Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vili kertoi muille että antoi häätöpisteitä timolle.
Sanoi vai? Rikkoi tällöi talon sääntöjä.
Tuon äänestyksen pitäis olla semmoine, että ei näytettäisi väliaika tilanteita olleenkaan.
Tuntuu, että ei olisi pitänyt edes äänestää, kun se on yksi ja sama jos on 5 asukasta häädössä ja äänestetään suosikkeja. Pelkkää rahastusta. En tosiaankaan ala laittamaan ääniä neljälle eri asukkaalle pudottaakseni viidennen pois.
Yritin taktikoiden äänestää vain kahta, että saisi Vilin pois. Timo oli vain sivullinen uhri, ei tällaisissa äänestyksissä ole mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Nyyh, miksi Timo!😭
Koska juuri sinä et äänestänyt....
Kyse oli 13 eurosta Timon kohdalla.
Arttu on minä minä-tyyppi. Todella itsekeskeinen. Mummot varmaan äänestää vielä voittoon tämän silmänilonsa.
Nyt oli kova! Finaaliin Arttu, Julia, Krisse! Ei tapahtumia talosta puutu kun tämä kolmikko häärii...
Ei tota huvita kyllä katsoa. Itse olisin halunnut nähdä myös Timon finaaliviikolla. No ainakin Marko sinne menee, toivottavasti hän ei putoa. Joel ja Marko on suosikit.. Ehkä sitten Krisse on se kolmas, mutta hänelle en soisi voittoa. Eikä OP todellakaan. Oon kyllä järkyttynyt kuten Arttukin tokaisi, että Timo lähti ennen Arttua. Ja varsinkin Viliä.
Olisi Timon vain kannattanut jättää tuo Joelin jatkuva ahdistelu väliin niin olisi vielä talossa.
Joel tai Marko voittaa, nyt se on varmaa! Jes!
Vierailija kirjoitti:
Nyt en taidaa avata 24/7 vähään aikaan. Ei vaan yhtään jaksa sitä Artun mölinää ja kiroilua. Huomatkaa kaikki että minä jäin. Onhan siellä muitakin selvinneitä.
Sama, eipä kiinnosta avata 24/7 >> Arttu 🤮
Vierailija kirjoitti:
Paula " nyt oli kova! " äh, miten toi nainen jaksaa kailottaa noita samoja lauseitaan päivästä ja viikosta toiseen!
Se on niin onnessaan. Ei tarvinnut edes antaa nyt ääniä inhokilleen Timolle ja tippui silti. PAULA WE DONT LIKE YOU!
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joku tekninen virhe ollu taas äänestysprosenteissa....
Moi Trumppi ;)
Seuraava Master Mind OP :n kohde on Joel.
Meni kyllä maku tästä hommasta. Kaikki muut voitaisiin lähettää myös tänään kotiin pl. Krisse ja Joel jotka taistelee Big Brotherin voitosta ensi sunnuntaina.
Vierailija kirjoitti:
Timosta on kuitenkin vielä sanottava, että hän sai todellakin suhtautumiseni kyykäärmeeseen muuttumaan vihasta neutraalin asialliseksi.
Kyy kuuluu Suomen luontoon, ja vien viestiä eteenpäin!
Kyy kuuluu Suomen luontoon, muttei ihmisten pihapiireihin, ei varsinkaan lapsiperheiden pihapiireihin.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuo Timo enää mitään uutta antanut ohjelmalle en tiedä antaako muutkaan mutta ei kyllä ainakaa Timo. Kulki Joppen perässä ja huuteli äännähdyksiään, njää joutikin ulos jo.
Kyllä antoi! Tämän viikon viikkotehtäväänkin auttoi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Hah! Timo pääsee "leikkimään" käärmeillään Sissijuustolaan!
Ketä sä nyt alat solvata?
Vierailija kirjoitti:
Vili kertoi muille että antoi häätöpisteitä timolle.
Jep, sanoi että häädetyn herja menee hänelle kun kuulee häätöperustelut.
Sääntörike!
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että ei olisi pitänyt edes äänestää, kun se on yksi ja sama jos on 5 asukasta häädössä ja äänestetään suosikkeja. Pelkkää rahastusta. En tosiaankaan ala laittamaan ääniä neljälle eri asukkaalle pudottaakseni viidennen pois.
Yritin taktikoiden äänestää vain kahta, että saisi Vilin pois. Timo oli vain sivullinen uhri, ei tällaisissa äänestyksissä ole mitään järkeä.
Niin, ja vaikka kuin taktikoisi, lopulta tuotanto kuitenkin päättää kuka lähtee. Eli ne omat puhelut on olleet yhtä tyhjän kanssa.
Minna, Tiia ja Nona takas taloon pliiiis