Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Mitä veikkaatte kuinka nopeasti peitto heiluu Sinillä ja Artulla nyt kun Sini on "sinkku"? Itse veikkaan että ensi yönä jo.
Kati luulee olevansa joku kovakin ennakko-suosikki. Todellisuudessa vain pelkä BB-fani.
Pelottavaa, että Sini on reservin upseeri. En haluaisi hänen alaisekseen tositoimien tullen.
odottaako bb psykologia ja sinin läheistä saadaan rediin, ennen kun uutinen kerro281taan ja sini poistetaan??
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä ihmispoloiset, tehkää nyt elämällännen jotain hiukan järkevämpää kuin vaan tuijotatte illat ja yöt tätä TÄYSIN ÄLYVAPAATA OHJELMAA.
T. Lyyli-täti
Näin korona aikaan kivaa kun ei edes ulkomaille pääse.
11.11 alkaen mökissä keskustelua vapaamuurariudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimitetaanko Sinille avioerohakemus suoraan päiväkirjahuoneeseen???
Mitä Sini enää avioerohakemuksella tekee kun miehensä on jo avioeroa yksin hakenut?
Avioerossa on harkinta-aika, eikä se käynnisty ennen kuin hakemus on toimitettu tiedoksi avioliiton toisellekin osapuolelle. Joutuvat siis olemaan pitempään avioliitossa, jos hakemusta ei toimiteta perille.
Toivon silti että ei toimiteta, ei tuollaisella voi olla niin kiire että jää parista viikosta kiinni. Tai jos mies sitä vaatii, niin samalla haluaa varmistaa että Sinin elämä BB-talossa päättyy mahdollisimman pikaisesti.
Niin, eli Sini ei tarvitse hakemusta mihinkään vaan hänelle toimitettiin tieto asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Eli luulen, että sini lähtee tänään pois. Nehän ei poista talosta heti, vaan 24h kuluttua. Tai olen yllättynyt jos tietää asian, eikä lähde silti. Uskon, että suhde on vetänyt viimesiä jo ennen bb taloon lähtöä.
No ei muuten varmasti lähde!
Tuon tyyppinen hlö käyttää ja kääntää tämänkin huomion itseensä ja ratsastaa uhrina.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että tuo Sinin juttu oli suunniteltu.
Millä tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli luulen, että sini lähtee tänään pois. Nehän ei poista talosta heti, vaan 24h kuluttua. Tai olen yllättynyt jos tietää asian, eikä lähde silti. Uskon, että suhde on vetänyt viimesiä jo ennen bb taloon lähtöä.
No ei muuten varmasti lähde!
Tuon tyyppinen hlö käyttää ja kääntää tämänkin huomion itseensä ja ratsastaa uhrina.
Totta, varmasti panee kananmunamiehen kanssa jo ensi yönä. Mikä Arttu muuten oli ammatiltaan?
Vierailija kirjoitti:
Ei toi Sini voi vielä tietää että sen mies on hakenut avioeroa.. vai voiko? Kerrotaanko sellaisesta?
Itse mietin että onkohan jotain ikävää sattunut Sinin perheenjäsenille tämän vihaisen somen takia? Esim joku Sinin vanhempi saanut sydänkohtauksen järkytyksestä tai jotain....
On tiedossa, että mies hakee avioeroa samalla kuin Sini on talossa, mutta sitä ei tiedetä mikä oli syy siihen, että Sini tuli päiväkirjahuoneesta itkuisena viime yönä. Että oliko siinä jotain muuta(kin).
Minä pelkäsin ensin, että Sinin läheisiä olisi jotenkin häiriköity.
Sini oli yöllä klo 01.35-klo 2.20 päiväkirjahuoneessa. Ei pk-huoneeseen mennä keskellä yötä ja varsinkaan ei vietetä kolmea varttia minkään pikkujutun takia.
Sanoiko Roope nyt että kaduttaa eilinen käytös Minnaa kohtaan.? Ihanaa, jos näin on!
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä ihmispoloiset, tehkää nyt elämällännen jotain hiukan järkevämpää kuin vaan tuijotatte illat ja yöt tätä TÄYSIN ÄLYVAPAATA OHJELMAA.
T. Lyyli-täti
Mutta täähän on hurjan mielenkiintoista miten ihmiset käyttäytyy missäkin tilanteessa!
Mikä olis järkevämpää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis kannattanut kuunnella Minnan nuhteita siitä, että Sini on naimisissa ja silti vieraan miehen kainalossa..
Hyvin itsevarmasti Sini on kuvitellut saavansa miehelle kaiken selitettyä.
Miehellä oma tsto. Sivut kaatuneet niin pakko on tehdä nyt mitä voi tehdä. Miksi mies päästi Sinin bb.
Nyt joku psykedeelinen viikkotehtävä tulille ja sekoaminen on taattu.
Perusánáálí vois tulla taloo hei camoon
Huutista Sinille. Viikossa koko elämä romukoppaan, koko valtakunnan maine kiusaajana ja hiivapesäkkeenä.
Karma iski kovempaa kuin uskoinkaan =D
Vierailija kirjoitti:
Täyttä lakimutua vailla varmaa tietoa:
Oikeasti, kaikkea hyvää kaikille osapuolille.
Näinpä. Tällaisessa kohdassa aina miettii myös tällaisten ohjelmien tarkoituksenmukaisuutta. Onko hyvää viihdettä ohjelma, joka vaikuttaa monen ihmisen elämään.
vaikkakin tähän on varmaan monilla vastauksena että jokainen itse vastaa omasta toiminnastaan.
Tston sivut kaatuneet. Pakkphan jotain oli tehdä eli avioero. Sini ei ainakaan tiedä vielä.