Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
87001/104451 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut kyllä surkeaa touhua tämä viikko kaikella mahdollisella tavalla. Eikö tuolla tuotannolla ole enää mitään kunnianhimoa tehdä tätä loppuun??

Vierailija
87002/104451 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai Marko miesmalli. 😂

Arttuun verrattuna Paulakin on.

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87003/104451 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Arttu antaa Krissen nukkua rauhassa kun on seuraavan kerran kännissä. Artulle tekee hyvää että Krisse nukkuu vieruspaikalla, ei vieressä.

Vierailija
87004/104451 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arttu on siliminnähden piristynyt kun Ella lähti. Monesti oli niin masentuneen ja ahdistuneen oloinen. Ymmärrän.

Marko oli koko pvän polttamatta ja Joppe ja nyt polttavat. Ei hyvää iltaa. Ei oo selkärankaa.

Joppe ja Marko päättivät olla 24h polttamatta ja laskivat että ku valot himmenee makkarista nii saa polttaa. Ihmeen hyvinhän tui sujuikin, Marko on ainaki polttanut niin paljon talossa olo aikana, että todella paha riippuvaisuus. Siihen nähden mun mielestä ihan yllättävänkin hyvä suoritus, ainaki tuolla talossa jossa on tylsää ja tupakan poltto niin selvä päivärutiini ja viihdyke, eikä sitä pääse mihinkään pakoon.

Marko on niin komea, että hänellä on varaa polttaa vielä paljon tuota enemmänkin. Mies tiedostaa sen itsekin ja myös tuo asia on ihailtavaa.

Menis keuhkokuvaukseen koska yskii ja räkii.

Vierailija
87005/104451 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten noi kaikki on tuolla niin lähekkäin toisia? Voi että miten minä nyt täällä häpeän silmät päästäni.

Voi että minä kotisohvalla omissa tutuissa ympyröissäni ihmettelenkään miten joku käyttäytyy BB talossa eri tavalla. Voi että sentään. Taidan kirjoittaa tästä nettiin. Tulipa jännä ilta.

Krissefanilla lähti laukalle.

Joo kyllä, mulla keski-ikäisellä on idoli BB-talossa, ja hän on tuo juuri aikuistunut nuori nainen. On niin jännää. Miksi muuten sanoisin mitään typerään kommenttiisi?

Syö sipsiä.

Vierailija
87006/104451 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai Marko miesmalli. 😂

Sopis hyvin yskänlääke mainoksiin.

Vierailija
87007/104451 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nukkuuko Arttu Krissen vieressä nyt?

Vierailija
87008/104451 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oisin mennyt Vilin viereen.

Vierailija
87009/104451 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arttu on siliminnähden piristynyt kun Ella lähti. Monesti oli niin masentuneen ja ahdistuneen oloinen. Ymmärrän.

Marko oli koko pvän polttamatta ja Joppe ja nyt polttavat. Ei hyvää iltaa. Ei oo selkärankaa.

Joppe ja Marko päättivät olla 24h polttamatta ja laskivat että ku valot himmenee makkarista nii saa polttaa. Ihmeen hyvinhän tui sujuikin, Marko on ainaki polttanut niin paljon talossa olo aikana, että todella paha riippuvaisuus. Siihen nähden mun mielestä ihan yllättävänkin hyvä suoritus, ainaki tuolla talossa jossa on tylsää ja tupakan poltto niin selvä päivärutiini ja viihdyke, eikä sitä pääse mihinkään pakoon.

Marko on niin komea, että hänellä on varaa polttaa vielä paljon tuota enemmänkin. Mies tiedostaa sen itsekin ja myös tuo asia on ihailtavaa.

Menis keuhkokuvaukseen koska yskii ja räkii.

Toki, mutta joitakin tuo tupakointi komistaa, kuten Markoa. Mies tiedostaa sen upeasti itsekin. Posket ovat saaneet mukavaa karskiutta ja tyyliä samassa. Varaa on hyvinkin polttaa vielä aika paljon enemmänkin ja Marko tiedostaa tämänkin hyvin.

Vierailija
87010/104451 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmänkin Krisse nukkuu Artun vieressä, mutta kyllä.

Vierailija
87011/104451 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukkuu Artun ja Joppen välissä. Joppe pyysi Krisseä vaihtamaan paikkaa hänen viereensä.

Vierailija
87012/104451 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ollut kyllä surkeaa touhua tämä viikko kaikella mahdollisella tavalla. Eikö tuolla tuotannolla ole enää mitään kunnianhimoa tehdä tätä loppuun??

Tällä kertaa on pakko yhtyä tuotannon mollaamiseen ja ihmettelyyn ja pistää vielä maailman kulunein fraasi - Ahomaa ja kumppanit on vissiin juanu kaikki rahat. Käsikirjoitus ei ole voinut stana olla näin huono, sillä siitähän tämä kaikki kiinni on, ei niinkään asukkaista (kun moni asukkaista tuntuu vieläkin ajattelevan, että koska ne alkaa ne kunnon viikkotehtävät, kunnon bb (mm. OP, Joel). 

Siellä on varmasti, takuulla, aivan pakosti pitänyt olla aivan loistava kässäri (vai?), joka on sitten huomattu liian kalliiksi, kun kuvausporukan kaljat on maksettu. Niillä on sitten ostettu jämälangat viime viikon tehtävään ja hyppynarut tälle viikolle. Kuvausporukan varakamerat ja muu ylijäämäkalusto on sitten tällä viikolla otettu käyttöön. Siellä Virtanen editoi ylityönä ja palkatta sitten noita youtubeen. 

Vierailija
87013/104451 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukkuu, Krisse heitti Joelin petivaatteet pois Artun vierestä ja tunki itsensä Artun viekkuun.

Vierailija
87014/104451 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on koko ohjelma muuttunut erilaiseksi Ellan poistuttua. Täysin erilaisia ihmiset nyt talossa.

Hyvä asia ehdottomasti

Opn sanoin Ellan häädön jälkeen: Nyt voi hengittää vapaasti.

Vierailija
87015/104451 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse oisin mennyt Vilin viereen.

Minä taas alle.

Vierailija
87016/104451 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timon poissaooloa ei edes huomaa.

Vierailija
87017/104451 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Ella oli talossa kuului pussailu ym ääniä vielä kahden maissa yöllä. Arttu ravasi tupakilla yöllä. Nyt nukkuvat hyvin ja saavat yli 2 tuntia pitemmän yöunen.

Vierailija
87018/104451 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää ettei tähänkään viikkotehtävään ole voitu EDES sen verran panostaa että tuolla STUDIOSSA ei kaikuisi!

Vierailija
87019/104451 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisselle pelastusääniä kun Paula, Vili ja Op nimeävät Kristiinan. Pelastetaan meidän Kristiina.

Vierailija
87020/104451 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks noi on vaihtanut nukkumajärjestystä niin että Paula ja Vili vierekkäin, Julia ja Marko vierekkäin, Krisse joutunut Artun ja Jopen väliin Op on omalla paikallaan.

Ei Krisse ole sinne joutunut,  vaan itse siihen tuppaantui ekana ja sitten Vili meni sen paikalle.

Jengi on koko kauden vaihdellut nukkumapaikkojaan tuosta vaan toisista piittaamatta ja nyt kun Kristiina halusi vaihtaa paikkaa, niin johan nousi taas haloo.

Onneksi ei kuitenkaan niitä haittaa joita tuo vaihdos oikeasti koski.

Minun mielestäni nuo asukkaat ovat nukkuneet kaikki samoilla paikoilla siitä lähtien, kun talot yhdistyivät.

Näin on, ei siellä ole toisista piittaamatta kukaan ennen vaihtanut paikkaa. Mutta mutta...

Ketju on lukittu.