Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Öö, mitä täällä on tapahtunut? Miks yhtäkkiä kaksi kolmasosaa viesteistä koskee OP:tä?
Op:n heitterit heränneet!!?
Vierailija kirjoitti:
Kauden "miehet" ovat mieslapsia!
Pahimmat kakarat: Arttu, OP ja Viki.
Itkevät joka asiasta kuin pikkukakarat.
Joel sentään tekee ilolla hommia!
Silti he ovat viihdyttävämpiä kuin kukaan muu.
joel tekee ilolla hommat, kun sattuu siihen työhön törmäämään. Muutoin mieluusti makaa tai keinuttaa ja puhuu mahdottomia.
kepaa235 kirjoitti:
Toi Joel on patalaiska läskiperse...
Samaa mieltä :(
Vierailija kirjoitti:
Hienoa Krisse! Työnjohtajan rooli sujuu upeasti. Näytät pojille miten töitä tehdään.
Ei se mitään ihmeellistä tuolla tee. Myötäilee enimmäkseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö, mitä täällä on tapahtunut? Miks yhtäkkiä kaksi kolmasosaa viesteistä koskee OP:tä?
Op on Krisse-fanaatikon uusin kohde
You wish!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli Paula ei ole tainnut saada mitään tuosta yöllisestä nukkumapaikasta...
miksi noille sitten sanotaan että siellä on nukuttava jos aina voi tehdä miten itse haluaa,odotin kyllä että Isoveikka ois kuuluttanut edes että rikot sääntöjä?
Noh ehkä se menee taas ens yönä ja sitten kuuluukin kuulutus..tosin Paula ei varmaan ole moksiskaan ja nukkuu missä parhaiten itse näkee.Paula on varmaan huomannut, että ei tuolla muidenkaan tarvitse noudattaa sääntöjä.
Tämäpä, Vili rikkoo toistuvasti sääntöjä, seuraus? Ei mitään.
Kristiinaa ei huvita rangaistus ja valikoi siitä itselleen mieluisen. Seuraus? Ei näytetä tätä koosteessa.
Toisin sanoen noi kaikki uhmaa bbtä auktoriteettina, eikä siitä seuraa mitään, miksi ei?
Kristiinalla on homma hanskassa kunhan ei päästä tuota A1 alkkari jota insinööriksi toiset kutsuu sähläämään ettei tule samaa sarjaa kun ohjaamosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitonnpa juuri Krisselle 20 ääntä, alkaa niin läikkyä yli tämä maanisten ja yksisilmäisten Krisse-fanien kansanliike. Se kääntyy vain Krisseä vastaan pitkässä juoksussa, hullut fanit pilaa ideolinsa mahdollisuudet voittoon, koska aletaan jo äänestää faneja vastaan eikä asukasta vastaan, kuten minä äsken tein.
Täällä yksi jolke Krisse oli aluksi suosikki, mutta nykyään ei enää. En nyt Krisseä itseään inhoa vieläkään mutta osa hänen faneistaan on niin ilkeitä muita asukkaita kohtaan että haluaisin Krissen ulos talosta juuri sen vuoksi. Tykkään kaikista asukkaista ja on surullista lukea ilkeyksiä heitä kohtaan. Luulen että se vähenisi radikaalisti jos Krisse lähtisi.
Tiätkö yhtälailla ja enemmänkin se toimii vielä toisin päin. Ihmisille nousee puolustusreaktio kun yhtä asukasta solvataan ja mustamaalataan syyttä! Kyllä nuo Krissen ” vihaajat” saa touhullaan vaan enemmän huomiota kohdistettua Kristiinaan.
Kerrotko mulle muuten vielä, että mistä olet voinut päätellä, että ne muille asukkaille ilkeilijät on Krissen faneja?!
Tuo yksi trollihan ainakin täällä vaihtelee rooliaan vihaajasta ylimaireaksi faniksi!Helppo päätellä ketkä on fanaattisia Krissefaneja kirjoitustyylistä ja haukkumasanoista mitä käyttävät. Ovat kirjoittaneet ylistysviestejä Krissestä ja haukkuneet jotain toista asukasta samassa viestissä käyttämällä samoja nimityksiä. Krissen fanaattisimmat fanit ovat heittämällä ilkeimpiä kommentoijia täällä, mikä on sääli koska Krisse tuskin itse arvostaa ilkeilijöitä. Tämä ei siis koske kaikkia Krissefaneja, siis vain niitä fanaatikkoja.
-eri-Täällä on kyllä jollain ollut ihan missiona luoda kuva joistain fanaattisista faneista.
Mä en ole sellaisiin törmännyt, mutta esim. mua on hyvin usein sellaiseksi syytelty!
Onhan sekin keino saada se inhokkinsa huonoon valoon. Hullut fanit= hullu asukas tyyliin?!
-Täysin samaa mieltä. Tuo mystisistä "krissefaneista" vouhottava kirjoittelu on niin ahkeraa ja pitkäaikaista, että se vaikuttaa jo ihan järjestelmälliseltä kampanjoinnilta. Yrittääkö joku auttaa näin kaverinsa tai sukulaisensa voittoon? Vai onko sittenkin vaan jollain henkinen tasapaino heittänyt pahemman kerran?
Uskoisin, että monia muitakin asukkaita herjaavat kommentit ovat itse asiassa peräisin samasta pajasta – niiden tyylissä on jotain samaa.
Krisseä voittajasuosikkinaan pitävien kanssa tuolla loanheitolla tuskin on mitään tekemistä ja Krissellä itsellään kaikkein vähiten.
Kertokaahan nyt OP fanit miksi se ansaitsis voiton?
Mä en oikein pääse yli tuosta Julian seksikkyydestä. Hätkähdän aina kun hän tulee kuviin. 😋
joupii kirjoitti:
kepaa235 kirjoitti:
Joku vois vähän opettaa ylimielistä Joelia Lievestuoreen nakkikioskilla. Jos siellä olis nakkikioski.
Mua kyl nyt vituttaa koko kauden kaari. Tuotanto on kuin olevinaan mikäkin moraalinvartija. Ihmisten mielipiteisiin on pyritty alusta asti vaikuttamaan. Siksi Krisselläkin on niin suuri fänilauma- kiltti tyttö tarina meni läpi. Säälistä nyt ollaan uskollisia, kun "raukkaa kiusattiinkin". Mä uskon osittain että Krissestä läyhättiin ihan syystä. Nastytiina.
Porukka täällä ja Yliksellä ihmettelee miksi Paula ei saa rankkua tai huomautusta, kun nukkui olkkarissa :D Eivät siis ymmärrä jutun juonta eli että viikkotehtävän säännöt ei ole sama asia kuin talon muut säännöt. Viikkotehtävissä tehdyistä rikkeistä rankaistaan vasta siinä vaiheessa, kun syödään seuraava viikko pelkkää pastaa. Olisi kohtalaisen idioottimaista huomautella viikkotehtävän säännöistä asukkaita, jolloin tehtävä ei voisi epäonnistua, kun kaikki korjaisivat kiltisti tapansa. Asukkaat itse päättävät panostavatko viikkotehtävään vaiko eivät.
Paulalla hyvä maantieto. Kuopion lähellä on Imatra ja Iisalmi.
Arttu eläytyy tehtävään leikkimällä, että puhuisi kännykkään. Hienoa heittäytymistä merirosvoelämään.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaahan nyt OP fanit miksi se ansaitsis voiton?
Vetoan OP-faneihin, älkää vastatko tälle sekopäälle.
Taas Krisse pyysi Artulta apua kysymällä voisitko auttaa. Miten tuo Krisse nyt on oppinut kysymään kohteliaasti Markon lähdettyä?
joupii kirjoitti:
kepaa235 kirjoitti:
Ei se kyll oo mut hornan tuutissa on erilaista.
Artun fanisivulla vain 1100 fania Facebookissa, että se siitä.
Lisäksi sivua ylläpitäjä Artun sukulainen haukkuu siellä Artun ja Eetun suhdetta arvostelleita.