Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Kuinka monta keskustelijaa täällä on, joilla on mennyt tämä niin tunteisiin, että vihaa jotain asukasta?
Minä itse katson niin vähän, ettei kukaan herätä hirveästi tunteita suuntaan eikä toiseen. Ihan jees ryhmä. Mitä nyt Vili vähän isottelee joskus toisille.
Suosikit on kuitenkin Krisse, Joel ja Marko.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta keskustelijaa täällä on, joilla on mennyt tämä niin tunteisiin, että vihaa jotain asukasta?
Minä itse katson niin vähän, ettei kukaan herätä hirveästi tunteita suuntaan eikä toiseen. Ihan jees ryhmä. Mitä nyt Vili vähän isottelee joskus toisille.
Suosikit on kuitenkin Krisse, Joel ja Marko.
Mä en vihaa ketään tuolla, mutta ärsyttää monikin asukas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä35721 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon miettiny, mikä tässä kaudessa häiritsee ja nyt sen vasta tajusin. Asukkaat on liian tietoisia ulkomaailmasta, kameroista ja pelkäävät tehdä "virheitä". Kaikesta pitää aina olla teennäisen innostunut ja kiitollinen. :D
Ja sitten. kun sanoo oman mielipiteensä, niinkuin Op. Ei tykkää vegeruuasta, niin täällä on joukkolynkkaus. Olisiko sen pitänyt teeskennellä, että onpas hyviä kasvispyöryköitä. Äsken keittiössä myös Julia ja Markokin haukkui noi kasvispyörykät pahoiksi. Ei ainoastaan Op.
Kaikki eivät vaan tykkää kasvisruoasta.
Ei siinä ole mitään outoa jos sanovat niistä yäk. Itse olen kasvissyöjä ollut kauan. Ei haittaa vaikka joku yökkää niille. Tuollahan reagoidaan ns voimakkaasti moniin asioihin....Ruoasta ei sanota yäk. Voi kertoa että ei tykkää valmis kasvispihveistä ja pyöryköistä.
No edes tuo yäk reaktio ei ole niin paha jos vertaa sitä Vilin reaktioon. Reaktiosta päätellen joku ampui sen koiran sen sijaan että hän maistoi vain jotain vegenugettia.
Vierailija kirjoitti:
Makkarijengistä on kadonnut hohto, kun Julia on siinä, valitettavasti.
Onkohan se siksi, että nyt Kristiina ei enää olekaan se ”hohdokas”?
Muilla tuntuu olevan enemmän mielipiteitä ja syvällisempää tulkintaa, K vaan peesailee...(vaikka on aina niin tehnyt)
Puhunut itseään vähän pussiin, eikä kerro itsestään mitään.
Ihanan naiivit pettämiskeskustelut makkarijengillä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, K ei ole käynyt gynellä, paha!
Ootko sä käyny urologilla?
Vanhat sedät käy urologilla. Mut kyllä naisen kuuluu käydä gynelle nuoresta pitäen. Mut ehkei Venäjällä.
Kristiina elää vakituisessa parisuhteessa ei liehu yhdenillan suhteissa kuten sinä vissiin.
Kristiinaa eivät hiivat ja tulehdukset riivaa. Kyllä Kristiina osaa mennä gynelle oitis kun tarve vaatii.Sehän se on, vak. parisuhteessa olo ei vaikuta tuohon, voi olla oireettomia sairauksia. Eli vuosittainen gynellä käynti, ihan kaikille naisille, myös oireettomalle (Ihan turha provousyritys sulta, ei osunut :))
Kyllä nimenomaan ei tarvitse käydä, jos ei ole syytä. Jos harrastaa aktiivisesti seksiä useiden kanssa, niin silloin on aiheellista. Suomessa on paljon iäkkäitä naisia, jotka eivät koskaan ole käyneet gynellä.
Joo, toki on jokaisen oma valinta käykö vai ei, mutta kyllä siellä silti kannattaa käydä, jos oma terveys on tärkeä asia. Iästä riippumatta ja oireettomallekin voi tulla vakavia sairauksia. Ei tarvitse olla lääkäri tietääkseen tämän. Moneen kuolemaan nopeasti johtaneeseen tapaukseen oon törmännyt tuon käymättömyyden takia. Tietyt hormonitoiminnan muutokset voivat saada aikaan nopean poismenon. Eikä tämä ole mikään trolli.
Eiköhän sairauksia tulee helpommin juuri niille, joille tehdään tollasia alapäätutkimuksia kokoajan, ei ihmisen kohtua kuuluisi ihan vain huvikseen tonkia esineillä, niistä voi kulkeutua mitä tahansa bakteereja sisään, vaikka muka ollaan aina niin steriilejä. Sanoohan sen ihan terve järki. Ja myös gynekologit ovat samaa mieltä.
Itse menisin gynekologille vasta jos olisi ongelmia ja vikaa alapäässä, vielä ei ole tarvinnut. En ole onneksi seksiä paljon joutunut elämässä harrastamaan kun en ole ollut pitkässä parisuhteessa koskaan.
Nuorena oli muutama lyhyt.
48v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vili avas tofupaketin, maistoi ja heitti sitten paketin roskiin! Aivan käsittämätöntä. Miksi ei laittanut takas jääkaappiin ja sen ois syönyt joku, joka siitä tykkää.
Vili on muutenkin aivan hirvee persoona, ei tuollasen kanssa kukaan tule toimeen. Ylimielinen läyhääjä täynnä itseään.
Hyvä Vili! Turhat tofut meni just oikeaan paikkaan.
Arttu kylläkin heitti tofupaketin roskiin, haistettuaan sitä ensin. Onko Vili nyt tehnyt saman? Ihmettelin mikseivät syö niitä tofujansa, jotka niitä ostavat. Jättävät jääkaappiin pilaantumaan. Odottavat varmaan että joku sen niille valmistaa ja tarjoilee nenän eteen.
ei oo Vili heittänyt. Kaupasta ei ostettu tofua. Oliko vanha tofu minkä Arttu heitti. Kaikki ei vaan tykkää vegaani tuotteista tai valmis kasvispihveistä jne. Enkä tykkää jauhelihapullista jotka on valmis sellaista. Tuollakaan ei oo tehty kertaakaan lihapullia eikä perunamuussia ja kastiketta. Samaa sössöä jauhelihasta.
Vili heitti jääkaapista avatun vanhan tofun roskiin josta maistoi kerran ja Arttu kannusti heittämään sitä roskiin. Arttu istui baarijakkaralla pöydän vieressä ja söi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku kertoo Julialle kun lähtee sunnuntaina pihalle, et se on JalApeno, ei Jalopeno kun hän ei vielä 23 vuotiaana sitä näköjään tiedä.
jalo viinasta valmistettua luulisin.
Juu, nuo jalopenot. Jalapenot on sit niitä tulisia kasvisjuttuja..
Vierailija kirjoitti:
Nytkin niillä on makkarissa tosi hauskaa. Julia on kyllä ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö noilla ole aikaa kokkailla tuolla, vai miksi ostavat noin paljon eineksiä?
Ovat niin vi#un laiskoja.
Krisse halusi, vaikka yrittikin vierittää Joelia osasyylliseksi. Juustojakin tuli liian vähän kuulemma, koska menevät nopeasti. Joel laittoi perusjuustoa ostoskoriiin, mutta Krisse miinusti osan pois. Krisse huuteli moneen kertaan, että ei sitä, eikä tätä, jos se hänen mielestään on pahaa. Nuo p...nugetitkin valitsi Krisse.Joel kyseli kohteliaasti Krisseltä useamman kerran, mitä tämä haluaa.
Saunassa Marko kauhisteli Joelin kanssa, miten paljon tuollaiset erikoiseinekset maksavat.
No Säkylän Alepassa tuskin tuollaisia erikoisuuksia onkaan, joten ei ihme, että Marko kavahtaa kaiken muun hintaa kuin punalappuisten -30 % tuotteiden. Tupakkahan se on erityisen halpaa, kyllä!
Säkylän röhisijällä on muutenkin poikkeuksellisen vähän elämänkokemusta 35-vuotiaaksi, rasva-Roope oli ensimmäinen tapaamansa homoseksuaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vili haukkuu kasvispyörykät, OP räkättää veemäisesti ja vilkuilee Krisseä. Oooo että mä odotan tämän viikon OP:n perusteluita Krissen 2 pisteelle.
Nämä pisteet on jo annettu, niinköhän OP äänestää ensi viikollakin Krisseä häätöön????
Ihan sama vaikka olisivat ostaneet saunavastoja ruuaksi, niin kyllä OP:lla riittää syitä. Tosin itse nerokkaasti osti vain energiajuomia, vaikka syömällä välilllä oikein virkistyisi paremmin.
Sami ja Op osti energiajuomia ja oliko karkkia sipsejä. Se oli kaikkien yhteinen päätös.
Viime viikolla sopivat Markon johdolla, että jokaine ostaa mitä haluaa, toiveita ei esitetä. Ei sitten pitäisi maristakaan.
Vierailija kirjoitti:
katson ruokien purkua. Krisse alkoi lapsellisesti taas narista kun joku tuote ei ollut juuri se minkä hän oli tilannut, joku kasvinnugetti.
Eikö toi vajacci tajua, että jos tuote on loppu, se korvataan vastaavalla tai ei toimiteta ollenkaan.
Miksi ronkelille edes ostetaan omia erikoisuuksia, kun ei ole oikeasti erityisruokavalioinen.
Gluteeniton. Tuolla on Syöty paljon lihaa. Voi välillä syödä muutakin. Kaikki tuntuu olevan kädettömiä mitä tulee ruoan tekemiseen. Paula keittäjätär ei halua tehdä ollenkaan ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko Joppe oikeasti saavansa naisen itselleen? Ehkä hyvällä tuurilla jonkun 35v YH-äiti syöttöporsaan joka vetää röökiä kuin korsteeni :D
Kyllä muuten saa Joppe naisia . Ei kaikki ole niin ulkonäköpainotteisia .
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, samoin kuin yöpartiostakin.
Joko krisse on saanut hänen pihvi-illallisen ??
Jos tämän verran suvaitaan otsikon ohi, koska liittyy kuitenkin bb:hen joskin viime vuotiseen - ovatko Anu ja Helmeri palanneet yhteen, vai ovatko niin hyviä ystäviä että viettävät romanttiselta näyttävää viikonloppua hotelli Sveitsissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä se hohto sinusta tulee, millaisista jutuista?
Niistä jutuista mitä oli ennen Juliaa. Eihän sillä oo ees omia mielipiteitä mihinkään, toistelee vaan jonkun muun puhumia juttuja. Tylsä, väritön, hajuton ja mauton kaikin puolin...eikä omaa minkäänlaista huumorintajua.
Jos katselee muuta somea ja tapahtumia talossa, niin melkoista mielikuvitusta tällä palstalla tapahtumien kertomiseen käytetään, jotkut ihan unissa nähtyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nytkin niillä on makkarissa tosi hauskaa. Julia on kyllä ihana. <3
Kuten myös Krisse ja Jopekin, heti normaalinmukavaa kun Virttu häippäsi
Here's Johnny!