Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Ootteko muuten kiinnittäneet huomiota siihen, että kaikki ohjelman aikana esitetyt mainokset on suunnattu ns. valkoiselle roskaväelle, siis niille ihmisille jotka joutuvat turvautumaan pikavippeihin elääkseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän Krissestä, mutta en voi sietää jatkuvaa sängyssä makaamista, enkä sitä että sängyssä syödään, juodaan, nypitään karvoja ja meikataan.
Murrosikäisen kanssa siedin, mutta en aikuisilta. Tympäsee katsoakin.
Vähän sellaista energisyyttä puuttuu. Kuitenkin tuolla aikaa olisi viipittaa edestakaisin ja terveellistäkin se olisi.
Vaikea uskoa, että noin laiska ja saamaton ihminen muka pystyy tehdä ruumiillista 8 tunnin työpäivää äijjähommissa sähkärinä! En usko tuohon mitenkään.
2019 tulot Kriss3llä lähes 30 000 kolmanbeksi parhaimmat tuolla olevista OP lähes 35 000 ja Paula lähes 32 000
Uskooko joku oikeesti että kristiina on edes töissä? En minä ainakaan.
Korkeintaan JOS ON OLLUT AMMATTIKOULUSSAKAAN, on ollut työharjottelussa koulun ohessa. Kukaan ei palkkaisi tollasta teinipissistä oikeisiin töihin. En usko oikeasti että on edes kouluja loppuun käynyt.
Puhuu täyttä huttua päivästä toiseen.eri kelle vastasit
verotiedot julkisia. Oli kaikkien BB asukkaiden verotiedot.
Sinillä yli 60 000 , hän on juristi.
Kristiina on sähköasentaja, laivanrakentaja, lennonjohtaja, chef, maskeeraaja, kondiittori, kampaaja, maanviljelijä, opettaja, ydinfyysikko, karaoke-emäntä, pilotti, kauppias, lumiauraaja, rekkakuski, insinööri, junankuljettaja, ammattisotilas......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän Krissestä, mutta en voi sietää jatkuvaa sängyssä makaamista, enkä sitä että sängyssä syödään, juodaan, nypitään karvoja ja meikataan.
Vähän sellaista energisyyttä puuttuu. Kuitenkin tuolla aikaa olisi viipittaa edestakaisin ja terveellistäkin se olisi.
Vaikea uskoa, että noin laiska ja saamaton ihminen muka pystyy tehdä ruumiillista 8 tunnin työpäivää äijjähommissa sähkärinä! En usko tuohon mitenkään.
2019 tulot Kriss3llä lähes 30 000 kolmanbeksi parhaimmat tuolla olevista OP lähes 35 000 ja Paula lähes 32 000
Korkeintaan JOS ON OLLUT AMMATTIKOULUSSAKAAN, on ollut työharjottelussa koulun ohessa. Kukaan ei palkkaisi tollasta teinipissistä oikeisiin töihin. En usko oikeasti että on edes kouluja loppuun käynyt.
Sinillä yli 60 000 , hän on juristi.
Ei pikkulikka ole mitään mitä väittää olevansa. Kuuleehan sen jutuista.
Jatka sinä verotietojen tonkimista ihan rauhassa. Kai joku noistakin kiksinä saa, en kyllä ymmärrä miten tollaset kellekään kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Kun perunat keitetään kuorineen, niissä on parempi ravintoarvo.
Keitetyt jäähtyneet perunat kuoritaan, paloitellaan ja paistetaan, lisätään makkaraa paloina myös sipulia voi kuullottaa sekaan ja suolaa tietty maun mukaan.
Kuoria ei tavata syödä "vanhoista" perunoista uusista kylläkin.
Syökööt muut miten lystää mutta sen harvan kerran kun keitän potut niin pesen hyvin oki vanha tai uusi ja syön kuorineen.
Jos minua joku tällä palstalla huvittaa, niin se on tuo Krissen sukulainen, joka ei osaa käyttää kauttaviivaa, vaan kirjoittaa 247 ja käyttää jatkuvasti niin hauskaa 😉-hymiötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuotanto ei tee mitään, vaikka tuolla on terveysuhka? Rottia vilisee pihalla, ei herran jumala, se ei ole leikin asia!
Ja tässä sulle hirmuisen kauhia tieto: niitä on luultavasti myös sinun lähelläsi, paljon lähempänä kuin arvaatkaan. Niin kaupungeissa, lähiöissä kuin maaseudullkin. Ja yhteiseloa rotat ja ihmiset on eläneet tuhansia vuosia.
Ae että! Nythän se vasta selvisi että kaikki rottasodat sun muut rottia vastaan taistelut ovat turhia! Ihan on turhaan puhuttu rottaongelmasta! Ihan kivoja, mitä nyt tuhoavat rakennuksia ja levittävät tauteja ja muuta pikkukivaa!
Ja kuule tiedän varsin hyvin, että niitä on joka paikassa. Mutta tähän asti olen luullut, että niiden kanssa ei kannata mihinkään yhteiseloon kummemmin ryhtyä!
Ei niitä poiskaan suurista kaupungeista saa, koska ihmset ruokkivat niitä heittämällä jätteitä maahan ja viemareihin. Jonkinlaista kauhun tasapainoahan se niiden määrän pitäminen kohtuullisessa tasossa. Jotkut tyhjentävät vielä vessanpönttöönkin ruuantähteitä ja viemäreissä rotat tyytyväisinä majailee.
Vierailija kirjoitti:
Ahneet syömässä, jälkiruoaksi loput karkit ja suklaat. Onneksi Krisse ei ollut syömässä, muuten olisi saanut haukut.
ruuat olis loppuneet jos olis ollut, hän mätti jo etukäteen omin pikku kätösin tekemäänsä soijasta mädätettyä luksusruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinillä yli 60 000 , hän on juristi.Ei pikkulikka ole mitään mitä väittää olevansa. Kuuleehan sen jutuista.
Jatka sinä verotietojen tonkimista ihan rauhassa. Kai joku noistakin kiksinä saa, en kyllä ymmärrä miten tollaset kellekään kuuluu.
Verotiedot oli netti iltiksessä. Krisse lähes 30 000. Marko neljäs n 27 000 ja perää piti n 11 000 Joppe.
Arttu on ostanut muijalla ”kuukautissitteitä”. Ottaakohan ellallekkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän kauden voittaja on kaikkien aikojen paskin bb-voittaja, oli se sitten kuka tahansa noista.
Yksikään noista asukkaista ei ole yhtä narsistinen kuin viime kauden voittaja.
Tiedätkö edes mitä narsisti tarkoittaa?
Narsismi on käyttäytymiskaava johon liittyy empatian puute, jatkuvat hyväksynnan tarve, käsitys omasta etuoikeutetusta asemasta, manipulointi, kaasuvalotus, ylimielisyys, mustamaalaaminen, toisten rajojen kunnioituksen puute, passiivisaggressiivisuus jne. Ja kaikki kumpuaa omasta epävarmuudesta. Tiedän juu mitä narsismi on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joelillakin on katala puolensa. Kätkee sen niin hyvin ,että hullumpi ei huomaa
Kyllä. Hiljaiset on vaarallisimpia. Kukaan ei tiedä mitä niiden päässä liikkuu.
T.hiljainen itsekin, ajatukseni muista ovat pääasiassa pahoja ja väkivaltaisia, joskus irstaita.
Kiitti vaan sulle meidän muiden hiljaisten maineen sabotoinnista :D itellä ei ainakaan ole kuin ihan normaalit ajatukset mitä varmaan suurimmalla osalla ja olen empaattinen, niin pitkälle että usein puristaa mahasta ja sydämestä fyysisesti jos näen tai kuulen että jollekkin sattuu jotain pahaa ja itku on herkässä. Esimerkkinä tämä. Että en kyllä usko tai näe Joelissa mitään pahuuden merkkejä.
En sanonut että kaikki hiljaiset ovat vaarallisia, sanoin että hiljaiset ovat VAARALLISIMPIA.
Vaikea paljon keksiä puhuttavaa ihmisten kanssa, koska ei ole mitään hyvää sanottavaa, tämä pätee ainakin minuun. Minua ei kiinnosta ikinä mikään aihe mikä kiinnostaa hölösuita. Minä suunnittelen vain miten hakkaan niiltä kallon halki tai kuvittelen miltä ne näyttävät kun joku panee niitä yms, ei sellaisia voi ääneen sanoa.
Olen aika tarkkanäköinen myös, vaikka itse sanonkin, luen ihmisiä kuin avointa kirjaa, vaikkeivat sanoisi mitään, näen naamasta. Useimmat äänekkäät suoltavat täyttä paskaa aina kun avaavat suunsa.T.se hiljainen jolle vastasit
Juu kyllä varmaan BB on rekrytoinut tuonne vaarallisia hiljaisia sarjamurhaajia. Jos itse valitsisin pelottavimmat ja ilkeimmät tuolta, niin ne olisivat Paula ja Vili. Näyttävät välillä jonkinlaista vihaa tihkuvan, mutta sekin johtuu varmaan tuosta ihmiskokeesta, joka tuo BB-formaatti on. Toiset pärjäävät vankilassakin hyvin.
Uskon, että kaikki nämä asukkaat ovat oikeassa elämässään varsin mukavia ja miellyttäviä ihmisiä.
Kuinka monta kertaa Kristiina on jo selvinnyt häädöstä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinillä yli 60 000 , hän on juristi.Ei pikkulikka ole mitään mitä väittää olevansa. Kuuleehan sen jutuista.
Jatka sinä verotietojen tonkimista ihan rauhassa. Kai joku noistakin kiksinä saa, en kyllä ymmärrä miten tollaset kellekään kuuluu.Verotiedot oli netti iltiksessä. Krisse lähes 30 000. Marko neljäs n 27 000 ja perää piti n 11 000 Joppe.
Sehän onkin se uskottavin lähde.
Toisekseen, rahaahan voi tulla aivan mistä tahansa......
Se on varma että 21v pissis ei ole mikään oikea sähköasentaja. Vastahan se on eilen syntynyt ja peruskoulun päättänyt. Korkeintaan ollut työssä oppimassa koulun ohessa.
Sano miksi 21 v ei voi olla sähköasentaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joelillakin on katala puolensa. Kätkee sen niin hyvin ,että hullumpi ei huomaa
Kyllä. Hiljaiset on vaarallisimpia. Kukaan ei tiedä mitä niiden päässä liikkuu.
T.hiljainen itsekin, ajatukseni muista ovat pääasiassa pahoja ja väkivaltaisia, joskus irstaita.
Kiitti vaan sulle meidän muiden hiljaisten maineen sabotoinnista :D itellä ei ainakaan ole kuin ihan normaalit ajatukset mitä varmaan suurimmalla osalla ja olen empaattinen, niin pitkälle että usein puristaa mahasta ja sydämestä fyysisesti jos näen tai kuulen että jollekkin sattuu jotain pahaa ja itku on herkässä. Esimerkkinä tämä. Että en kyllä usko tai näe Joelissa mitään pahuuden merkkejä.
En sanonut että kaikki hiljaiset ovat vaarallisia, sanoin että hiljaiset ovat VAARALLISIMPIA.
Vaikea paljon keksiä puhuttavaa ihmisten kanssa, koska ei ole mitään hyvää sanottavaa, tämä pätee ainakin minuun. Minua ei kiinnosta ikinä mikään aihe mikä kiinnostaa hölösuita. Minä suunnittelen vain miten hakkaan niiltä kallon halki tai kuvittelen miltä ne näyttävät kun joku panee niitä yms, ei sellaisia voi ääneen sanoa.
Olen aika tarkkanäköinen myös, vaikka itse sanonkin, luen ihmisiä kuin avointa kirjaa, vaikkeivat sanoisi mitään, näen naamasta. Useimmat äänekkäät suoltavat täyttä paskaa aina kun avaavat suunsa.T.se hiljainen jolle vastasit
Juu kyllä varmaan BB on rekrytoinut tuonne vaarallisia hiljaisia sarjamurhaajia. Jos itse valitsisin pelottavimmat ja ilkeimmät tuolta, niin ne olisivat Paula ja Vili. Näyttävät välillä jonkinlaista vihaa tihkuvan, mutta sekin johtuu varmaan tuosta ihmiskokeesta, joka tuo BB-formaatti on. Toiset pärjäävät vankilassakin hyvin.
Uskon, että kaikki nämä asukkaat ovat oikeassa elämässään varsin mukavia ja miellyttäviä ihmisiä.
En ole missään väittänyt että Joel olisi sarjamurhaaja, en ole itsekään, vaikka ajatukseni ovat iljettäviä ja pahoja 80%sti muiden ihmisten seurassa.
Olen ihan kiltti ihminen yleensä ja hyvätapainen, eläimiä kohtaan todella empaattinen.
Minulla on kuitenkin sellainen mieli, että jos en jäisi kiinni ja joutuisi vankilaan, voisin helposti poistaa maailmasta useitakin ihmisiä, mutta vain sellaisia, joista on muille haittaa, pahoja ja iljettäviä ihmisiä, kusipäitä.
t.se hiljainen jolle vastasit
Katsoin ekoja koostelähetyksiä, kun alkukaudesta jäi talolaisten elämä täysi seuraamatta. Harmi kun ei Sini voinut jäädä pidemmäksi aikaa, mitähän siitä olisi syntynytkään. Kaikki draamalliset henkilöt on kyllä äänestetty pois eli olisi varmasti saanut äänivyöryn inhokkiäänestyksessä. Roope on tosi hauska kauden alussa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo hymypoikapatsas-juttu on?
Pelkään, että ovat taantuneet infantiileiksi, hymypoikapatsahan jaettiin aikanaan ala-asteikäislle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiina on sähköasentaja, laivanrakentaja, lennonjohtaja, chef, maskeeraaja, kondiittori, kampaaja, maanviljelijä, opettaja, ydinfyysikko, karaoke-emäntä, pilotti, kauppias, lumiauraaja, rekkakuski, insinööri, junankuljettaja, ammattisotilas......
Ja sinä olet pelkästään tyhjänläyhääjä, tasan turha ihminen.
Ne jotka rakastavat minua, ovat eri mieltä. Joten väittämäsi on väärä.
Asukkaat pääsee vastaamaan jodelin kautta postikortein lähetettyihin kysymyksiin. Roastia ehkä luvassa..?
Mitä siel on tänää tapahtunut, voisko joku kiva kertoa ?