Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihmettelen mäkin sitä mistä Marko studiossa puhuu, epäsiisteys, itsekäs käytös loikkiminen toisten sänkyjen yli,
ruokailu sängyssä, miksi esim. sitä darrapitsaa ei voinut syödä keittiössä?Koska kristiinassa ei ole mitään herttaista ja mukavaa puolta, kuten sokeat mummot luulevat.
Kristiina on häijy ja leuhka, halusi tietenkin syödä pizzansa kaikkien edessä rehvastellen.Mikä hän luulee olevansa, en ymmärrä.
Napoleon kompleksi vissiin.
Tosi hyvä NAPOLEON KOMPLEKSI
Ja kukas se jäi peilailemaan, kun tuli ilmoitus kokoontua olohuoneeseen. Krissehän se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markosta ei paista läpi että Kristiina olisi huolehtivainen. Öööö.. no mites esim. Ellan pelastaminen tukehtumiselta siinä sivussa koko yön muitakin humalaisia kaitsien noin niinkuin ekana tuli mieleen.
Itse asiassa Kristiinan oli syytäkin ”pelastaa” Ella, koska bailukoosteestakin voi katsoa että Kristiina huutokannusti Ellaa juomaan, että Ella pääsisi samaan humalatilaan kuin miehet.. (Kannusti myös samoissa bileissä Kessua juomaan, näkyy myös koosteessa.)
Itse en ihaile ihmisiä jotka kannustavat ketään juomaan
En ihaile minäkään, mutta monet tällä palstalla tuntuvat kovasti ihailevan, haluaisin tietää miksi? Sanovat vain, että ei ole totta, vaikka on jopa koosteeseen asti tuo äskeinenkin Kristiinan teko päässyt. (Ja Kati siellä niitä oksuja taisi suurimmaksi osaksi sinä yönä pestä...)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Kristiinan herja on joku kunigattaren tuolissa istuminen ja herkkujen syöminen kun muut sille niitä kantaa.
Varmasti näin. Toki ikävää Kristiinan kannalta, että häntä ei nähdä eikä koeta 21-vuotiaana naisena edes BB talossa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Kristiinan herja on joku kunigattaren tuolissa istuminen ja herkkujen syöminen kun muut sille niitä kantaa.
Toivottavasti saisi siivota muiden jälkiä koko viikon.
Vierailija kirjoitti:
Miten noi asukkaat on sanoneet miten käyttäisi voittorahansa? Arttu? Kristiina.. kauneusleikkaukseen (vai?), Paula? Op häihin (sen kuulin)?? Julia?
OP sanoi pitävänsä kunnon hääjuhlat.
Ainakin niin kerran sanoi.
Marko on tosi isällinen hahmo. Harmi että lähti. En haluaisi että Krisse voittaa.. kääntynyt jotenkin kuva hänestä..
Vili on sit niin sexy, upea ja älykäs mies.
Kristiinalla on niin paha alemmuuskompleksi, että on todella leuhka eikä ota muita koskaan huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Miten noi asukkaat on sanoneet miten käyttäisi voittorahansa? Arttu? Kristiina.. kauneusleikkaukseen (vai?), Paula? Op häihin (sen kuulin)?? Julia?
Krisse on sanonut, että ottaa koko selän tatuoinnin ja kauneusleikkauksia.
Hauska kyllä nähdä kun asukkaat tulee häätämään pahimman uhan ulos siinä kohtaa ei ole Vilit veks.
Nyt nuo kole mälliä äänestykseeen op, arttu ja olle. Ovat oksettavan itsevarmoja.
En ymmärrä mitä Krisu näkee OP:ssa.
Niin kyllästynyt näihin Krisun juttuihin. Ei jatkoon. Toivottavasti ei nähdä enää tulevilla kausilla.
Marko sohii muurahaispesää ku puhuu Krissen huonoista puolista :D
Mä kyllä ihan tykkään Krissestä, mutta kyllä noi Markon puheet mun mielestä ihan tosiasioita oli eikä mitään keksittyä p*skanpuhumista. Ja ihan hyvä perustelu häädetyn herjalle. Mä ainakin oon ihan tyytyväinen et Krisse saa vihdoin herjan, ja on mahdollisuus näyttää et kykenee siihen ihan siinä missä muutkin. Se jää nähtäväksi että miten hyvin sen suorittaa :) +
Kristiina on hauska lisä Kristianin mielestä?
Kertokaa mitä hauskaa on kauden aikana nähty?
Vierailija kirjoitti:
Niin kyllästynyt näihin Krisun juttuihin. Ei jatkoon. Toivottavasti ei nähdä enää tulevilla kausilla.
Kaikki bb:n juontajat sais laittaa kiertoon. Sainio on ainoa joka saisi jäädä.
Krisu otti thaikkihierontaa
149,5 ja Marko lyhyt mieheksi .