Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
83801/104451 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisse joutuu puunaamaan noita äijiä ja ei ees itteesä kerenny meikata. Minun Krisse.

83802/104451 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylppärissä on lattia täynnä karvoja kun niitä leikellään ihan missä vaan,

No hyvä että karvat ovat sentään kylppärissä, aiemmin epiloitiin olohuoneessa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83803/104451 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

27 v jätkäpoika kelvas OP n ja Vilin keskelle. Vili pakeni jossain vaiheessa Paulan paikalle.

OP ja Vili tykkää jätkämäisistä vanhemmista naisista. ☺

Vierailija
83804/104451 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä35721 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei OP matkinut Krisseä ja oisi mennyt kerrankin tekemään ruokaa? Tai yrittänyt vakavaa keskustelua vaikkapa Joelin kanssa? Ai niin ei sillä riitä älli. Ovela se on, muttei kovin älykäs. 

Hyvin äsken matki OP Krisseä tuolla keittiössä. Tänään en syö jauhelihaa ja hyi en syö tuota ja tuo ja tuo on minun ja jne. Tunnisti kyllä ketä matki.

Op onkin vain iso ilkeä Rotta.

Vierailija
83805/104451 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paula on ollut ennenkin Markon kans ammeessa, ei ole niin ihmeellinen juttu.

Marko on tuolla kaikkien kans yhtä sujuvasti lähekkäin, ei ole mikään ongelma.

aika omituista, paljussa voi olla muttei ammeessa? nyt on omassa mielikuvituksessa jotain likaista kun edes tommosta ulos päästää, eikö? onko? ei voi tietää.

Vierailija
83806/104451 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula ei voinut syödä keittiössä kun ei kuulisi juttuja, on se kova eukko.

Vierailija
83807/104451 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä siellä kylpyammeessa tapahtui? Miten Paula tyrkytti itseään Markolle? Olisko tarkkaa aikaa ja mikä kamera?

Vierailija
83808/104451 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisse joutuu puunaamaan noita äijiä ja ei ees itteesä kerenny meikata. Minun Krisse.

Ei se joudu, jossei taho. Sillä estetään sen monituntinen meikkaaminen. Sinun Krisse joutaa jo sinun luo.

Vierailija
83809/104451 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, häädössä oleva Krisse leikkaa ja puunaa poikia vaikka oma meikki ja tukka on täysin laittamati, ja ihmiset viitsivätkin mollata itsekkääksi.

Ella ja Sasa olisivat seisoneet jo neljä tuntia peilin ääressä naamaansa pakkeloimassa eikä puhettakaan että kerkeäisivät muita avustaa olivat itse häädössä tai ei.

Vierailija
83810/104451 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"miksi juhannuksena poltetan kokkoja?"

vili

"jos sillon poltetaan niitä noitia"

krisse

Ja tuota kristiinaako täällä joku kutsui talon fiksuimmaksi. HAHAHAHA.

Vierailija
83811/104451 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ARTTU ULOS JA VILI SAISI VIELÄ JATKAA KOSKA VILI LUO KONFLIKTEJÄ JA ARTTU HALUAAKIN JO KOTIIN. ÄÄNESTETÄÄN SIIS MUITA PAITSI ARTTUA, OLEN PUHUNUT. KIITOS :) :) :) :)

Vierailija
83812/104451 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä täällä vouhkataan jostain samassa kylvyssä olemisesta? Olihan Marko kylvyssä Roopenkin kanssa. Arttu ja Joel olivat myös yhteiskylvyssä.

Mitä ihmeellistä tuossa nyt on, iso amme, hyvin mahtuu kaksi sinne ihan platonisesti vierekkäin.

Vierailija
83813/104451 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, häädössä oleva Krisse leikkaa ja puunaa poikia vaikka oma meikki ja tukka on täysin laittamati, ja ihmiset viitsivätkin mollata itsekkääksi.

Ella ja Sasa olisivat seisoneet jo neljä tuntia peilin ääressä naamaansa pakkeloimassa eikä puhettakaan että kerkeäisivät muita avustaa olivat itse häädössä tai ei.

eetu olisi aloitellut jo edellisenä iltana.

Vierailija
83814/104451 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tänä vuonna ollut vaatimuksena tatuointi asukkaaksi valituilta. Nyt tuolla on 9 asukasta ja kaikilla tatuointi. Vai onko Joelilla?

Vierailija
83815/104451 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttu uhosi taas pohjalaisista, mikä ihmeen fetissi hänellä on pohjanmaahan.

ei myöskään ole koskaan hiiskunut kun muut ovat kertoneet karjalaisista juuristaan, siis sodan jaloista lähteneistä, vaikka itselläkin on karjalainen sukunimi ja takuulla on evakkojen jälkeläinen.

Jotenkin outoa hihhulointia tuon pohjalaisuuden korostamisen kanssa. Urpo mikä urpo.

Vierailija
83816/104451 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuolla ole kohta enää yhtään naisia jäljellä. Kuten kuuluisa sanonta kuuluu: nainen on naiselle susi. Naiskatsojat (joita on suurin osa BB:n katsojista) äänestävät tuolta talosta naiset pois. Kai katsovat jotain äijäkerhoa mieluummin

EI VAAN TÄSSÄ ON SE ONGELMA ETTEI NYKYINEN CASTING LÖYDÄ TONNE AITOA, OMANAITSENÄÄN OLEVAA NAISTA. JOKA OIS TYYTYVÄINEN OMAAN LUONNOLLISEEN ULKONÄKÖÖN, EI OLIS TYRKKY, EI PELLAAJA EIKÄ JUONITTELIJA. EI HALUIS LEIKELLÄ ITTEENSÄ KOSKA SE ON VAAN PINTAA. JULIA OLI OK, MUT NYT PAISTAA PELAAMINEN PALJON. ON LUKENU SOMEA JA VAUVA PALSTAA, HALUAA OLLA KATSOJIEN MIELEEN LIIKAA. EILEN KUN JUTTELI VILIN KANS NIIN PALJASTU VIIMEISTÄÄN. JA SIT ÄRSYTTÄÄ VIKITTELY. KATI OIS OLLU HYVÄ, MUT OLIKIN LÄYHÄÄJÄ JA PERSIOONA LOPPUPELEIS KÖYHÄ. MISSÄLUONNONLAPSI NAISET? Tämänkö internetsi ja instagramssi on tehny? Onneks ei mun lähipiirille. Elämässä ja persoonassa kuitenkin on tärkeintä se sisin. Ole oma itsesi, se näkyy ulos. Pidettiimpä tai ei älä esitä tai yritä mennä tiettyyn muottiin. Sinä riitä. Oot just paras ominencsäröinesi. Nräe tekee kiinnostavan. Be you. Ja lähtihän se capslock pois päältä, ei ollu tarkoitus huutaa. Sori.

Luulen että johtuu siitä ettei tuollaiset naiset halua osallistua tähän ohjelmaan.

Hmm niinpä, totta 😅😊

Vierailija
83817/104451 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoiko Ella-Eetulla partaa, näittekö 24/7 katsovat ajoiko hän partaansa?

Vierailija
83818/104451 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisse joutuu leikkaamaan ja puunaamaan vielä Markonkin vaikka tuo ei ole edes häädössä.

Omat pakkaukset hiukset ja meikkaukset täysin tekemättä.

Vierailija
83819/104451 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehtiikö Kristiina suoraan lähetykseen kun pitää tuntikausia leikata toisten hiuksia, partoja ja tehdä kampauksia perä perään?

Mielellään tekee, ehtii se,  eis sitä tarvii pakkelia niin paljoo naamaan laittaa, kun on perusvoiteet niin eikö luulis riittävän.

Vierailija
83820/104451 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoli alas: älä hae taloon

Nuoli ylös: anna mennä.

Tekis mieli hakea taloon. Olen 3 lapsen äiti. Takana raju menneisyys huumemaailmassa. Selvinnyt ja saanu uuden elämän.

Hampaat huonot, kama syövyttänyt aikanaan. En meikkaa kuin harvoin ei ole leikelty. Muutama ruma tatska otettu nuorena sekasin ja rumat lävistysreiät jääny ikuisesti. Ois hyvä nuorten nähä kannattaako lähtee leikkimään aineiden kans. Esimerkki miten ei kannata elää, toisaalta taas siitä että jos oikeesti haluat elävien kirjoihin, se on mahdollista. Silti kiitollinen elämästä. Tehny paljo virheitä ja oppinu niistä. En tuomitse ketään paitsi lapsiin kohdistuvat rikokset.. Siinä menee raja

Ihanaa syksyä kaikille. Pike.

Älä hae taloon. Tuolla on ensinnäkin naisen vaikea voittaa jos ei ole kaunis ja huoliteltu. Miehellä huonot hampaat on vain plussaa, mutta sinä naisena saisit kuulla talossa ja keskustelupalstoilla irvailuja ulkonäöstäsi. Ei ole mitään järkeä lähteä pahoittamaan tuonne mieltään, jos ei ole mitään mahdollisuutta voittaa. Sinusta muistettaisiin vain että olit sen yhden kauden alkupäässä häädetty jolla oli huonot hampaat.

No ompa surullista jos näin maailma makaa.

Ketju on lukittu.