Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OHIMENNEN KOHDATESSA:
Makkootko sinä?
No en makkoo muuta ku syöjessä.
Mikset makkoo?
Kun kaekki alako haluta olla makkoovia sisällöntuottajia, niin minun pittää erottua joukosta edes jotennii ja Isoveikka vei petit sitä aattaakseen. Kohta ne p'rkele alkaa vissiin huojumaan, niin mulla on sillon imago pilalla täyvvellisesti, eikä mulle jää mittää ommaa. Vaatteetki vievät.
On se k'yrpää jengiä en muuta sano. Ja koko ohjelma iha pska. Larppaa tässä nyt mahtavvaa viikinkiä, kun istut sohvalla ite kutomissa tossuissa ja virkkaat jottain vaaleanpunasta hattaraa miehen kanssa joka on pukkeutunu mummovainaan yöpaitaan. V'ttu ja k'rpä yhellä kertaa sentään.
Elä kirroo niin sa'atanasti. Mulla on kuulemma faneja. Siellä on jono jo ovella, puolet niistä tosin miehiä, jotka halajaa meikäläisen norppa-atleettia. Ja talossa minä en saa pessää en sitten sorkkarauvallakkaa, kaekki keenot oon käyttännä, lahjonta, mökötys, hu'orittelu ja syvälle silimiin kahtelu. Yritä siinä nyt esittee naesväelle virriiliä machomiestä, kun yks ukko roikkuu kiinni genitaaleissa, toenen ukko kuivapanee pe'rseeseen, kolmas ukko nylkyttää reittä ja pussaa mun kaljua ja neljäs kyssyy petikaveriksi saman peiton alle ja halluu pukkeutua minun vaatteisiin. Normihet'ero-Joppe tässä vaan hei.
Minä se voesin valita kolemesta lämmittimisestä jos vain halluisin: Paula, Krisse ja Julia.
Työnnä nyt puukko mun pe'rserei'kään vielä syvemmälle.
No onhan sulla aina TImo. Se sugardaddy viep sinut Afrikkaan jos tahot.
Parempi sekkii. SInun Ellas se viep sinut vararikkoon vaikket etes taho.
Hyvästi.
Hyvästi.
Ei helvata tää oli hyvä! Nauroin...
Niin minäkin, päivän paras😂
Paula ei turhaan vaatteilla koreile, samalla lookilla kuin viime viikolla 😌
Nyt iso nimi ulos, tulee mielenkiintoisemmat jaksot. Vili voi lähteä sitten isommassa porukassa.
No niin, nyt aloitamme Artun ulostamisen antamalla ääniä Paulalle ja Vilille. Kristiina ja Timo saavat ääniä muutenkin, heihin ei kannata panostaa jos haluaa Artun pois.
Hoidellaan nyt vihdoinkin tuo aamutakkivaappuja ulos ja Ellansa kainaloon.
Ulostakaamme yhdessä Arttu pois.
T. BB ulostajat
Vierailija kirjoitti:
Pukeutuuko nuoret naiset yleisesti niin pieniin toppeihin, että niitä voi erehtyä luulemaan rintsikoiksi? Tunnen itseni vanhaksi. T: AV-mamma 35v.
Luulee reppana, että ainoa tapa pysyä talossa on pukeutua alusvaatteisiin.
Hyi toi Marko syö räkää suorassa lähetyksessä 🤮
Vierailija kirjoitti:
Paula ei turhaan vaatteilla koreile, samalla lookilla kuin viime viikolla 😌
Paula näyttää raikkaalta noiden kahden meikkisutturan rinnalla.
NIVALA ÄÄNESTÄÄ VILIÄ MIINUKSILLA! NYT! Arttu tuo kaljovaa
Vierailija kirjoitti:
Nyt Wiwiwwe ääniä!!!!
Wiwiweks!!
Hah, OP vs Krisse asetelma huomattu, kuvattiin OP:n ilmeitä Krissen vastatessa äsken :D
Antaa artun vielä jäädä(kunhan ei voita).. vili Paula tai Timo veks!
Krisse sano että on muka hiljaa. Niinhän se onkin, kunnes saa hepulikohtauksia.
Kamala asu taas juontajalle.
Nyt lähtee Timolle ja Vilille ääniä jotta Arttu lähtee!
Juontaja vaikuttaa noin 35-vuotiaalle, mutta juontajan päällä kauden aikana olleet vaatteet eivät sovi kenellekään tai imartele ketään.
Miksi täällä kerjäät? Äänestä itse.