Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Arttu fiiliksissä kun Marko joka ei kuulu hänen finaalitiimiinsä lähti.
Vierailija kirjoitti:
Olen todella pettynyt Markon lähdöstä. Joku Juliako on ansainnut Markoa enemmän paikan finaalissa?
Olet totisen oikeassa. Muistakaa miten Marko oli juuri se, joka oli tasoittamassa Julian laskeutumista taloon ja tutustui häneen ensimmäisten joukossa tiiviisti. Marko teki Julian taloon astumisen mahdolliseksi ja tasoitti hänelle mattoa oikein huolella. Surullista, että isäntä joutui lähtemään uuden tieltä. Sensei Markolle kävi nyt näin.
Vilin kaunis vartalo on jokaisen äänestys€ arvoinen. Ihana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markosta oli tehty kaikkein lyhin ja laimein koostekin. Hieman haiskahtaa. Liian normaali BB-taloon.
Juu. Ei sovi tavallinen perusmies tämän tuotannon voittajaksi.
Tavallinen perusmies olisi voinut vähän rajoittaa läpsyttelynhaluaan.
Käyttäjä34428 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää toi Arttu. Isoon ääneen huutaa tuolla taas, että Markoooo ei oo totta ja ite kuitenkin koko ajan ollut Markoa nimeämässä.
Vaikka sanoin että en laita penniäkään enää rahaani neliselle niin Artun häätämiseksi voin laittaakin.
Asukkaat ei äänestä Arttua ulos, varsinkaan nyt kun Marko lähti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timo ja Marko lähteneet Vilin, Julian tai Paulan sijaan. Niin väärin.
Tällä tahdilla Joppe lähtee ensi viikolla ja joku Arttu voittaa koko paskan.
Kristiina voittaa. Se on päätetty jo kun palkki aina korkein.
Ei taida kukaan rikas setä äänestää Arttua tai Joelia.
Sedän into on hiipunut. Ei ollut ylivoimainen enää.
Vierailija kirjoitti:
Selvä lopputulos, kun kaikki keskittyy äänestämään häntäpään putoajia, laskee kärjessä olevien suhteellinen prosenttiosuus koko ajan :)
Puhdasta matikkaa...
Almahan sanoi viikolla, että siinäs näette, pitää vain äänestää enemmän omaa suosikkiaan.
Kyllähän nämä ihan arpajaiset ovat, sama olisi lottopalloilla valita putoaja. Tämä äänestystapa pitäisi ottaa poliittisiinkin vaaleihin. Jos haluaa, että joku ei pääse eduskuntaan, pitää äänestää satoja muita.
Kun on noin monta häädössä, niin aika suuri osuus on ihan sattumalla. Ja rahaa kilisee kassaan.
En ollut Markofani, mutta kyllä tuolla olisi ollut sellaisia, jotka olisivat ensin saaneet pudota. Kuten Vili ja Paula.
Vierailija kirjoitti:
Julia varmaan kuvittelee, että hän pelasi Markon hienosti ulos sillä tyhmällä kaksinaismoralistisella puhuttelullaan. Ja satavarmasti Marko on kuitenkin suositumpi kuin Julia.
Sehän tässä aiheuttaa turhautumista, kun nämä äänestystulokset eivät kerro tippuvan osalta todellisesta tilanteesta. Se tuntuu jotenkin nyt syövän tätä ohjelman ideaa.
Äänestystulos kertoo, kuka haluaa suosikkinsa jäävän taloon eniten. Jos kaunista Juliaa mielellään katselevat ovat valmiita laittamaan rahaa likoon, mutta limaista setämiestä fanittavat eivät, lopputulos on tämä, vaikka jälkimmäisiä olisi enemmän.
Mun kortit ties taas lopputuloksen, povasin, että mies lähtee ja kortti oli hertta jätkä. En halunnut uskoa, että se olisi Marko, vaikka kortti selvästi kuvasi sen, vaan toivoin Viliä, vaikka Vili olisi ollut pata jätkä. Myös viime viikolla kortit osui oikeaan. Minähän alan povailemaan enemmänkin kun tämä niin toimii. :) että jos joku haluaa tietää jotain niin kysykää vaan mun korteilta. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppu kyllä nyt bbn katsominen, Marko mun suosikki :(
Mahtoiko nettiääneni mennä perille lopussa. Epäilyttää.
Nyt mua kiinnostaa enää voittaja ja, että Kristiina ei voita missään nimessä, kun Markoa hääti joka viikko ja muutenkin dissasi, samoin kuin Samia.
Nettiääni 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Jos asukkaat osais taktikoida, häätöön joutuis Krisse ja Joel.
Voi kun näin käviskin, niin se olis bai! Krisselle!
Mutta kun se on yleisö joka äänestää häätöön tällä kertaa, ei katsojat.
Häätöparit ovat joko:
Vili ja Paula
Vili ja Arttu
Vili ja Krisse
Vili ja Julia
Vain OP ja Joel voivat jo tuuletella finaalipaikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatti tykittää ääniä Vilille viimeinen mainoskatko! Ei lähde tuo komistus ennen finaalia!
Luulin, että persoona olisi ollut tässä kisassa tärkeämpi kuin ulkonäkö. Väärässä taisin olla, ainakin joidenkin osalta.
Ulkonäkö on aina ja usein näytellyt suurta roolia televisio-ohjelmissa, kuten myös big brother. Muistakaa Sarin ja Janika Kortmanin voitot myös. Siinä oli herttaista persoonallisuutta toki myös, mutta ulkonäöllä oli myös roolia suuresti näissä. Se on ihan selvä asia.
Arttu ja Kristiina pihalle. Arttu jo puhuu finaalikolmikosta. Ei ansaitse voittoa.
Outoa on. BB takas Maikkarille.
Se on sitten vaan pisut, pesut ja nukkummaan. Huomenna nähhään...
PRKL!!!
Nyt täytyy sanoa, että mun katseluni loppuu tasan tähän! Marko oli ykkössuosikkini ja äänestin häntä 50e tänään ja mulle on nyt ihan sama kuka tämän paskan voittaa. Tack och adjö.
Vierailija kirjoitti:
Nyt alan uskomaan että tän voittaa paskin asukas eli Vili. Hän ilmoitti heti kun meni taloon että menettänyt 30t kun joutunut pitää baaris kiinni Koronan takia. Voittosumma sattumalta sama.
Eiks toi oo vähä rikkomus kun lähettelee piiloviestejä ja markkinoi.
Muista Marko olit paras.Äänestin sua ,mutta tuskin meni perille.Joku Kurikan heppu ja Julia siellä alhaalla ja sitten käy näin ! Huipputyypit näköjään lähtee.Aivan uskomatonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppu kyllä nyt bbn katsominen, Marko mun suosikki :(
Mahtoiko nettiääneni mennä perille lopussa. Epäilyttää.
Nyt mua kiinnostaa enää voittaja ja, että Kristiina ei voita missään nimessä, kun Markoa hääti joka viikko ja muutenkin dissasi, samoin kuin Samia.
Voi Herregud sentään teidän kanssa!
Eikö kukaan ihmetellyt miksei Krissen nimeämisiä näytetty eilisessä koosteessa? Koska olisi selvinnyt se, että Marko viljelee usein joitain "tyllerö" -piikkejä Krisselle ja Krissellä meni hermo kaikkien pissaliisojen jälkeen.
Koosteessa ei myöskään näytetty KERTAAKAAN Markon piikkejä Krisselle. Tämä 'tyllerö'-juttu tuli puun takaa.
Jos tuotanto olisi näyttänyt sekä Krissen nimeämisperustelut että Markon jatkuvat tyllerö-piikit Krisselle eilisessä koosteessa, se olisi vaikuttanut siihen että Marko häädettiin. Mutta taas kerran jätettiin näyttämättä nämä tärkeät asiat.
Mitäs ette äänestäneet Markoa tarpeeksi!
Onko Villi Leppilammen serkku tai joku muu look a like?
Näin äänestysaika jäi yllättäen lyhyemmäksi.