Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Hain suurennuslasin, kun Julia oli suihkussa.
Vierailija kirjoitti:
OHIMENNEN KOHDATESSA:
Makkootko sinä?
No en makkoo muuta ku syöjessä.
Mikset makkoo?
Kun kaekki alako haluta olla makkoovia sisällöntuottajia, niin minun pittää erottua joukosta edes jotennii ja Isoveikka vei petit sitä aattaakseen. Kohta ne p'rkele alkaa vissiin huojumaan, niin mulla on sillon imago pilalla täyvvellisesti, eikä mulle jää mittää ommaa. Vaatteetki vievät.
On se k'yrpää jengiä en muuta sano. Ja koko ohjelma iha pska. Larppaa tässä nyt mahtavvaa viikinkiä, kun istut sohvalla ite kutomissa tossuissa ja virkkaat jottain vaaleanpunasta hattaraa miehen kanssa joka on pukkeutunu mummovainaan yöpaitaan. V'ttu ja k'rpä yhellä kertaa sentään.
Elä kirroo niin sa'atanasti. Mulla on kuulemma faneja. Siellä on jono jo ovella, puolet niistä tosin miehiä, jotka halajaa meikäläisen norppa-atleettia. Ja talossa minä en saa pessää en sitten sorkkarauvallakkaa, kaekki keenot oon käyttännä, lahjonta, mökötys, hu'orittelu ja syvälle silimiin kahtelu. Yritä siinä nyt esittee naesväelle virriiliä machomiestä, kun yks ukko roikkuu kiinni genitaaleissa, toenen ukko kuivapanee pe'rseeseen, kolmas ukko nylkyttää reittä ja pussaa mun kaljua ja neljäs kyssyy petikaveriksi saman peiton alle ja halluu pukkeutua minun vaatteisiin. Normihet'ero-Joppe tässä vaan hei.
Minä se voesin valita kolemesta lämmittimisestä jos vain halluisin: Paula, Krisse ja Julia.
Työnnä nyt puukko mun pe'rserei'kään vielä syvemmälle.
No onhan sulla aina TImo. Se sugardaddy viep sinut Afrikkaan jos tahot.
Parempi sekkii. SInun Ellas se viep sinut vararikkoon vaikket etes taho.
Hyvästi.
Hyvästi.
Ei helvata tää oli hyvä! Nauroin...
Lökäpöksy hinkkaamassa hammaskiillettään. Onneksi ohjaaja huomasi ja käänsi ykkösstriimin seuraamaan tätä ennennäkemätöntä tapahtumaa herkeämättä ja minuuttitolkulla.
Vierailija kirjoitti:
Eilen yöllä arttu huudahti ett huomenna pääsee köyriin....mietin vaan ett ketä?tuskin ellaa enää kiinnostaa laitella tollasen röyhtäilevän juntin kans..köyrii kai händyn kans
Kyllä Artulla ottajia löytyy ihan varmasti. Siellä on jo jengiä jonossa, että pääsee köyrittäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuolla ole muita kuin Krisse? Olisi mukava lukea muistakin asukkaista.
Ei näköjään, kaikki Krissen tekemiset ruoditaan hammastikulla kaivellen ja vääristellään samalla.
Ei hätää sama meno jatkuu loppuun asti koska Krisse poistuu viimeisenä bb talosta voittajana.
On tuo OP:kin kaamea kuvotus, oikea sekasotku, mutta kaipa sille voitto pitää antaa, jos Vilillä ei ole mahdollisuuksia.
Onko toi Julia unohtanut laittaa paidan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuolla ole muita kuin Krisse? Olisi mukava lukea muistakin asukkaista.
Ei näköjään, kaikki Krissen tekemiset ruoditaan hammastikulla kaivellen ja vääristellään samalla.
Ei hätää sama meno jatkuu loppuun asti koska Krisse poistuu viimeisenä bb talosta voittajana.
Onneksi ei voita.
Vierailija kirjoitti:
Mua naurattaa Kristiinassa eniten rasvojen kanssa pakonomainen läträäminen, vaikka kuitenkin polttaa tupakkaa kaksin käsin ja vielä sipsit ja pizzat päälle. Siinä ei rasvaaminen paljoa pelasta ihon vanhenemiselta. Kannattaisi sijoittaa rahansa mieluummin terveelliseen ruokaan ja liikuntaan, niin se naamakin pysyisi kuosissa kuin itsestään.
Onhan sillä kyllä upea iho ja iso ero Julian finniseen, mutta ei noille voi mitään, ei rasvoilla ja joskus ei ruokavaliollakaan. Krisse on kyllä lapsellinen siinä välillä välttää gluteenia ja välillä ei.
Vierailija kirjoitti:
Markon vieressä on kiva istua pelkissä rintsuissa esittäen talon isäntää ja emäntää.
Julia se vaan mättää sipsejä suuhunsa vaikka reidet on jo kuin kaksi paksua tukkia.
Marko kuvittelee omistavan koko keittiön.
Aina kun joku meinaa tehdä keittiössä jotain niin Marko heti kyttäämässä kuka tekee mitäkin ja mitä ottamassa.
Ällö räkivä limalinko.
Nuolee sormiaan ja tekee ruokaa. Nyt päättää jopa ketkä saa olla keittiössä 😡
Julia meikannut aika kauan ja moneen kertaan, mutta sitä ei lasketa!
Vili on niin nähty. Niin se menee, näin se muuttuu, jep. Parran raapiminen, jalan väpätys, eestaas kävely, röökaus ja ruokien ahminta. Pientä uhittelua en tee jne. Mitään muuta Vili ei taloon tuo. Mitään säpinää, känniörvellystä ei tuo. Näin se menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markon vieressä on kiva istua pelkissä rintsuissa esittäen talon isäntää ja emäntää.
Tuskin Juliaa kiinnostaa tuollainen räkivä ketjupolttaja. Plus se on jo vanha Julialle. Nyt valoja päälle kuitenkin sen mätähampaan kans.
Vierailija kirjoitti:
Julia se vaan mättää sipsejä suuhunsa vaikka reidet on jo kuin kaksi paksua tukkia.
Onko noin paksuja tukkeja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muut ajoi Marko pois keittiöstä paitsi Julian...
Eipä sinne muita ängennytkään kuin Krisse kovalla touhulla ja vielä 2 kertaa. Julia tuli ja kysyi voiko tulla ja Marko sanoi silloin että nyt voi, koska ihan kohta valmista.
Julialla on käytöstavat hallussa.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Olli-Pekka ei oo vieläkään häädössä? Tosi ärsyttävä tyyppi, toivottavasti ei luiki finaaliin.
Ihanan ärsyttävä ja finaaliin.
Krisse tietää maailman asioista niin kuin mitä?
Kuulostaa ylimieliseltä kun pätee muille "tietoineen", mutta on tyhmä kuin saapas.
Toki se tyhmälle krissefanille menee läpi. kun ei itsekään asioista tiedä.