Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Mitä se Vili kiukutteli kun oli Paulan synttärit.Siitä kun ei tarpeeksi juomaa ? Jotenkin vaan niin lapsellinen heppu.Mihin hän kuvitteli tulevansa.Aatteliko ,että bileitä koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
16 min kiehunu nuo munat jo.
😂 on kovempi muna mitä Markolla.
Hmm ollaanpa sitä jo aamusta leikkisiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa nähdä pilkahdus Jopen harmittoman naamion taakse ja pelikirjan sekaantuminen, jonka ohjeiden mukaan piti ulostaa kaikki naiset paitsi minihameinen maskotti-Krisse ja luoda miellyttävä bromance-liittoihin perustuva toimintaympäristö, mutta kuinka ollakaan Paulaa ei saatukaan ulos vaan Timo. Jope olisi ollut illalla valmiimpi luopumaan jopa Artusta kuin TImosta. Kyllä nyt Jopea nyrppii. Näin se muuttuu.
Laiskan ja leuhkan Krissen suosiota on vaikea käsittää. Mitä se tuo taloon yksin omana persoonanaan, siis ilman Jopea ja Arttua? Mitä?
Syö sipsejä, muka joraa, makaa peiton alla päviät pitkät, rasvaa huuliaan, on olevinaan ettei kiinnosta, besserwisseröi. Tämäkö on viihdyttävää? Ei minusta.
Kyllä Paula on luonut paljon enemmän kontenttia viikkotehtävissä, kännihakuisuudessaan ja -psykooseissaan, käärmeellisten ihmisten kelkkaan haksahtaessaan ja persoonallaan kuin Krisse. Valtaosa Krisseä äänestävistä lienee parikymppisiä tyttöjä, jotka samaistuvat ja uhriutuvat siitä, kuinka Krisseä muka kiusataan ja puolustavat Krissen itsekkyyttä. Minua tällainen ei puhuttele, olisin talossa varmaan pahempi kuin Marko. Nyt ylös sieltä sängystä ja mene viemään kerrankin vaikka roskat ulos!
Ihanko tosissasi vertaat Paulaa Krisseen ja ihmettelet Krissen suosiota? Jos YT:sta tai jostain löytyy, niin katsopa uudestaan mökkiriita sekä Julia on Laura -vääntö. Paula 42v. käyttäytyy kuin pikkukakara, paljastanut myös pikkumaisuutensa ja pitkävihaisuutensa siinä, että ei ole vieläkään voinut unohtaa ja antaa anteeksi 8 viikon takaisia asioita. Krisse oli ainut aikuinen siinä ensimmäisessä tilanteessa sekä ihailtavan fiksu ja suoraselkäinen myös jälkimmäisessä konfliktissa, jossa Paula sönkkäsi nolosti foliohattuiluaan ja tuli osoittaneeksi, kuinka suuret luulot hänellä on itsestään.
Ei tässä ollutkaan kyse siitä, kumpi on käyttäytynyt aikuismaisemmasti tai kypsemmin tms. Kyse oli kontentista, mitä sisältöä tuottaa maksaville katsojille. En kyllä vaihtanut kameraa enkä kanavaa silloin kun Paula sai kännipsykooseja tai veti foliohatun päähänsä. Sen sijaan olen joutunut usein vaihtamaan vähintääkin kameraa kun Krisse makaa sängyssä tai joraa syödessään sipsejä. Enkä siis nyt arvostele henkilöitä vaan heitä BB-talon asukkaina, jotka tuottavat joko viihdettä tai sitten ei. Mä en maksa tapeteista, saan katsella niitä kotonakin, mutta taidan olla poikkeus, katsojat tuntuvat mieluusti häätävät talosta niitä jotka aiheuttavat draamaa.
Tykkään kristiinasta. Just sen takia ettei esitä mitään. Eihän tuolla mitään sääntöjä ole, että pitää olla toisten kanssa. Ottaa osaa tehtäviin mitä bb määrää. Sit voi olla kukin miten haluaa. Mua ällöttää tää ”kärmemies”, koko ajan seuraa hopea ja tunnusti, että rakastaa Joppea. Yäk. Mies joka juo toisen oksennusta ja syö räkäänsä on ihan tyhjää minusta.
Bb on talo mihin erinlaiset ihmiset hakeutuvat koettelemaan omia rajoja. Toivottavasti Arttu putoaa seuraavaksi. Vaikka nuo jokainen ajattelee voisiko voittaa 30000 e niin Arttu sanoo röyhkeästi että hän se voittaa. Vaik leikillään niinei voita ei.
Kristiinalle voitto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa nähdä pilkahdus Jopen harmittoman naamion taakse ja pelikirjan sekaantuminen, jonka ohjeiden mukaan piti ulostaa kaikki naiset paitsi minihameinen maskotti-Krisse ja luoda miellyttävä bromance-liittoihin perustuva toimintaympäristö, mutta kuinka ollakaan Paulaa ei saatukaan ulos vaan Timo. Jope olisi ollut illalla valmiimpi luopumaan jopa Artusta kuin TImosta. Kyllä nyt Jopea nyrppii. Näin se muuttuu.
Laiskan ja leuhkan Krissen suosiota on vaikea käsittää. Mitä se tuo taloon yksin omana persoonanaan, siis ilman Jopea ja Arttua? Mitä?
Syö sipsejä, muka joraa, makaa peiton alla päviät pitkät, rasvaa huuliaan, on olevinaan ettei kiinnosta, besserwisseröi. Tämäkö on viihdyttävää? Ei minusta.
Kyllä Paula on luonut paljon enemmän kontenttia viikkotehtävissä, kännihakuisuudessaan ja -psykooseissaan, käärmeellisten ihmisten kelkkaan haksahtaessaan ja persoonallaan kuin Krisse. Valtaosa Krisseä äänestävistä lienee parikymppisiä tyttöjä, jotka samaistuvat ja uhriutuvat siitä, kuinka Krisseä muka kiusataan ja puolustavat Krissen itsekkyyttä. Minua tällainen ei puhuttele, olisin talossa varmaan pahempi kuin Marko. Nyt ylös sieltä sängystä ja mene viemään kerrankin vaikka roskat ulos!
Ihanko tosissasi vertaat Paulaa Krisseen ja ihmettelet Krissen suosiota? Jos YT:sta tai jostain löytyy, niin katsopa uudestaan mökkiriita sekä Julia on Laura -vääntö. Paula 42v. käyttäytyy kuin pikkukakara, paljastanut myös pikkumaisuutensa ja pitkävihaisuutensa siinä, että ei ole vieläkään voinut unohtaa ja antaa anteeksi 8 viikon takaisia asioita. Krisse oli ainut aikuinen siinä ensimmäisessä tilanteessa sekä ihailtavan fiksu ja suoraselkäinen myös jälkimmäisessä konfliktissa, jossa Paula sönkkäsi nolosti foliohattuiluaan ja tuli osoittaneeksi, kuinka suuret luulot hänellä on itsestään.
Ei tässä ollutkaan kyse siitä, kumpi on käyttäytynyt aikuismaisemmasti tai kypsemmin tms. Kyse oli kontentista, mitä sisältöä tuottaa maksaville katsojille. En kyllä vaihtanut kameraa enkä kanavaa silloin kun Paula sai kännipsykooseja tai veti foliohatun päähänsä. Sen sijaan olen joutunut usein vaihtamaan vähintääkin kameraa kun Krisse makaa sängyssä tai joraa syödessään sipsejä. Enkä siis nyt arvostele henkilöitä vaan heitä BB-talon asukkaina, jotka tuottavat joko viihdettä tai sitten ei. Mä en maksa tapeteista, saan katsella niitä kotonakin, mutta taidan olla poikkeus, katsojat tuntuvat mieluusti häätävät talosta niitä jotka aiheuttavat draamaa.
Makuja on monia, mulla taas vaihtuu nopeasti streami, jos joutuu kuuntelemaan Paulan kailotusta. Paljon melua, vähän sisältöä. Krissen ja Jopen keskusteluja olen kuunnellut mielenkiinnolla pitkät pätkät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marko touhuaa aivan liikaa talossa yhteisen eteen. Antais muiden korjata sotkunsa. Oppia korjaamaan esim keittiössä ruokailemisensa jälkeen sotkut ja viedä jätteet roskiin ja vaihtaa roskapussit. On Markolla äänikin yskimisestä paineessa.
Joo mutta Marko joutuisi sitten elämään sen pazkan keskellä. Itse siistinä ihmisenä en pystyisi siihen. Ällöttää jos keittiössä haisee ja pitäisi sitten laittaa ruokaa siinä ja vielä syödäkin kun vieressä homehtuu ja mätänee viikon vanhat ruoanjätteet. Marko varmas siistinä ihmisenä mieluummin tekee itse että on mukavampi olla. Hän on selkeästi toiminnan ihminen ja tykkää tehdä ja touhuta ympäriinsä eikä makoilla jatkuvasti. Eikö se ole tarkoituskin että ollaan normaalisti eikä esitetä jotain muuta. Jos muut eivät tykkää siivota jälkiään ja Marko tykkää tehdä sitä niin sehän on win-win tilanne.
Näkee että Markoa ärsyttää kun muut ei tee mitään.
Eilenhän Marko siitä ihan asiallisesti sanoi että toivoo muidenkin osallistuvan keittiön siivoukseen, myöhemmin tupakkapaikalla pohti et vetiköhän joku siitä herneen nenään. Sanoi että ku oon siitä nyt kerran sanonut, niin aikoo nyt jättää itse siivouksen vähemmälle ja kahtoa et mitä käy. Julia sano et porukka varmaan nyyt liikaa tottunut siihen et aina sen kumminkin joku siivoaa, toisin sanoen Marko.
Julia sano myös et ehkä muut oppis kantapään kautta keräämään ruat jääkaappiin illalla ku ne muutaman kerran menis pilalle. Marko oli kyllä sitä mieltä että ei oppis, ku jääkaapista otetaan vaan sitte uus juusto/Makkara tms. et ei se ketään kiinosta ku ei oo omilla rahoilla ostettu.
Eipä nuita muita muutenkaan näytä kiinostavan tuo ruokahomma, nii ei varmaan vaikuttaisi mitään vaikka ruuat pilaantuis. Ja elettäs muutenki pazkan keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mielestäsi Marko on parempi asukas ja roolimalli nuorille parikymppisille? Pitäisikö nuorten ottaa Markosta mallia? Ketjupolttaa keuhkonsa pilalle ja uhriutua siivoilustaan ja olla poliisina kuka paistaa munia ja kelle.
Ei ole parempi roolimalli, mutta pitääkö tuolla asukkaan olla joku roolimalli? BB-taloonko mennään olemaan joku roolimalli? Onpa kiinnostavaa. Haluan draamaa ja sisältöä.
Vierailija kirjoitti:
Sitä vaan ihmettelen, että jos /kun OP on niin kiero ja peluri ja kaikki asukkaat TIETÄÄ sen, miksi ihmeessä sitä ei äänestetä häätöön? Eikö just tuollaisesta vaarallisesta tyypistä haluttaisi eroon?
eivät osaa tai eivät vielä keskity op:hen, muita pitää saada pois.
sitäpaitsi jokaisella asukilla on omat inhokit, eivät ole yhdessä asetu ketään vastaan, silloin äänet jakaantuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Top 3 asukasta: Joel, Kristiina ja kolmas onkin hankala, muuten Op mutta kun se ei pidä Kristiinasta ja olisi surkeaa katella sen vihaa Krisseä kohtaan. En osaa vaan päättää kolmatta, Juliakin on liian tuntematon vielä, Vili haluaa vain pois ja miettii työjuttujaan. Paula on pihalla eikä pidä kenestäkään oikeasti. Marko on vaan Marko, jotenkin kireä siivoiluineen ja ketjupolttoineen. Arttu... Ei ei ei. Menköö kyrvittelemään työntekijöitä töihinsä, ja Ellan luokse.
Ei OP Krisseä VIHAA, tietenkään. Ei se ketään vihaa, eikä ole kiusannut ketään koko aikana. OP on formaatissa nimeltä BB, se pelaa 30 tonnista ja tekee siirtojaan sen mukaan. Harvinaisen hyvin vielä. Kuten käsikirjoittaja sanoi, se on BB talon arvokkain pelaaja tällä hetkellä. Oikeastaan OP on noista se, joka eniten ansaitsisi voiton; on aloittanut Mökiltä, on pystynyt kaikkien kaverina vaikka muut tietävät että on peluri, ei anna tunteiden sotkea liikaa peliään. OP kirii vielä Jopen ohi, ja saa mun puolesta kiriäkin. Jopealla oli liian passiivinen alkukausi ja loi Artun kanssa sellaisen umpioituneen hirviön kuin "makkarijengi".
Hyvin sanottu. Olen täysin samaa mieltä. Olen tullut siihen tulokseen että Krisse fanien on pakko olla suurimmalta osaltaan teinejä tai hyvin nuoria aikuisia koska en ole aikuisten kuullut viljelevät tuota "viha" -ilmaisua kovinkaan usein. Teinien sen sijaan olen kuullut sitä kovasti käyttävän ja esim. bussipysäkillä nuorisojoukon keskellä kuulee moneen kertaan että "viddu mä vihaan sitä muijaa" ym.
OP on leppoisa kaveri joka ei ota BB kisaa liian tosissaan vaan osaa pelata ja pitää hauskaa. Hänen kommenttinsa Krissestä ovat peliä eikä hän tarkoita niillä mitään pahaa. Krisse vaikuttaa olevan hänelle kuin ärsyttävä pikkusisko josta kuitenkin pohjimmiltaan tykkää.
Krissefanien maailma näyttää olevan kovin mustavalkoinen. Joko kaikkien pitää tykätä Krissestä eikä häntä saa nimetä tai hänestä ei saa edes puhua koska silloin automaattisesti "vihaa" Krisseä. Ei ole mitään välimuotoja.
Koko kauden ylivoimaisesti kamalin hetki itselleni katsoa 24/7:aa oli Paulan ja OP:n sviittiyö. En ole koskaan nähnyt niin katkeroitunutta ja vainoharhaista käytöstä kuin se, millainen Paula oli nimeämisperusteluiden näyttämisen jälkeen. Teki fyysisesti pahaa katsella sitä tunteja kestävää vihantäyteistä tilitystä humalaisen, kostoa uhkuvan Paulan suusta. Siinä tuli todellinen, läpimätä luonne esille. Myös OP:sta paljastui tuona yönä erittäin ikäviä piirteitä ja tiputin sen johdosta OP:n pois finaalisuosikeistani. Ihmettelen silti suuresti miten Paula sai jäädä eilisessä äänestyksessä. Eikö politiikkaviikolla koosteessa näytetty Paulan sviittiyön katkeria haukkumispuheita ollenkaan vai ehtikö katsojat jo unohtaa ne?
Vierailija kirjoitti:
Kiva nähdä noin ahkera mies kuin Marko.
erittäin iso miinus. Nikotinisti. Marko rykii siihen malliin niinku ois jo alkava keuhkoahtaumatauti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mielestäsi Marko on parempi asukas ja roolimalli nuorille parikymppisille? Pitäisikö nuorten ottaa Markosta mallia? Ketjupolttaa keuhkonsa pilalle ja uhriutua siivoilustaan ja olla poliisina kuka paistaa munia ja kelle.
.
En usko, että parikymmpiset katsovat BB-talon touhuja, temppareita ehkä.
Veikkaisin. että täällä kirjoittavien keski-ikä on 60-.vuotta. Onko muuten tilastoitu BB:n katsojien ikää -ja profiilia
Kunpa Paula tai Arttu olisi tippunut eilen. Vilikin olisi ok putoaja.
Vanhoista bb-asukkaista studiossa oli Sami, Ella ja Roope tippujaa vastassa. Noista kukaan ei ollut Timon kanssa kovin läheisiä, joten miettivät varmaan, että turhaan tuli lähdettyä studioon. Tosin jokainen hetki tv-ruudussa on tuolle kolmikolle WIN.
Vierailija kirjoitti:
Tubetus-viikkotehtävä kuulostaa kuolettavan tylsältä, sisältänee paljon oman vuoron odottelua ja muu aika makoillaan ja tupakoidaan. Yhtä turha viikkotehtävä kuin se podcast-päivätehtävä.
Hemmetti kun mua kyrsii miksi ne ei pistä noita asukkaita kunnolla oikein lujille. Joku vaellustehtävä vaikka, majoitus tehtäväalueelle jonnekkin laavuun ja joka päivä pitää kävellä vaikka 50 km yhteensä + jotain muuta suorittamista vielä. Ja kahvi ja tupakka veks, niin eiköhän joku pian kävele itse ulos sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Koko kauden ylivoimaisesti kamalin hetki itselleni katsoa 24/7:aa oli Paulan ja OP:n sviittiyö. En ole koskaan nähnyt niin katkeroitunutta ja vainoharhaista käytöstä kuin se, millainen Paula oli nimeämisperusteluiden näyttämisen jälkeen. Teki fyysisesti pahaa katsella sitä tunteja kestävää vihantäyteistä tilitystä humalaisen, kostoa uhkuvan Paulan suusta. Siinä tuli todellinen, läpimätä luonne esille. Myös OP:sta paljastui tuona yönä erittäin ikäviä piirteitä ja tiputin sen johdosta OP:n pois finaalisuosikeistani. Ihmettelen silti suuresti miten Paula sai jäädä eilisessä äänestyksessä. Eikö politiikkaviikolla koosteessa näytetty Paulan sviittiyön katkeria haukkumispuheita ollenkaan vai ehtikö katsojat jo unohtaa ne?
Sama mulla, oma vikani kun en osannut laittaa telkkaria kiinni ajoissa. Sitten en saanut edes aluksi unta kun ahdisti niin tuo kahden katkeran käytös sviitissä. Aamulla mietin, että olisi varmaa tervettä pitää vähän taukoa BB: stä kun yksi tositv-formaatti menee noin pahasti tunteisiin :D
Tuon jälkeen meni lopullisesti maku Paulasta ja OP:sta.
Mielenkiintoinen viikkotehtävä. Paremmat tehtävät mitä viime vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Op oli kovasti mietteliäänä eilen pudotuksen jälkeen, kun pötköttelivät sängyssä. Osaisiko joku tulkita, mitä mastemindin aivoissa tapahtuu, mitä seuraavaksi aikoo tehdä? Vieläkö jahtaa Krisseä?
Varmaan mietti että riita Vilin ja Timon välillä aiheutti pudotuksen ja että nyt ei saa aiheuttaa yhtään konfliktia kenenkään kanssa.
Bibiksissä ei ollut puolustajaa Timolla kun Vili alkoi nälviä häntä. Ja Vilin neulepöksy showta ei kukasn avannut suuta koutsia puolustaen. Op vaan kehittelee että tapahtuisi konflikti sille jonka haluaa pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marko touhuaa aivan liikaa talossa yhteisen eteen. Antais muiden korjata sotkunsa. Oppia korjaamaan esim keittiössä ruokailemisensa jälkeen sotkut ja viedä jätteet roskiin ja vaihtaa roskapussit. On Markolla äänikin yskimisestä paineessa.
Joo mutta Marko joutuisi sitten elämään sen pazkan keskellä. Itse siistinä ihmisenä en pystyisi siihen. Ällöttää jos keittiössä haisee ja pitäisi sitten laittaa ruokaa siinä ja vielä syödäkin kun vieressä homehtuu ja mätänee viikon vanhat ruoanjätteet. Marko varmas siistinä ihmisenä mieluummin tekee itse että on mukavampi olla. Hän on selkeästi toiminnan ihminen ja tykkää tehdä ja touhuta ympäriinsä eikä makoilla jatkuvasti. Eikö se ole tarkoituskin että ollaan normaalisti eikä esitetä jotain muuta. Jos muut eivät tykkää siivota jälkiään ja Marko tykkää tehdä sitä niin sehän on win-win tilanne.
Markoa ärsyttää vielä enemmän, jos joku muu menee niitä tekemään. Krissehän oli ahkera ruuan laittaja (kaikille) silloin alussa, mutta Marko ja Sami vittuilivat siitäkin, niin ymmärsi lopulta yskän ja alkoi laittaa vain omiaan. Ja siitäkin nousu älämölö.
Voisivat sopia keittiövuorot yhdessä, ja toisten pitäisi silloin pysyä poissa keittiöstä. Kaikkein ärsyttävintä on kun joku uhrautuu yksin tekemään ja sitten valittaa, eikä kuitenkaan anna toisten tehdä.
Kyllä, juuri näin. Tämmöinen uhriutuminen ja marttyyrimainen toimintatapa on pahempaa ihmisten tunteiden hyväksikäyttöä kuin se että rehellisesti on itsekäs. Tästä ollaan alettu puhua paljon enemmän nykypäivänä. Jos elää marttyyrin kanssa tietää miten raskasta se on, ja jos oikein sitä miettii ja kuvittelee itsensä sellaisen ihmisen kanssa niin tajuaa tämän.
Hyvän itsetunnon omaava ihminen joka kertoo reilusti mitä haluaa tehdä ja mitä ei mutta on valmis neuvottelemaan, eikä myöskään syynää muita on paljon rennompaa ja helpompaa seuraa, koska ei tunne itseääm paskaksi jatkuvasti. Toisin kuin sellaisen kanssa joka jatkuvasti syyllistää toista omalla marttyyriasenteellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markoa ärsyttää vielä enemmän, jos joku muu menee niitä tekemään. Krissehän oli ahkera ruuan laittaja (kaikille) silloin alussa, mutta Marko ja Sami vittuilivat siitäkin, niin ymmärsi lopulta yskän ja alkoi laittaa vain omiaan. Ja siitäkin nousu älämölö.
Voisivat sopia keittiövuorot yhdessä, ja toisten pitäisi silloin pysyä poissa keittiöstä. Kaikkein ärsyttävintä on kun joku uhrautuu yksin tekemään ja sitten valittaa, eikä kuitenkaan anna toisten tehdä.
No ne nyt on kaksi aivan eri asiaa se ruuan valmistus ja tuo yleinen siivous. Eilenhän oli puhe nimenomaan siitä että joku muukin vois välillä osallistua siivoukseen, eli siihen ettö tölkit lojuu pitkin keittiötä, astiat pöydillä likaisina, ruuat jää illalla pöydälle, tasot ja levyt on pyyhkimättä ym.
Ja mää en kyllä nyt kyllä yhtäkkiä muista mistä Krissen ruuan valmistuksesta Sami ja Marko olis v*ttuillut?
Se oli kyllä huvittava valinta, en ole huomannut, että Krisse olisi osannut taktikoida kertaakaan :D
Mut jostain syystä OP yrittää edelleen suolata Krisseä, varmaan pitää tätä pahana kilpailijana.