Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
86621/104451 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vili ei huuhdellut jäävuorisalaattia ennen kun laittoi sen leivälle, Soitan Elintarvikevirastoon!

En itsekään huuhtele, ellei ole ruukku mukana.

Vierailija
86622/104451 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi huuhdella jotka pussitettu. Itse huuhtelen aina. Ei se niin nokon nuukaa oo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
86623/104451 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva päivätehtävä ja viikkotehtävä. Ai että. 

Vierailija
86624/104451 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi krissefanit ovat niin vihaisia ja hyökkääviä. Mitään ei saisi neiti naamarasvasta sanoa, kaikista faktoista vedetään herneet nenään.

Menkää muualle ulisemaan trollijankutuksinenne.

On huomattu että näin tapahtuu. Eilen joku kirjoitti tänne että tykkää Krissestä ja haluaa hänet finaaliin mutta ei halua voittavan koska käyttäisi rahat kauneusleikkauksiin, halusi Krissen tulevan toiseksi.

Joku Krissefanaatikko veti herneet nenäänsä tästä. Ei riittänyt kun kirjoittaja kehui Krisseä muuten, olis pitänyt nimenomaan voittajaksi hänet nimetä. Heti alkoi veetuilu kun näin ei tapahtunut.

Mikään ei näille fanaatikoille riitä, ei edes se että tykkää heidän idolistaan ja haluaa hänet finaaliin.

Vierailija
86625/104451 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsi sydämellä: eikö muka ärsyttäis jos kämppiksenä olisi Krissen kaltainen tyyppi? 

Käsi sydämellä, ei ärsyttäisi. Mutta sinun kaltainen ärsyttäisi paljon.

Ethän sinä tiedä yhtään kuka tuon kommentin kirjoitti. Hyvin lapsellinen vastaus kuten krissefaneilta yleensä.

Miksi sinä kuvittelet tietäväsi, kuka tuon kommentin kirjoitti? XD

Ja ei, en ollut minä. Enkä myöskään ole Krisse-fani. Mutta voisin kuvitella asuvani kämppiksenä Krissen kanssa, vaikuttaa tosi helpolta tyypiltä: ei metelöi ja pitää huolen omista asioistaan. Yhteisistä hommista tekee tasan sen, mitä sovitaan eikä tippaakaan yli -- joten se on itsestä kiinni, että saadaan sovittua reilu tasajako.

Vierailija
86626/104451 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julia pilaa kikatuksellaan tuon tehtävän. Yrittäisi edes pysyä hieman vakavampana niin olisi hauskempi video.

Vierailija
86627/104451 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julia pilaa kikatuksellaan tuon tehtävän. Yrittäisi edes pysyä hieman vakavampana niin olisi hauskempi video.

Mitä tehtävää se ei ole pilannut?

Vierailija
86628/104451 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsi sydämellä: eikö muka ärsyttäis jos kämppiksenä olisi Krissen kaltainen tyyppi? 

Ethän sinä tiedä yhtään kuka tuon kommentin kirjoitti. Hyvin lapsellinen vastaus kuten krissefaneilta yleensä.

Ja ei, en ollut minä. Enkä myöskään ole Krisse-fani. Mutta voisin kuvitella asuvani kämppiksenä Krissen kanssa, vaikuttaa tosi helpolta tyypiltä: ei metelöi ja pitää huolen omista asioistaan. Yhteisistä hommista tekee tasan sen, mitä sovitaan eikä tippaakaan yli -- joten se on itsestä kiinni, että saadaan sovittua reilu tasajako.

Niin, ihmettelin lapsellisen nenäkästä kommenttia missä sinä (?) tiuskaisit kysyjälle, että hänen kanssaan et ainakaan asuisi yhdessä. Etkä edes tiedä kuka kommentin kirjoitti, minkälainen ihminen. Voi olla vaikka äitisi kuule.

Jokainen BB:n katsoja sitä vastoin on jo saanut krissestä aika hyvän käsityksen, joten kysymys oli ihan oikeutettu.

Minä esim en asuisi Krissen kanssa päivääkään.

Vierailija
86629/104451 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivas ja helvetti. Paras viikotehtävä.

Vierailija
86630/104451 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hemmetti tuota Artun naurua suu ammollaan keltaiset hampaat loistaen.

Ihmettelen miten tuollainenkin hevosturpa saa naisia.

Kannattaa muistaa että Arttu on jostain Lapista jossa ihmiset ovat vähän yksinkertaisempia. Ehkä siellä päin Artun kaltaiset ihmiset ovat koviakin naisten naurattajia jossain pölysissä pubeissa.

Lapista?! Kuinka tyhmä pitää ite olla, jos luulee Oulua lapiksi.

Niimpä :D Trollitkin ovat nykyään aina vaan tyhmempiä ja tyhmempiä. 

-Eri

Vierailija
86631/104451 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taivas ja helvetti. Paras viikotehtävä.

Siinä oli sitä kuuluisaa tvistiä kerrakseen.

Just muutama päivä sitten katselin YouTubesta pätkiä siitä. Voi kun nykyään keksittäisiin jotain vastaavaa.

Vierailija
86632/104451 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julia on valitettavasti näissä tehtävissä heikoin lenkki, pitäisi kuitenkin olla pokerinaamalla eikä hihitellä jatkuvasti. Mukavan tuntuinen ihminen mutta ei valitettavasti mielestäni tuo taloon oikein

mitään, saisi olla seuraava lähtijä jotta saataisiin viimeisistä viikoista irti mahdollisimman paljon..

Vierailija
86633/104451 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti vaikka viimeisenä tehtävänä asukkaat saisivat keksiä omaa kontenttia videoon.. tulisi varmasti parempi kuin nämä ennalta päätetyt aiheet

Vierailija
86634/104451 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan. Hiljainen ihminen on kämppiksenä paras ja eihän kämppiksen tarkoitus ole paistella munia toiselle. Minusta kämppiksen paras piirre on hiljaisuus. Toisaalta Krisse on myös sellainen, että sen kanssa voi keskustella ja jos joku juttu ärsyttää niin siitäkin voi sanoa nätisti, eikä hän suutu ja uskon, että jos häntä ärsyttäisi joku asia niin ei myöskään ilkeästi siitä sanoisi vaan nätisti ja rakentavasti.

En ymmärrä mikä tuossa ärsyttäisi.

Vierailija
86635/104451 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se on vain tämä yksi häiriintynyt krissespämmääjä vallannut koko ketjun ihmisvihallaan, nyt ensisijaisesti 'krissefanit' (häiriintyneen yksilön oman pään sisäinen kuvitelma vihollisesta ilmeisesti) kohteena. Hupaisaa. Kaikki muut kommentoijat kadonneet muille foorumeille. Todella sääli, olisi ollut mielenkiintoista kuulla mitä esim. tämä norppakaksikosta hauskoja ja samalla tarkkoja sketsipätkiä kirjoittanut olisi tuumannut loppuviikoista. Minnekähän foorumille se on mennyt? BB-plazalle?

Vierailija
86636/104451 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ihmettelin lapsellisen nenäkästä kommenttia missä sinä (?) tiuskaisit kysyjälle, että hänen kanssaan et ainakaan asuisi yhdessä. Etkä edes tiedä kuka kommentin kirjoitti, minkälainen ihminen. Voi olla vaikka äitisi kuule.

Jokainen BB:n katsoja sitä vastoin on jo saanut krissestä aika hyvän käsityksen, joten kysymys oli ihan oikeutettu.

Minä esim en asuisi Krissen kanssa päivääkään.

Luetun ymmärtäminen taas kiitettävä. Kun sanon, että "Ei, se en ollut minä", niin vastauksessa arvelet, että se olin minä, joka tiuskaisi kysyjälle... Mutta kuten sanoit, tässä on ehditty saada hyvä käsitys Krissestä. Sinä et asuisi hänen kanssaan, minä asuisin mieluusti. Ihmisillä on erilaisia preferenssejä. Itse tykkään mutkattomista ihmisistä, joiden kanssa asiat puhutaan suoraan ja sanotaan, mitä halutaan. Kumpikin tekee tasan sen, mitä on sovittu eikä oleta, että toinenkaan tekisi tippaakaan yli.

Joskus olen asunut marttyyrikämppiksen kanssa, joka teki siivouksista 90%. Olin tosi mielissäni "siivoushullusta" ihmisestä, kunnes pato murtui ja sain täydeltä laidalta kuulla, miten pzka ihminen olen, vaikka olin kaikista yhteisistä töistä tehnyt juuri sen, mitä oli minun tehtäväkseni sovittu. Mistäs hemmetistä minun olisi pitänyt arvata, ettei hän siivouksesta nauti, kun itse ihan pyytämättä teki paljon enemmän kuin mitä oli sovittu?

Juuei, ei enää koskaan kämppikseksi tuollaista rivien välissä puhujaa ja selän takana uhriutujaa, jos tarjolla on myös ihminen, joka sanoo mitä tarkoittaa ja tarkoittaa mitä sanoo.

Vierailija
86637/104451 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se on vain tämä yksi häiriintynyt krissespämmääjä vallannut koko ketjun ihmisvihallaan, nyt ensisijaisesti 'krissefanit' (häiriintyneen yksilön oman pään sisäinen kuvitelma vihollisesta ilmeisesti) kohteena. Hupaisaa. Kaikki muut kommentoijat kadonneet muille foorumeille. Todella sääli, olisi ollut mielenkiintoista kuulla mitä esim. tämä norppakaksikosta hauskoja ja samalla tarkkoja sketsipätkiä kirjoittanut olisi tuumannut loppuviikoista. Minnekähän foorumille se on mennyt? BB-plazalle?

Näin olen ymmärtänyt ja olen yrittänyt vähän tutkiskella tuota BB-plazaa. Vaikuttaa vaan sekavalta yrittää pysyä kärryillä, tällä palstalla tykkään siitä, että kaikki on samassa ketjussa, tietää mihin on jäänyt ja voi jatkaa siitä. Palstan miinuspuoli on pari mt-potilasta, jotka spammillaan kyllä pilaa kaiken keskusteluun viittaavankin.

Vierailija
86638/104451 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asukkaat on kyl siinä oikeessa, et Krissen olis pitäny sanoo siitä, kun ei oo saanu riittävästi gluteenitonta leipää, " No en viittiny nipottaa". No sit ei myöskään auta marista, ei noi muut mitään ajatustenlukijoita oo. Ite sen tulis huolehtia ruokavaliostaan ja muistuttaa muita ennen kauppareissua.

Kyllähän moni noista asukkaista jätti ihan ilkeyttään ostamatta Kristiinan ruuat.

Asukkaat nimenomaan sano ja kysy Krisseltä, et miks sä et oo sanonu siitä, kun rupes puhuun leivästä. Eli jos Krisse on toistuvasti jätetty huomiotta, viikko viikon perään, niin eikö missään kohtaa sillä oo tullu mieleen aukasta suuta..? Jo ihan vaikka niiden vatsakipujen takia, kun omien sanojensa mukaan välillä syö ruisleipää, kun sitä omaa gluteenitonta ei ole ollu tarjolla.

Arttukin sano Krisselle, et jos hän on menossa kauppaan, niin hänelle pitää sanoo siitä, ei muuten muistais.

No tuota.. mitäs kävi, kun hän sanoi tofusta ja marianneista..? Nekin alun perin Krisse ajatteli yhteiskäyttöön Roopen ja Timon kanssa. Mikä kakkamyrsky olis noussut, jos olisi pyytänyt gluteenitonta leipää pelkästään itselleen? 

Ihan oikeastikko joku kuvittelee että Krisse ei saisi pyytää itselleen gluteenitonta leipää, ei todellakaan muut asukkaat sitä kiellä. Ongelma on lähinnä se että kukaan ei oikein tunnu tietävän et mitä Krisse voi syödä ja mitä ei. Paula ja Marko kaupassa mietti et mitä pizzaa Krisse voi syödä, ja sit löysivät jonku mitä Krisse on ennenkin syönyt ja ostivat sitä.

Jos Krisse esim syö tavallista täytekakkua vaikka gluteenitonta kin on tarjolla nii en yhtään ihmettele että asukkaat ei muista tai ymmärrä et mitä Krisse pystyy tai ei pysty syödä.

Taas höpö höpöä, mitään gluteinitonta kakkua ei ollut edes tarjolla.

Kaupassa Marko ja Paula selasivat pitsoja ostivat Timolle kasvispitsaa mutta Kristiinan kohdalla Paula sanoi oitis että tehekööt itse pitsansa ja Marko oli tietävinään mitä Kristiina oli syönyt ennenkin.

Vatsaongelmistahan se Kristina sitten loppuillan kärsikin, täälläkin lauma mollaajia huuti kuorossa kuinka piereskelee ja juoksee vessassa, miksi makaa taas peitonalla yksikseen jne.

Olihan gluteenitonta kakkua tarjolla, kelaa taakse päin. Krisse syö kyllä mitä vaan, mutta haluaa ilmeisesti piereskellä ja saada mahakipuja aina välillä. Ihan turhaa siellä ruokavalioistaan höpisee, kaikki käy, kun sille päälle sattuu. Syö muuten hirvee paljon noin pieneksi ihmiseksi, Vaikka ei makoilemisella kuluta mitään. Muiden röökitkin maistuu ruuan jälkeen teinille.

Se on vain sitä huomionhakua, näitä on joka vuosi ollu bb talossa, ne on jo niin nähty. Ei noi valittajat vaan herätä kaikissa mitään ihme sympatioita, se on vaan hyväksyttävä jopa krissefanien.

IBS huomionhakua...? Joopa joo... Ikinä ei ihmisten tyhmyys lakkaa hämmästyttämästä :D 

Ja missä välissä Krisse on valittanut? En muista yhtäkään kertaa. Nyt vastasi, kun katsojat kysyivät. 

Mitä muuten tämä sinun krissefanivouhkaus on muuta kuin huomionhakua? Se ei herätä minussa sympatiaa. Sääliä herättää jonkin verran.

Vierailija
86639/104451 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Vilillä satiaisia parrassa, kun alvariinsa sitä nyppii?

Vierailija
86640/104451 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras video tähän asti. Ei tuota tehä vakavalla naamalla.

Ketju on lukittu.