Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
V*ttu mikä formaatti. Tuotanto imee rahat ja valikoi varmaan "entten tentten" -tyylillä kuka lähtee talosta. Onneks en ole senttiäkään tuolle p*skatuotannolle antanut!
Sami ja Roope yleisössä järkyttyneen näköisiä, sama reaktio täällä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt loppu mun BBn katselu.
Viime viikolla jo meinasin, ja tää oli nyt viimenn niitti
Lupaat vaan
Ei voinu Marko oikeesti tippua!!
Nyt voin sanoa en todellakaan usko äänestykseen.Ihan täysin kusetusta.Väärä ihminen lähti.
Markohan oli yleisön suosikki tähän saakka, tässä ei nyt kaikki täsmää.
Miksi talosta aina lähtee naisia tai piian asenteella elämässä raahautuvia beta-miehiä?
Muka toiseksi suosituimmasta viimeiseksi minuuteissa??!! Haistakaa nyt.
Vierailija kirjoitti:
JEES! Turha itkeä, oisitte äänestäny!
Ne vaan kerjää muita äänestämään eivätkä äänestä itse.
Vierailija kirjoitti:
Käykö Markolle Timot? 😬
hyvin ennustettu
Vierailija kirjoitti:
Ei voi muuttua prossat noin nopeesti!
Paitsi jos tuotannolla on jotain tuhansien äänien superääniä. Justjoo, tack och adjö tälle ohjelmalle.
Täyttä kusetusta tuotannolta jos Marko oikeesti putos. Vai onko tää joku juoni, että Marko vielä menee tonne johonkin salahuoneeseen?
Mitä v i t t u a !!! 2 minuutissa muka muuttui tilanne täysin. Tää on säälittävä lasten pelleily ohjelma. Katsominen loppui nyt. En jaksa tota Elinan lässytystäkään enää yhtään.
Kävi Timot Markolle. Ei taida olla paljoa äänestäjiä kun voi noin nopeasti muuttua tilanne.
Nuohan on kuin orvot pirut tuolla ilman Markoa. Marko oli ihan huippuasukas.
Näinhän siinä käy kun äänestetään näin, eikä niin että inhokki ulos. Äänet jakautuvat eri tavalla.
Mahtaakohan Vilillä ja Julialla olla rahakkaita tukijoita?
Vierailija kirjoitti:
Minua häiritsee sen verran tuo että Kristiinan äänestyspalkki aina tapissa etten äänestä.
Jotenkun epäreilua että joku kroisos äänestää tota eikä tipu koskaan. Eli se voittaa tän kokonaan.Harmittaa että Marko lähti.
Kristiina on typerä ja ärsyttävä pentu.
Joka kausi samaa cusetusta.
Joojoo Elina.. ai oli yllätys, no ihan miten haluatte siellä