Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vili on kyllä pätevä tässä tehtävässä :)
Harmi ku se on on niin rasittava välillä, ja ihan naurettavan lapsellinen esimerkiksi niiden vegeruokien kanssa, niin en vaan osaa tykätä tyypistä vaikka välillä on ihan jees.
Mun mielestä Vili on ihan ok. Tosin minä olenkin erakkoluonne ja pakko-oireinen ahdistuessa. :D
Vili ja Krisse häädössä. Joel ja Julia haluaa Vilistä eroon. Paula ja OP haluaa Krissestä eroon. Artun ääni ratkaisee ja Nivalan poika pelaa Krissen ulos.
Kyllä se on Vili joka lähtee seuraavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Miten toi arttu on noin saamaton ja yksinkertainen vätys tässäkin hommassa ..Suuri pettymys, ulkoinen olemus kun huokui miehisyyttä ja tekemisen meininkiä. No, moni kakku päältä kaunis.
Samaa mieltä, paitsi tuosta miehisyydestä ja tekemisen meiningistä. Löysä Hessu Hopo tuosta tulee mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan kukaan kysellyt Minnaa mukaan noihin häädettyjen asukkaiden illanviettoihin?
Tuskin.
Veikkaan, että jossain whatsapp-ryhmässä Ella, Sini, Kati, Sasa, Sami ja muut Minnaa vieroksuneet ovat ehdottaneet, että hei, ei kutsuta Minnaa, koska ei se varmaan viihtyis meidän alkoholinhuuruisissa illoissa, tms...
Mikä olisi harmi, koska Minnahan puhui niin usein haluavansa keskustella aiheesta x ja y sitten ulkomaailmassa ilman kameroita.
Sini on sairain tämän kauden asukkaista! Kiusaaja, miten ihmeessä jotkut eivät sitä huomanneet? Muistan miten heti alussa tuhahteli halveksivasti että "suntio" sitä ja tätä. Ja Artulle että "jos sulla on tunteita Minnaa kohtaan, niin me ei sitten halata". Akka on mustasukkainen parin päivän tuttavuuden jälkeen! Toivottavasti miehensä on jättänyt hänet!
Vierailija kirjoitti:
Markon kommentit saamistaan häätöaanistä BB:n Instagram-storeissa: "Kriselläkin oli ehkä just se, että kun mä vähän yritin välillä komennella - vaikka mää nyt en ees paljon mielestäni komennellut Miss Diivaa - niin sit se on ehkä vähän sitä kautta, koska hän ei pidä auktoriteeteistä millään tavalla."
Miss Diivaa, huoh. Aikuinen mies nimittelee itseään 14 vuotta nuorempaa naista mitä alentavimmilla sanoilla. Mainio esimerkki lapselleen.
Markolla unohtui huomioida, että BB ei ole nimittänyt eikä valtuuttanut Markoa toimimaan auktoriteettina toisille asukkaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisse siellä kiljuu tupakka suussa ja seisoo puun päällä kuin joku työnjohtaja. Innokas mukamas, vaikkei oikein mitään teekään.
No itsehän nuo muut asukkaat valitsivat Krissen työnjohtajaksi... Olisivat valinneet jonkun muun, jos eivät halunneet, että Krisse on työnjohtaja.
Kun ne tietää ettei se muutenkaan mitään oikein tee ja neuvoo, mut onneks monet muut tietää enemmän ja sehän ois suuttunu jos ei sais päteä ja keksiny jonkun syyn ettei tee tehtävää.
Eihän tuosta tule lasta eikä pask....🤭
Ei ihme että Marko heitettiin pihalle,siellä ois torni kohta valmis!!
Voi tuota krissen arttukiimaa, nuo katseet.. myötähävettää.
Joel on tässäkin tehtävässä hyödyttömin, mutta saa senkin anteeksi koska ei esitä ja uhoa tietävänsä ja osaavansa. Aiemmin makaili norppa-asennossa terassilla ruuveja laskien. Näky oli ensimmäinen laatujaan ainakin meikäläiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vili ja Krisse häädössä. Joel ja Julia haluaa Vilistä eroon. Paula ja OP haluaa Krissestä eroon. Artun ääni ratkaisee ja Nivalan poika pelaa Krissen ulos.
Onko sulla näitä tekstejä kopiotuna jonnekin? Ja sieltä sitten copypastailet? Tämäkin ihan sama teksti täällä ollut jo aiemmin..?
Miksi?!
Minä olen lyhyt n.156. Mun yli on aina puhuttu ja sille toiselle joka on normaali. Mutta tämä on BB . Kaikki sympatiat Krisselle
Vierailija kirjoitti:
Joel on tässäkin tehtävässä hyödyttömin, mutta saa senkin anteeksi koska ei esitä ja uhoa tietävänsä ja osaavansa. Aiemmin makaili norppa-asennossa terassilla ruuveja laskien. Näky oli ensimmäinen laatujaan ainakin meikäläiselle.
Ei tuollaiseen ihan joka päivä törmää. :D
Siellä helpon tien finaaliin ansainnut ryhmä painaa :D
Täytyy todeta vielä perään, että mökilläkään käymättömät, Arttu, Joel, Julia ja Vili......... vetivät helpoimmat tiet finaaliin, mitä on koskaan suomen big brother historiassa nähty. Tämä kausi oli sen verran hyvä ja helppo.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen lyhyt n.156. Mun yli on aina puhuttu ja sille toiselle joka on normaali. Mutta tämä on BB . Kaikki sympatiat Krisselle
Millä tavalla olet epänormaali?
Veikkauksia kuinka kauan tehtävää suoritetaan tänään, tunti lisää ja sitten makkoomaan taas? En ole ehtinyt katsoa tehtävän tekemisen aloitusta, ilmeisesti Arttu on jo V****tunut :D ? Nyt tarvitaankiin tehtävää joista noille tulee kiistaa...
Arttu näemmä äänessä koko loppukauden ja eniten asukkaista. Onnea tästäkin kaikki big brother katsojat ja äänestäjät. Hyvin vedetty.
Jää taas katsomatta viikkotehtävä, yhtä tylsää kuin viime vuonna ne ulkotehtävät, jätin väliin ja ei tätä löllöjen sahaustakaan jaksa katsoa. Arttukaan ei osaa edes sahata, kyllä on surkeita nämä nykyajan nuoret.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millon ne Rinsessan omat röökit tulee??
Pummannu koko ajan muiden röökejä..ja sanoo että antaa takas kun ne tulee?
Kunnon lokki😊Ei sille mitään tuu,näkeehän sen asenteen muut tekee ja tarjoo ja kantaa!
Mikä se eilinen Krissen kantojuttu oli. Oliko noille muille määrätty rangaistukseksi kantaa Krisseä.
Vetikö Vili viime yönä hanskaan.