "jututtamaan" transseksuaalin kanssa pelehtinyttä. Niinhän se Arttukin sanoi, että turpakeikka taitaa tulla.
Tänään sitten loppui ruutu+ tilaus, enkä aio jatkaa tilausta. En aio katsoa koosteitakaan, koska niissä yleensä annetaan väärä kuva päivän tapahtumista. Onhan tuo nyt ihan naurettavaa, että tällä kaudella on saanut rikkoa sääntöjä ilman rangaistuksia. Ja pahalta näyttää, että tuo yksi nukkuja on voittamassa ihan vaan sen takia, että kavereille on annettu rahat ja ohjeet äänestää. Parasta viihdettä tällä kaudella on ollut tämä ketju.
Tuotanto taitaa olla valinut Vilin sinne äärimäisenä oljenkortenaan herättämään keskustelua, lisäämään äänestäjiä ja ehkä katsojiakin. Onkohan hänelle annettu "salatehtävä" koetella niin tuotannon, asukkien kuin katsojienkin rajoja 30 000 palkkiota vastaan?
Mistäköhän on tullut se ajatus, että vaan Vilin kaverit ja firma äänestää hänen puolestaan. En minä häntä tunne, mutta hän on jäljellä olevista asukkaista ehdoton suosikkini. Siksi siis ainakin yritän äänestämällä pitää hänet pois kahden joukosta tällä viikolla, ja olen valmis käyttämään suurenkin määrän rahaa tähän tarkoitukseen. Kas kun rahaa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan toi jonka palleja kutittaa se sama tyyppi joka käy täällä hokemassa kuinka persettä kutittaa. Sillä on selkeästi pahoja ongelmia alakerran puolella. Antibioottikuuri olis vissiinnpaikallaan. 😬
Vierailija kirjoitti:
Tänään sitten loppui ruutu+ tilaus, enkä aio jatkaa tilausta. En aio katsoa koosteitakaan, koska niissä yleensä annetaan väärä kuva päivän tapahtumista. Onhan tuo nyt ihan naurettavaa, että tällä kaudella on saanut rikkoa sääntöjä ilman rangaistuksia. Ja pahalta näyttää, että tuo yksi nukkuja on voittamassa ihan vaan sen takia, että kavereille on annettu rahat ja ohjeet äänestää. Parasta viihdettä tällä kaudella on ollut tämä ketju.
Samaa mieltä, tätä ketjua seuraamalla saa riittävästi faktaa ja fiktiota kaudesta. Mutta ei tarvitse katsoa kuin BB-viralliselle sivulle, siellä näkyy jo kuka tämän kauden voittaa. Äänestysuutisessa on kahdesta kilpailijasta uudet kuvat (eri kuin ne viralliset), siitä voi fiksu jo päätellä... ei oo joo tuotannon päätös ollenkaan, kuka voittaa, äänestäkää, äänestäkää, sehän on vaan euron :D
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto taitaa olla valinut Vilin sinne äärimäisenä oljenkortenaan herättämään keskustelua, lisäämään äänestäjiä ja ehkä katsojiakin. Onkohan hänelle annettu "salatehtävä" koetella niin tuotannon, asukkien kuin katsojienkin rajoja 30 000 palkkiota vastaan?
Olen veikannut tätä alusta alkaen. Kaveri on niin feikki kuin olla ja voi. Varmasti sopinut saavanda palkkion trollailustaan, onhan erittäin epätodennäköistä että uutena voittaisi jåa etenkään tuolläa käytöksellä.
Tämän päivän aikana kun ovat epäonnistuneet laivojen ampumisessa? Kristiina muuten näyttää tosi apealta, mikä nyt on? (Olin lenkillä enkä viitsi kelailla taaksepäin)