Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä kohtauksen Krisse sai sen jälkeen, kun saivat tietää, ketkä ovat häädössä? Hän vääntelehti lattialla ilmehtien toisten jaloissa. Muut seisoivat jutellen kiinnittämättä mitään huomiota häneen. Se tilanne oli jotenkin niin nolo. Olisi sopinut jollekin pienelle lapselle, ei 21-vuotiaalle.
Trolli taas trollaamassa täyttä tuubaa... siitä vain ei sua kukaan kuitenkaan usko kun muillakin on 24/7
Ei kaikki ole trollaamista. Minäkin näin tuon kohdan. Minusta oli hauskaa, kun Krisse sai aikaisemmin sen hihityshepulin, mutta tuota äänestyksen jälkeistä kiemurtelua en ihan tajunnut ja sitä oli kiusallista katsoa. Piti sellaista kimeää ääntäkin, joka otti korviin. Menee ehkä kännin piikkiin.
Soitti kitarasooloa selällään maaten (olet parrasvaloissa, ota kaikki irti soolostasi). Tietynlainen makkarijengin läppä tuokin.
Keski-ikäisille kaikki pitää selittää. Eivät itse tajua mitään. Tietävät kyllä amerikan presidentinvaalien ehdokkaat, mutta eivät tajua näkemäänsä eivät ymmärrä kuulemaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marko on kihloissa ja muutamia vuosia sitten
lähestynyt Juliaa instassa. Tämän kertoi itse 24/7ssa. Marko kyllä kuolaa Julian perään ja varmasti tekis mieli Juliaa. Tekis sen jo talossa, jos promillet riittäis ja kontrolli pettäis. Tuotanto sitten suojelee lempilastaan alkoholirajoituksilla.Jos olisin Markon kihlattu niin en kyllä hyvällä katselisi tuota Markon kuolaamista.
Ei ollut lähestynyt vaan huomannut Julian insta kuvissa. Se on eriasia. Kukapa noita instatyrkkyjä ei huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timo, Joel ja Krisse kannattaa pitää viimeiseen asti koska eivät nimeä toisiaan ja on sitenkin tukiverkkona toisilleen. Kaikki muut tulevat nimeämään heidät ja Joelinkin, jota Vili yritti jo nyt savustaa ulos kun on kade suosikeille.
Minun puolestani saisivat kaikki kolme lähteä samalla oven avauksella ulos.
Minun puolesta Vili, Arttu ja Paula voivat lähteä samalla oven avauksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julia ei tiennyt ketkä on USA:n vaaleissa vastakkain ja Paula sentään ties, että vaalit on näinä päivinä.
Julian voi jo hyvällä omatunnolla sanoa tyhmäksi ihmiseksi. Se ei ole enää haukkumista koska se on täysin totta.2
Ei se oo tyhmyyttä että ei ole kiinnostunut samoista asioista ja uutisista kuin muut. Julia on kuitenkin talon sosiaalisesti älykkäin ja hänellä on hyvä oikeudentaju, se on tullut monta kertaa esiin tuolla.
Ei ole kyse pelkästään uutisista, vaan monenlaisista muistakin asioista. Jää pitkään kelaamaan ja jauhamaan toisille ihan yksinkertaisia ja itsestäänselviä asioita. Tuossa aiemmin kirjoitin pari esimerkkiä, miten Julia jäi selittelemään makkaraleipää ja tuolileikkiä, kun muut ohittavat nämä ihan yhdellä sanalla. En haluaisi ketään kutsua tyhmäksi, mutta itse en viihtyisi tuollaisen ihmisen kanssa, joka sanoessani sanan auto, lähtee selittämään, että niin, mäkin olen ollut sellaisessa peltikopperossa, jossa on pyörät ja sillä pääsee eteenpäin ja se on kyllä näppärää, kun ei tarvitse kävellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä kohtauksen Krisse sai sen jälkeen, kun saivat tietää, ketkä ovat häädössä? Hän vääntelehti lattialla ilmehtien toisten jaloissa. Muut seisoivat jutellen kiinnittämättä mitään huomiota häneen. Se tilanne oli jotenkin niin nolo. Olisi sopinut jollekin pienelle lapselle, ei 21-vuotiaalle.
Trolli taas trollaamassa täyttä tuubaa... siitä vain ei sua kukaan kuitenkaan usko kun muillakin on 24/7
Ei kaikki ole trollaamista. Minäkin näin tuon kohdan. Minusta oli hauskaa, kun Krisse sai aikaisemmin sen hihityshepulin, mutta tuota äänestyksen jälkeistä kiemurtelua en ihan tajunnut ja sitä oli kiusallista katsoa. Piti sellaista kimeää ääntäkin, joka otti korviin. Menee ehkä kännin piikkiin.
Soitti kitarasooloa selällään maaten (olet parrasvaloissa, ota kaikki irti soolostasi). Tietynlainen makkarijengin läppä tuokin.
Keski-ikäisille kaikki pitää selittää. Eivät itse tajua mitään. Tietävät kyllä amerikan presidentinvaalien ehdokkaat, mutta eivät tajua näkemäänsä eivät ymmärrä kuulemaansa.
Oli mikä läppä tahansa, mutta oli kyllä niin nolon näköistä. Vielä, kun vääntelehti toisten jaloissa, eikä kukaan edes huomioinut häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jännä, että asukkaistakaan kukaan ei tajunnut tuota. Ja juu, olen keski-ikäinen, kun en ymmärtänyt, miksi tuossa vaiheessa pitää soittaa kitarasooloa, kun parrasvaloissa on viisi ihmistä eikä mikään soolon paikka.
Siis järkkyä katsoa kun laittavat ison voi klimpin kun paistavat sikanautaa😫
Itse en lisää ollenkaan rasvaa jauhelihaan oli sitten mitä tahansa.
Timo ulos, eiköhän tuo jouva jo sinne eläintarhaansa rakastelemmaan käärmeitään
Vierailija kirjoitti:
Siinä teille varsinainen alfauros. Pyörii paskasilla lattioilla jonka jälkeen haroo rotanhäntäänsä, tekee leipää ja ruokaa eikä pessyt käsiään. HUH HUH!!!
Nylkytti Joelin päällä lattialla eilen ja otti sormiinsa sylkeä ja tunki housuunsa. Samoin kun Ella kasteli suussaan sormia syljellään. Artulla on 24/7 seisokki.
Vierailija kirjoitti:
Timo ei ole pessyt astioita sen jälkeen kun avovaimo lähti.
Koirat kuulemma nuolee astiat puhtaaksi ja thats it.
Nam.
Täh
Ihanaa kun Julia viihtyy Kristiinan vieressä nyt häätöpäivänä. <3
Luulin jo viikolla, ettää noiden välit on viilenneet, mutta onneksi ei ole. Haluan nuo kivat ihmiset finaaliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Artun kannattaisi laittaa paita päälle edes siksi aikaa, kun laittaa ruokaa. Sihahtaa mukavasti, kun kippaa kiehuvat öljyt päälleen pannulta.
ei ole paitaa, pelkät bokserit ja kylpytakki, ettekö te ollenkaan seuraa?
Arttu osti kolikoillaan vaan kaljaa kaljaa lisää kaljaa naisnaisnais.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Artun kannattaisi laittaa paita päälle edes siksi aikaa, kun laittaa ruokaa. Sihahtaa mukavasti, kun kippaa kiehuvat öljyt päälleen pannulta.
ei ole paitaa, pelkät bokserit ja kylpytakki, ettekö te ollenkaan seuraa?
Arttu vois riisua kaiken loppukaudeksi❤️
Mä näin Artusta vahingossa liikaakin yks kerta kun näytettiin sen suihkuun meno Ellan kanssa. Mietin hetken, että onko Artun persvaossa joku eläin, mutta tais olla ihan omia karvoja kuitenkin vaan. Ei ollut mikää seksikäs näky.
Sviittiyön jälkeen tosiaan meni alasti suihkuun, Ellalla taisi olla pikkarit. Arttu ei tosiaan ollutmikään seksikäs näky. Vähän sellainen lösö, ei kyllä seksuaalisessa mielessämitenkään vetoava. 😅
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluatte pitää Kristiinan talossa. Nykyään hän lojuu suurimman osan ajasta sängyssä peiton alla?
Hän itsekin tuntuu haluavan jo pois tuolta.
Ei hän pois halua. Kristiina on kiva ja tykkään siitä. Miksi sä tykkäsit Ellasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marko on kihloissa ja muutamia vuosia sitten
lähestynyt Juliaa instassa. Tämän kertoi itse 24/7ssa. Marko kyllä kuolaa Julian perään ja varmasti tekis mieli Juliaa. Tekis sen jo talossa, jos promillet riittäis ja kontrolli pettäis. Tuotanto sitten suojelee lempilastaan alkoholirajoituksilla.Jos olisin Markon kihlattu niin en kyllä hyvällä katselisi tuota Markon kuolaamista.
Ei ollut lähestynyt vaan huomannut Julian insta kuvissa. Se on eriasia. Kukapa noita instatyrkkyjä ei huomaa.
Jotta eroottisessa mielessä miehiä kiinnostavat naisten instatilit huomaa, täytyy nähtävästi niitä etsiä aihetunnisteilla tai olla jo valmiiksi jonkun seuraaja. Toki tietysti muiden tilien kommenttienkin kautta voinee päätyä jonkun kuviin.
Instassa käsittääkseni siis törmää sellaisiin profiileihin, joiden aihepiireistä on kiinnostunut.
OP on paras OP on paras OP on paras....OP voittaa.... sen nauru on parasta talossa...
Ihana tehtävä Julialle ja Vilille. :)
Vierailija kirjoitti:
OP on paras OP on paras OP on paras....OP voittaa.... sen nauru on parasta talossa...
Sen puhe ja nauru on karmeinta tawossa.
Minun puolestani saisivat kaikki kolme lähteä samalla oven avauksella ulos.