Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Joppe on niin ihastunut Krisseen, ettei saa silmiään irti siitä. Timoa risoo.
Marko ota pitsat. Kristiina huutaa. Mä otan kaikkia.
BB voisi kieltää näillä ruokavammaisina esiintymistä kun Kristiina syö mltätahansa pitsaa sipsejä ym roskaruokaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju on ihan pilalla ton Krisse-jankkaajan takia. Eikö sille voi tehdä nyt jotain!!???? Jotkut jutut voi ilmoittaa jo pollarille. Ovat jo niin loukkaavia. Modet, herätkäää!!!!
Vieläkö sinä raukka jauhat tätä mantraa, harhoissasi luulet että vain yksi ja sama kirjottaa kaikki krissekommentit. Ja kuvittelet että sama kirjottaa myös twitterissä. Itse en edes ole twitterissä, mulle heitit joskus tuon kommentin, :D
Et taida olla penaalin terävin kynä sinäkään.LÄÄKKEET!!!
Ja tekee vielä ilmoituksia, että syyllinen löydetään 😂😂 pahat on harhat ja vahvasti menee tunteisiin.
Niinpä. Mutta kirjotan tässä itselleni, koska me ollaan kaikki minä. :DDDD
ja huom, olen kaikkialla somessa samaan aikaan. myyn myös mökkejä pääpuolella ja torissa.
Twitterissä sentää maltoit jättää sen cpslckin jo pois. Eihän sua kukaan enää huomaakaan.
Paitsi etten ole twitterissä.
Vierailija kirjoitti:
Onko tänä vuonna ollut vaatimuksena tatuointi asukkaaksi valituilta. Nyt tuolla on 9 asukasta ja kaikilla tatuointi. Vai onko Joelilla?
Kun katsoo Krisseäkin, niin tekee (kenet tahansa) liiat tatuoinnit epäsiistin ja halvan näköiseksi. Jotenkin säälittää. Vielä haluaa selän täyteen tatuointeja ja kauneusleikkauksia. Ei tuo tervettä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykynuorten meikkaustyyli..katon liveä ja kuinka hemmetin kauan tuo Julia on hinkannut meikkivoiteita naamaansa😳 Kaikenmaailman varjostuksia tehdään ja sitten hangataan ja hangataan. Johan nuo pilaa nuoren ihonsa täysin tuolla menolla! Ei hyvälle nuorelle iholle tarvisi laittaa kuin bb-voidetta. Ellan ja Sasan meikkauksesta en viitsi edes puhua😆
Ellan meikkausta ei voi tässä samalla arvostella, kun hän meikkaili miehisiä piirteitään piiloon ja kasvavaa partaa.
Luulen, että tää nykytyyli on tullut RuPaulin ohjelmien myötä. Dragqueenit tekee esiintymismeikkejä, niin jengi lähti sieltä matkimaan varjostuksia yms.
Mä syyttäisin Kim Kardashiania ja Kylie Jenneriä.
Vierailija kirjoitti:
Huomasin, kun säikähti Kristiinan pierua niin paljon.
Haluan nähdä kun Paulaa matkitaan. Onko se tapahtunut jo?! Kertokaa nyt joku, rasittava kelailla edestakaisin.
Voisko joku kiltti kertoa mihin aikaan suunnitteeln on Juliaa matkittu. Kiitos
Vierailija kirjoitti:
Tatska on laadun merkki. Se kertoo, että tyyppi uskaltaa olla aidosti oma itsensä, ja ilmentää omaa persoonaansa.
ehdottomasti! jokaikiselle oma tuhru, on niin yksilöllistä kun meillä kaikilla on, laumasieluja nääs!
Vierailija kirjoitti:
Haluan nähdä kun Paulaa matkitaan. Onko se tapahtunut jo?! Kertokaa nyt joku, rasittava kelailla edestakaisin.
On esitetty 11-12 maissa
ARTTU ULOSSSS kirjoitti:
ARTTU ULOS JA VILI SAISI VIELÄ JATKAA KOSKA VILI LUO KONFLIKTEJÄ JA ARTTU HALUAAKIN JO KOTIIN. ÄÄNESTETÄÄN SIIS MUITA PAITSI ARTTUA, OLEN PUHUNUT. KIITOS :) :) :) :)
En äänestä enää ketään. Äänestin ainoastaan Kessun puolesta ettei olis pudonnut. Nyt en enää rahojani tuhlaa joutavaan.
Marko 11:18 Paula 11:27 OP 12:12 Timo 13:50 Arttu 14:01 Vili 14:14 Joel 14:24
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykynuorten meikkaustyyli..katon liveä ja kuinka hemmetin kauan tuo Julia on hinkannut meikkivoiteita naamaansa😳 Kaikenmaailman varjostuksia tehdään ja sitten hangataan ja hangataan. Johan nuo pilaa nuoren ihonsa täysin tuolla menolla! Ei hyvälle nuorelle iholle tarvisi laittaa kuin bb-voidetta. Ellan ja Sasan meikkauksesta en viitsi edes puhua😆
Miksi nuo ei saisi meikata, jos haluavat.
Saa tietysti. Mutta ihmetyttää, että miksi pitää noin paksu ja vahva pakkelikerros laittaa nuorelle iholle? Ja jos sitä ihoa tuohon tyyliin hankaa jatkuvasti, niin missä kunnissa se mahtaa olla 20 vuoden päästä.
Onhan nuo tuotteetkin erilaisia kuin ennen vanhaan. Hoitotuotteet myöskin oikeasti hoitavat, eikä vaan kosteuta.
Vierailija kirjoitti:
Luulin myös ensin, että katsoo Krisseä. Mutta, kun katsoin tarkemmin, niin Juliaahan Joel tuijottaa.
Vili on ikävän ihmisen perikuva. Vaikka miten haluaisin Artun tai Paulan pois niin Vili on sietämätön. Pois.
Eiköhän tämä tyttöjen epilointi ja naamanlaittopuuhat ole ihan käsikirjoituksessa, turhine kikatuksineen ja huutoineen. Saavat 24/7 maksavat edes jotain outoa sisältöä ja ns. vastinetta rahoilleen kun koko lauantai mm. oli aika vaisu. Molemmat tytöt ovat ihan luonnonkauniita ja pärjäisivät sellaisenaan häätölähetyksessäkin. Eikä mitään syytä mielestäni nuorten tyttöjen yleensäkään lähteä maailmalle leikkelemään ja muovailemaan itseään, mutta jokainen tietysti tehköön kropalleen mitä haluaa. Itse en lähdesi kyllä äänestämään ketään, ulkomaille kannettu BB voittoraha (kun Suomi on kuulemma kauneuskirurgian kehitysmaa) ei tässä koronatilanteessa tunnu kovin kivalta kuitenkaan.
Päivän kaikki imitoinnit ovat olleet kyllä viihdettä parhaimmillaan, ja suurin osa tuntuu ottaneen huumorilla tai ainakin opikseen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellan meikkausta ei voi tässä samalla arvostella, kun hän meikkaili miehisiä piirteitään piiloon ja kasvavaa partaa.
Luulen, että tää nykytyyli on tullut RuPaulin ohjelmien myötä. Dragqueenit tekee esiintymismeikkejä, niin jengi lähti sieltä matkimaan varjostuksia yms.
Mä syyttäisin Kim Kardashiania ja Kylie Jenneriä.
Hekin aloittivat joskus ja ottivat mallia jostain... Etenkin, kun Rupaulin ekojen kausien finaali queenit on isojen julkkisten meikkaajia olleet iät ja ajat.
Vierailija kirjoitti:
Heti toisena Markon jälkeen, oli hauska. Siitä on tosi kauan aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä viikkoa on ollut mukava seurata. Yhteishenki on kasvanut huomattavasti Ellan lähdön jälkeen. Hänessä oli liikaa negatiivisuutta. Vilin pitäisin vielä talossa, koska sekoittaa pakkaa. Kiroilija Arttu olisi hyvä häädettävä.
Mun mielestä ilkeä riidankylväjä Op voisi hyvin lähteä ajamaan sitä roska autoaan.
Artun suhteen on kahden suuntaiset mietteet, oikeasti Arttuhan vaikuttaa olevan melko kiltti ihminen, taitaa vain olla liiaksi munansa vietävissä. Toisaalta joutaisi tuolta mäelle toisaalta pitäisin vielä talossa turvassa Ellan kynsiltä ja saisi rauhassa harkita ilman painostusta tuota suhdettaan.
Vaan enhän minä noita päätä katselen vain sujuvasti sivusta.OP ei tykkää krissestä ja näkee sen todellisen luonteen, kovillehan se krissefania tietysti, mutta OP tulee voittamaan ansaitusti tämän kisan.
Miksi samaistut Olli-Pekkaan niin voimakkaasti, että kun OP talossa enemmän vähemmän avoimesti suhtautuu Kristiinaan negatiivisesti, sinäkin näet, että Krisse ja OP ovat sitten keskenään kilpakumppaneita jotenkin enemmän kuin ketkä tahansa kaksi muuta asukasta?
Varmaan siksi että on eniten kaltaiseni talosta. Jo esittelyvideosta alkaen olen tykännyt OP:sta ja tuntenut sen kotoiseksi.
Mitä se sinun pyllyä puristaa.
Eli sinäkin tykkäät puhua muista ihmisistä selän takana pask**, kehitellä riitoja muiden välille ja yrittää saada jotain ihmistä toisten silmätikuksi?
-Eri
Saa tietysti. Mutta ihmetyttää, että miksi pitää noin paksu ja vahva pakkelikerros laittaa nuorelle iholle? Ja jos sitä ihoa tuohon tyyliin hankaa jatkuvasti, niin missä kunnissa se mahtaa olla 20 vuoden päästä.